TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Arenales
Aspirant a jardinaire
Arenales


Ubicació : Arenales - Alicante
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/06/2009
Nombre de missatges : 15

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]   El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] I_icon_minitimeDv Jun 05, 2009 6:05 am

Hola a tots,
Us presento el meu circuit de LGB a la terrassa.
Ja vaig posar unes fotos en el fil de presentació, però crec que és aquí on s'havia de posar.
No és molt gran, però a l'estiu ens ho passem bé jugant a trens.
Els edificis, com són de fusta, (gairebé tots) a l'hivern he de recollir-los.

Estic esperant a veure si faig algunes fotos amb el circuit nevat,neu però aqui a Alacant, em sembla que no fem res. tristonet Tendre que anar-me'n a una altra part per veure neu nel meu circuit.

Salutacións,
David

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Lgbnuevo1


El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] LGB0001


El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Lgb00010


El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] 2005_013


El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] 2005_012


El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Lgb00012




I ara aquesta, amb el meu ajudant:

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Lgb00013


I aquest, el meu tauler de control

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] 2006_018
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]   El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] I_icon_minitimeDv Jun 05, 2009 11:15 am

Excel·lent, David. No descuides cap detall: les andanes, els bancs, els personatges, els postes de fusta, els edificis per a mercaderies, la grua, les mercaderies als vagons...

genial

aplaud aplaud aplaud aplaud

La terrassa és coberta?
Has posat moqueta verda a tot el terra?

I el taulell de comandament està à molt bé.
Veig que els desviaments els mous amb un interruptor?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Arenales
Aspirant a jardinaire
Arenales


Ubicació : Arenales - Alicante
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/06/2009
Nombre de missatges : 15

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]   El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] I_icon_minitimeDv Jun 05, 2009 12:04 pm

Gràcies, Amadeu.

La terrassa té un tendal que la cobreix per complet, però és pel sol, no per la pluja.

Si, quan vaig fer el circuit fa 7 o 8 anys, folre tot el terratzo de moqueta verda per exteriors. (el terratzo formava una mica de relleu, i quedava fatal.)

Al principi vaig posar 2 circuits, amb pont de fusta, i uns 100 mt de via (foto 1), però eren massa vies per netejar, i no es podia caminar per la terrassa.
Quite després un circuit, i ho vaig deixar més simplificat.

Si, el tauler de control, porta commutadors bipolars de palanca amb 2 díodes, per controlar el desviament i els leds indicadors de posició.
Els altres interruptors són per connectar i desconetar els trams de les estacions. Tot és analògic.

Salutacions,
David
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]   El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] I_icon_minitimeDg Jun 03, 2012 5:26 pm

He trigar uns quants dies però definitivament he llegit i copiat tots els temes de l’apartat “els vostres circuits exteriors” .
Crec que d’aquesta manera ho puc rellegir tants cops com em calgui per cal de tindre exemple de com fer o no fer una cosa.
Ací se n’aprèn molt gracies al vostre von fer, les imatges, els vídeos, i els vostres comentaries.
A partir d’ara podré seguir dia a dia l’actualitat de cada construcció.
Nomes em cal felicitar l’autor per aquesta fantàstica instal•lació que un dia espero poder veure en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]   El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un tren a la terrassa V.2
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Un tren a la terrassa [Lluis7]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: