NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Decauville 020T | |
| | Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Decauville 020T Dv Des 26, 2014 11:10 pm | |
| Hola a tots. Això és el que vull construir: Aprofitant els coneixements que teniu, voldria saber si puc aprofitar alguna motorització de LGB o Playmobil. La distància entre eixos és de 94 mm i el diàmetre de roda de 45 mm aprox. A partir d'aquí, tot serà més fàcil. | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:21 pm | |
| Cap suggerència de motorització? | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:22 pm | |
| La motoritzacio playmobil es molt curta. Crec que fa 72mm. Pero la lgb tampoc es massa mes llarga. Suposo que has de mirar una motoritzacio lgb de tres eixos i suprimir eix central. | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:25 pm | |
| Mmmmmm, fer malbé una motorització així no. Si en compro una de 3 eixos ja construeixo alguna cosa de 3 eixos.... | |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:30 pm | |
| Molts han estat els qui han fet servir motoritzacio de tres eixos treient el del mig. A mes, rodes de tant diametre no se si n'hi ha. Pero ben segur que tot aixo sera facil si mires trens americans. Ben segur les distancies i diametres et son de bon resultat. | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:31 pm | |
| Hi ha una Decauville de 3 eixos. Però m'inclinava per la versió de 2 eixos | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Des 27, 2014 10:32 pm | |
| Gràcies per l'interés Jaume, seguiré els teus consells. | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dc Des 31, 2014 10:45 pm | |
| Tu has de fer el que mes t'interessi i es bo anar xerrant. Ben segur que tots descobrim coses noves d'un fil que es va desenvolupant dia a dia. | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dv Gen 02, 2015 1:37 am | |
| Algú que tingui una Stainz em pot donar les mides de rodes i distància entre eixos. No ho trobo enlloc | |
| | | JGDURAND Trenjardinaire
Ubicació : CHATELLERAULT FRANCE Edat : 74 Data d'inscripció : 18/05/2014 Nombre de missatges : 133
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dv Gen 02, 2015 2:25 am | |
| Diàmetre de la roda 37.5 distància entre eixos 76 | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dv Gen 02, 2015 2:27 am | |
| Merci!!!. Encara una mica curt entre eixos i la roda justa, pero potser serà un bon compromís entre estètica, senzillesa i preu | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dv Gen 02, 2015 10:37 pm | |
| - Sisu escrigué:
- Merci!!!. Encara una mica curt entre eixos i la roda justa, pero potser serà un bon compromís entre estètica, senzillesa i preu
hola Narcís!! jo al meu parer afinar tan per mi ara per ara és imposible..jo el que faig es buscar una motorització similar que serveixi i la resta la deixo corra..una stainz estan a bon preu i es una bona motorització!! però es clar com sempre dic cadascu que faci el que cregui millor..tots no tenim els mateixos coneixements de materials i eines així dit aixó espero que comencis aviat i veure com va aquesta loco!!! per cert aquesta no es molt americana com hem tens acostumat, oi?? salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: Decauville 020T Ds Gen 03, 2015 1:43 am | |
| Hola Carles, ja he escrit en algun lloc del fòrum que la meva idea va evolucionant i sóc més flexible a l'hora de triar material. I pel que fa a la motorització, crec que segurament tiraré per la de la Stainz. També n'he vist de 3 eixos, però són molt cares i la meva butxaca.... Potser m'agradaria més fer la de 3 eixos, però les peles condicionen. I pel que fa a la fidelitat màxima, doncs si a algú no li sembla perfecte, doncs ho sento. Ho faig per passar-ho bé, no sóc un modelista. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Decauville 020T Dt Gen 06, 2015 10:42 pm | |
| - Sisu escrigué:
- Hola Carles, ja he escrit en algun lloc del fòrum que la meva idea va evolucionant i sóc més flexible a l'hora de triar material. I pel que fa a la motorització, crec que segurament tiraré per la de la Stainz. També n'he vist de 3 eixos, però són molt cares i la meva butxaca.... Potser m'agradaria més fer la de 3 eixos, però les peles condicionen.
I pel que fa a la fidelitat màxima, doncs si a algú no li sembla perfecte, doncs ho sento. Ho faig per passar-ho bé, no sóc un modelista. en primer lloc estic totalment d'acord les peles i com queda és a tu qui ha de agradar, per aixó és el teu projecte!! nosaltres nomès podem donar el parer , concels..etc dir si agrada o no!! però de segur que m'agradarà fins ara tot el que has fet m'ha sorprès de la feina feta i del resultat final!! ha estat incrible per això si que no et puc donar la raó de que no ets un modelista!! ja que si que ho ets!! i molt bo!! així que endavant i espero veure imatges d'aquest i dels altres projectes... salutacions mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Decauville 020T | |
| |
| | | | Decauville 020T | |
|