NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Arenales Aspirant a jardinaire
Ubicació : Arenales - Alicante Edat : 54 Data d'inscripció : 02/06/2009 Nombre de missatges : 15
| Assumpte: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Dv Jun 05, 2009 6:05 am | |
| Hola a tots, Us presento el meu circuit de LGB a la terrassa. Ja vaig posar unes fotos en el fil de presentació, però crec que és aquí on s'havia de posar. No és molt gran, però a l'estiu ens ho passem bé jugant a trens. Els edificis, com són de fusta, (gairebé tots) a l'hivern he de recollir-los. Estic esperant a veure si faig algunes fotos amb el circuit nevat, però aqui a Alacant, em sembla que no fem res. Tendre que anar-me'n a una altra part per veure neu nel meu circuit. Salutacións, David I ara aquesta, amb el meu ajudant: I aquest, el meu tauler de control | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Dv Jun 05, 2009 11:15 am | |
| Excel·lent, David. No descuides cap detall: les andanes, els bancs, els personatges, els postes de fusta, els edificis per a mercaderies, la grua, les mercaderies als vagons... La terrassa és coberta? Has posat moqueta verda a tot el terra? I el taulell de comandament està à molt bé. Veig que els desviaments els mous amb un interruptor? | |
| | | Arenales Aspirant a jardinaire
Ubicació : Arenales - Alicante Edat : 54 Data d'inscripció : 02/06/2009 Nombre de missatges : 15
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Dv Jun 05, 2009 12:04 pm | |
| Gràcies, Amadeu.
La terrassa té un tendal que la cobreix per complet, però és pel sol, no per la pluja.
Si, quan vaig fer el circuit fa 7 o 8 anys, folre tot el terratzo de moqueta verda per exteriors. (el terratzo formava una mica de relleu, i quedava fatal.)
Al principi vaig posar 2 circuits, amb pont de fusta, i uns 100 mt de via (foto 1), però eren massa vies per netejar, i no es podia caminar per la terrassa. Quite després un circuit, i ho vaig deixar més simplificat.
Si, el tauler de control, porta commutadors bipolars de palanca amb 2 díodes, per controlar el desviament i els leds indicadors de posició. Els altres interruptors són per connectar i desconetar els trams de les estacions. Tot és analògic. Salutacions, David | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] Dg Jun 03, 2012 5:26 pm | |
| He trigar uns quants dies però definitivament he llegit i copiat tots els temes de l’apartat “els vostres circuits exteriors” . Crec que d’aquesta manera ho puc rellegir tants cops com em calgui per cal de tindre exemple de com fer o no fer una cosa. Ací se n’aprèn molt gracies al vostre von fer, les imatges, els vídeos, i els vostres comentaries. A partir d’ara podré seguir dia a dia l’actualitat de cada construcció. Nomes em cal felicitar l’autor per aquesta fantàstica instal•lació que un dia espero poder veure en directe.
| |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] | |
| |
| | | | El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales] | |
|