El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Te 2/2 - RHB Dc Jun 11, 2014 1:44 am
És estat un llarg temps des que vaig escriure l'última vegada en aquest fòrum .. Entre els compromisos amb el meu veritable treball, els nens i la família que tenen una mica de abbandanto aquest fòrum però la lectura és de tant en tant. M'agrada molt el ferrocarril rètic, així que vaig decidir fer aquest model. Motlles de cautxú de silicona com de costum i la majoria de les peces de resina. La novetat d'aquest any són els experiments amb el mini-centrifugadora per a motlles en metall blanc.
Vegi aquí els primers experiments fallits .... fets ..
pizza va arribar gairebé bé
però en general que han de complir són els primers experiments
Anem a parlar de tu, aquesta vegada en el mestre que va tractar de fer algunes articulacions simples per facilitar el muntatge.
Com de costum, la mà mestra amb els materials dispars de realització, plàstic, llautó, coure ....
Abans de resina modelada muntat.
Proveu el mestre de l'interior de la cabina.
Assemblea amb pintura
La pintura i el marc de la construcció principal de la coberta.
(Traducció vaig fer servir google) Text en Italiano E' passato tanto tempo da quando ho scritto su questo forum l'ultima volta.. Tra impegni con il mio vero lavoro, i figli e la famiglia ho un po abbandanto questo forum leggendolo pero' di tanto in tanto. A me piacciono molto le ferrovie retiche per cui ho deciso di fare questo modello. Come al solito stampi in gomma siliconica e la maggior parte dei pezzi in resina. La novità di quest'anno sono gli esperimenti con la mini centrifuga per stampi in metallo bianco. Qua vedere i primi esperimenti .. mal riusciti .. fatti.. qualche pizza venuta quasi bene ma nel complesso per essere i primi esperimenti sono soddisfatto Parliamo del TE, questa volta nei master ho cercato di realizzare dei semplici incastri per agevolare l'assemblaggio. Come al solito il master lo realizzo a mano con materiali disparati, plastica, ottone, rame .... Prima stampate in resina assemblate. Prova dei master dell'interno della cabina. Assemblaggio con verniciatura Verniciatura telaio e realizzazione master del tetto.
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dc Jun 11, 2014 1:52 am
Per alimentar el model em vaig basar en un bloc de LGB, per ara només 'dividida', probablement perllongar un eix perquè el moviment també un altre eix.
Vaig ampliar els forats roscats i eix de 3mm, em vaig adonar de les barres de resina, un parell reforçat de carboni i el parell de càrrega de la resina amb delel fibres plàstiques. Esperem reggano estrès.
Estrany per aconseguir la vinculació, el motlle de la coberta. Mentrestant, vaig imprimir els llums de reina, els de metall eren massa pesats.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dc Jun 11, 2014 2:00 am
mallet73
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dc Jun 11, 2014 7:09 am
Jo de gran vull fer coses d'aquestes...
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dc Jun 11, 2014 7:55 pm
Molt bon materiali Suposo que l gran distancia entre eixos no permet passar per r1.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dj Jun 12, 2014 5:04 pm
Genial. Moltes gràcies per les fotos i les explicacions !
Llàstima que no redueixis les fotos. Es veurien molt millor. La mida màxima d'amplada hauria de ser 800. (Veure el tutorial)
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dj Jun 12, 2014 11:34 pm
El següent intent de reduir .. perdó!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dv Jun 13, 2014 8:44 am
Pere
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dg Ago 17, 2014 11:28 pm
Proves de la vinculació feta de resina, en el vídeo que tinc 'recórrer' per veure la resistència, també vaig fer una prova en els rodets de dues hores i vaig trobar cap desgast.
Canviar les llums, els de metall eren massa pesats, s'han fet nou en resina. Detallada la part davantera amb els diversos tubs i connectors per a la il · luminació.
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Ago 18, 2014 3:05 am
Molt, molt guapo...
Està quedant fantàstic... I sembla que circula molt suaument...
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Ago 18, 2014 4:21 am
Increiblement bonica.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Ago 18, 2014 5:56 am
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Ago 18, 2014 8:37 am
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Set 01, 2014 12:32 am
Panto LGB i Panto Sommerfield són massa àmplia pel que la decisió de construir-poc saludable. Aquesta part feta de vareta de llautó massís soldat a impovvistato scaletto ..
amb un coure toubetto que encaixa perfectament amb el bronze anterior i el va aixafar en un extrem em permet fer la cerneire per al moviment ..
El bastidor està fet amb un perfil en forma d'U molt baix, la vareta de diferent diàmetre, les barres són plug estat maquinat per una tira de coure .... sempre primer a presentar ... després amb dremel i l'arxiu acabat i paper de vidre.
Al final de cada listellini subhasta Soldé dues de bronze, va perforar i va derrotar a l'altra peça de panto mirant tot amb un rebló.
A sagomanto llautó todnino en una fusta plantilla està prenent forma per l'arc aconseguir actual.
Encara hi ha dues barres verticals i dues tires.
Conjunt de prova Primera ...
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Set 01, 2014 1:08 am
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dc Set 03, 2014 1:45 am
mallet73
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dt Set 09, 2014 8:47 pm
Acabat el treball en el pantògraf, he instal · lat tot al sostre. Vaig fer les plaques fotograbadas amb el mètode habitual utilitzant els fulls blaus casolans per a plaques de circuit imprès. Vaig posar tot junts, encara que encara no va acabar de veure l'efecte total.
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dt Set 09, 2014 11:19 pm
Està quedant espectacular...
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dv Set 12, 2014 2:26 pm
Bonic, però no m'agrada la connexió entre el sostre i diners en efectiu. Molt irregular i mal pintat. Per sota dels nivells del seu treball. Crec que és un muntatge provisional i que el model final serà molt millor. Tota la resta és només un espectacle!
Bello ma non mi piace il collegamento tra tetto e cassa. Molto irregolare e verniciato male. Sotto i livelli dei tuoi lavori. Penso che sia un montaggio provvisiorio e che il modello finito sarà molto meglio. Tutto il resto è solo spettacolo !
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dg Set 28, 2014 11:18 pm
Un model de prova més pocs amb gairebé completa.
Envidrament instal · lat, la pols usat per 'veure' les ulleres
i els detalls de la part frontal
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dg Set 28, 2014 11:53 pm
Certament, preciòs...
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Set 29, 2014 1:53 am
Pere
flyfabio (†) Jardinaire
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dg Oct 05, 2014 8:25 pm
El TE finalment ha acabat en la prova a la pista d'un amic. El segon edifici es solucionarà el sostre que és una mica malament, els tubs davanters són massa grans. La propera tindrà un comercial pantògraf ... massa feina a fer a mà.
Et recomano que miris al tren !!! :-)
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dg Oct 05, 2014 9:37 pm
Fantàstic...
Assumpte: Re: Te 2/2 - RHB Dl Oct 06, 2014 6:53 am