Ostman,
Gràcies pel teu suggeriment d'una segona agulla, però vull evitar de posar dues agulles a l'oval.
Al ser una estructura de pont de fusta, les agulles no queden massa estètiques, és un pegat en un pont. Per una agulla, la que tinc dibuixada, he pensat en un artefacte per dissimular, però fer-ho dos cops no quedaria be.
Penseu que amb el circuit, el que pretenc és agafar pràctica amb el joc de la vàlvula del regulador i la vàlvula del gas i fer rodar la locomotora a diferents velocitats i arrossegant diferents pesos. Per tot això, el que és bàsic per mi és l’oval i rodar, la platja de vies tindrà la funció normal de deixar-hi el material rodant a arrossegar.
I una segona funció, més important, hi haurà el dipòsit de la locomotora, a on es faran els proveïments, gas, oli i aigua, els drenatges, degotejos, expulsió d’aigua condensada, etc. o sigui la fase més bruta de la posada en marxa d'una petita locomotora de vapor viu. Prepararé aquesta zona, (no tota la platja de vies, una de petita part), amb una cubeta per recollir de forma segura aquestes possibles brutícies i que no arribin al terra.
Em sembla que ho tancaré amb el dibuix d'una platja de vies simple, l’espai disponible ho condiciona tot i sempre hi haurà, en el futur, la possibilitat de fer canvis, i “modular-ho” d’una manera diferent. I qui sap si el futur, em dona més espai i el problema serà un altre de molt diferent i força més agradable.
Gràcies a tots. A mesura que vagi avançant us aniré informant de com va tot això.
Ja us ho vaig dir, soc lent, molt lent, així que no desespereu!!