El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dl Jul 22, 2024 11:36 am
Una pura meravella!
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dl Jul 22, 2024 1:26 pm
Així m'agrada que acabis coses, que en deus tenir un bon grapat. Ara seriosament, molt bé Carles, me n'alegro que els tallers estiguin actius.
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 30/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dl Jul 22, 2024 6:28 pm
Increible!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dt Jul 23, 2024 5:58 pm
moltes gràcies nois ....no es res de l'altre món...però si em serveix per desconnectar del dia a dia.
Sisu escrigué:
Així m'agrada que acabis coses, que en deus tenir un bon grapat. Ara seriosament, molt bé Carles, me n'alegro que els tallers estiguin actius.
Jo també després de uns mesos complicats i moguts, ara tot va estan més tranquil i el taxi ja no treballa tan permet rependre coses aturades. Us aprecio molts amics!! aprecio molt al forum..
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dc Jul 24, 2024 7:51 am
Tu ves posant fotos de totes les peces xules que fas, a mi m'encanta!
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: locomotora a vapor el selmo Dc Jul 24, 2024 6:16 pm
Sisu escrigué:
Tu ves posant fotos de totes les peces xules que fas, a mi m'encanta!
Si, es un mal costum que tinc penjar tot el que faig...