| black cat mining co.!!!!!! | |
|
+11jaume Mitjans FACTOR Sisu Miquel Angel E4lok Maxx_Rivoli TramBlau ostman Olot paolo 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 6:14 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 8:07 am | |
| Molt interessant el canvi d'agulles que es veu al peu d'aquesta imatge. Molto interessante lo scambio che si vede al piede della foto.
- paolo escrigué:
| |
|
| |
paolo Jardinaire aprenent
Ubicació : imperia (italia) Edat : 55 Data d'inscripció : 25/10/2013 Nombre de missatges : 43
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 8:22 am | |
| grazie a tutti!! lo scambio è...finto. non avevo lo spazio necessario, e dovevo per forza utilizzare uno scambio destro, per avere la possibilità di allargare il tracciato in un prossimo modulo che farò chissà quando. qui si vede meglio: Gràcies a tots !! el canvi és ... fals . Jo no tenen l'espai necessari , i que hauria d'utilitzar un dret de canvi , per tenir l'oportunitat d'ampliar la ruta a un mòdul següent que farem qui sap quan. aquí es veu millor : | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 8:24 am | |
| Ah! | |
|
| |
Ubicació : imperia (italia) Edat : 55 Data d'inscripció : 25/10/2013 Nombre de missatges : 43
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 8:32 am | |
| sembrava vero? lo prendo per un complimento!!!!!! sembla real ? prenc com un compliment !!!!!! | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 8:52 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 9:07 am | |
| - paolo escrigué:
- sembrava vero? lo prendo per un complimento!!!!!!
sembla real ? prenc com un compliment !!!!!! Certament. | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dj Feb 05, 2015 12:33 pm | |
| Bravissimo .... estic feliç d'avançar en el seu camí. Per sobre de tot, m'alegro que encara hi ha una mica de passió líder italià en la nostra escala.
Bravissimo.... sono contento per progressi nel tuo tracciato. Soprattutto mi fa piacere che ci siano ancora qualche italiano che porta passione in nostra scala. | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 09, 2015 8:40 am | |
| galleria chiusa e sigillata, ma con grande zona di accesso dal pannello posteriore. domani piante e rifinitura generale dei portali e dei muri con le polveri opacizzanti. stasera ho definito il tracciatino in GN15, difficile da fare...tagliare le rotaie e posarle solo con le puntine non è stato proprio comodo. poi le ho fissate a colla calda, gira bene, malgrado una curva di raggio vicino al limite. ho messo anche un VIDEO, velocità senza senso, ma necessaria per fare le prove. galeria tancada i segellada , però amb una gran zona d'accés des del panell del darrere . plantes de matí i portals generals d'acabat i parets amb estores pols . aquesta nit em va cridar l' tracciatino en GN15 , difícil de fer ... tallar els rails i col·locar només amb les tatxes no era precisament còmode . llavors em vaig posar una cola calenta , funciona bé , malgrat una corba de radi prop del límit. Vaig posar un vídeo , la velocitat sense sentit , però havia de fer les proves . View My Video | |
|
| |
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 09, 2015 12:55 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 09, 2015 5:02 pm | |
| Molt bona feina... Molt detallada... | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 09, 2015 7:40 pm | |
| negli anni mi sono trovato a parlare con persone che, pur condividendo questo splendido hobby (per la mia famiglia quasi una malattia), tendevano a non spifferare i propri "trucchi". io, inutile dirlo, sono sempre stato del parere opposto, ben felice di poter (raramente) consigliare qualcuno su questo o quel metodo utilizzato, spesso inventato per fantasia o per necessità. ad esempio, quella che io chiamo penosamente stazione di scambio è fatta con un ponte lima di mio padre rovesciato sopra a due parti prese da una scatola playmobil, che per vergogna mi feci pure impacchettare in negozio...spacciandola tristemente per un regalo ad un bambino... us anys em vaig trobar parlant amb gent que, mentre que comparteixen aquesta meravellosa afició ( per la meva família gairebé una malaltia ) , tendien a no deixar escapar els seus " trucs" . Jo , no cal dir , jo sempre he estat de l'opinió contrària , molt feliç de ( rares vegades ) per assessorar algú en tal o qual mètode , sovint inventada per la fantasia o necessitat . per exemple, el que jo anomeno dolorosament estació d'intercanvi es realitza amb un pont de presentar la meva pare es va estendre a dues parts d'un quadre de playmobil , per la vergonya que ho vaig fer bé les maletes botiga en ... tristament passa fora per a un regal a un nen ... | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 09, 2015 9:12 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dt Feb 10, 2015 7:36 am | |
| pomeriggio di lavoro: tracciatino posato definitivamente, finto scambio, si comincia a vedere la montagna. c'è anche il video. arda de treball : la gn15 pista dubte plantejat , l'intercanvi fals , vostè comença a veure la muntanya . existeix també el vídeo View My Video | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| |
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dt Feb 10, 2015 9:06 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dt Feb 10, 2015 11:43 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dg Feb 15, 2015 7:47 am | |
| oggi prova generale. ho pulito tutto, rimesso il terzo modulo al suo posto, adesso mi fermo un pò. alberi in arrivo, mancano delle figure, tantissime cose da completare. mi sarebbe piaciuta una teleferica, ma dove la faccio atterrare...non c'è lo spazio. probabilmente farò la stazione di montagna, sperando in un prossimo modulo di fare quella a terra. vorrei fare anche una specie di terrazza, non so. dove al momento dove c'è la piccola gru siamo a 1,75 di altezza...non posso andare troppo oltre. ditemi tutto! aiutatemi!! idee!!!!!! Avui assaig . vaig netejar tot , poso el tercer mòdul al seu lloc, ara m'aturo per un temps . arbres propers , la manca de figures , moltes coses per completar. M'hagués agradat un telefèric , però no és on la terra ... no hi ha espai . probablement farà que l'estació de muntanya , l'esperança d'un mòdul següent a terra. També m'agradaria fer una mena de terrassa , no sé . on en el moment en què hi ha una petita grua per 1,75 d'alçada ... no podem anar massa lluny . digues-me tot ! ayuadame !! Idees !!!!!! host image | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dg Feb 15, 2015 7:57 am | |
| Fantastico, muy realista Les figures les compres o les fas tu? Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dg Feb 15, 2015 8:12 am | |
| le figure sono
lgb preiser prehm papo
grazie! paolo | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dg Feb 15, 2015 9:50 am | |
| impresionant salutacions PEP | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dl Feb 16, 2015 1:05 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dv Feb 27, 2015 6:29 am | |
| impianto luci, finito. ne ho messe 10, domani collego quella della casetta grossa. e appena mi arriva la gru riparto con la montagna. ciao a tutti! foto e due video. sistema d'il·luminació, acabat. Vaig posar 10, matí em connecto un de la casa gran. i tan aviat com arribi a la divisió de grues amb la muntanya. hola a tots ! fotos i dos vídeos. host imageView My VideoView My Video | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dv Feb 27, 2015 6:56 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! Dv Feb 27, 2015 12:36 pm | |
| Orgull italià a Scala G !! Gràcies a presentar passió saludable i construccions que ve del cor.
---------------------------------------------------------
Orgoglio Italiano in Scala G !! Grazie per presentare sana passione e costruzioni che nascono dal cuore. Grazie per aver condiviso ... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: black cat mining co.!!!!!! | |
| |
|
| |
| black cat mining co.!!!!!! | |
|