NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| MiniLlaunes | |
| | Autor | Missatge |
---|
fani Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 31 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 21
| Assumpte: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 4:04 am | |
| Bona tarda a tothom Acabo de terminar 2 packs de 6 llaunes, una de Cocacola i un altre de cervesa Estrella Damm (mes o menys jijiji) i he aprofitat per explicar-vos el procediment. Modelatge-Agafem un trosset d'argila -Fem un xurro (diametre de la llauna) i amb un cuter tallem llaunetes. -Les deixem assecar (no cal forn al ser tan petit, jo no l'he fet servir) Quedarà així Pintura -Jo faré servir aquests productes (Primer, y 3 colors) -Donem una capa amb el primer a tot -Pintem la part vermella i despres pintem les parts d'alumini (amb color crom) -Amb un pinzellet o un escuradents rodo fem els detalls I voilà He fet un pack de CocaCola i un d'Estrella Damm En proximes edicions explicaré com fer pomes "d'alta definició", o fer paquets de tabac | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 4:52 am | |
| Molt bé...
Es poden fer llaunes de cervesa d'altres marques? És que l'Estrella no la suporto... | |
| | | fani Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 31 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 21
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 6:13 am | |
| Es clar! Ara quan arribi a casa fare una tirada mes de llaunes | |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 6:14 am | |
| Ep, però te les beguis tots que agafaries un bon pedal... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 7:42 am | |
| És una idea genial, Fani. És invenció teva? El resultat m'agrada molt. Ho trobo molt interessant per a ambientar tant un bar de terrassa com l'interior d'un vagó restaurant. Estic impacient per a veure les pomes, i fins i tot el tabac (dic fins i tot perquè jo no sóc fumador, però en aquest cas hi estic interessat ) Una pregunta tonta: suposo que SURFACE PRIMER és una imprimació, oi? | |
| | | fani Jardinaire aprenent
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 7:57 am | |
| - Olot escrigué:
- És una idea genial, Fani. És invenció teva?
...
Una pregunta tonta: suposo que SURFACE PRIMER és una imprimació, oi?
Si! Li estava fent joguines al meu hamster i em sobraba un xurro de argila, aleshores vaig pensar en llaunes! Efectivament el primer es la imprimació, esque estic acostumada al llenguatge anglés A veure si aquest finde puc fer lo de las pomes i el tabac Per cert, vaig fer al excel un "programa" que calcula escalas N, H0 i G. On ho podria posar? Es un full de calcul d'Excel | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 8:03 am | |
| | |
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 8:07 am | |
| Espero que en alguna de les nostres trobades, de mòduls o privades, podem veure-les al natural. | |
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 9:16 am | |
| Quina sort té el teu hamster... Joguines artesanes... | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: MiniLlaunes Dj Nov 13, 2014 12:45 pm | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: MiniLlaunes | |
| |
| | | | MiniLlaunes | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |