| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|
+33lluis7 albertoquattrotre jordi ODAKIM Víctorf alejandro sasplugas Olot ut800035 (†) fani Martyn Mitjans TJV TOG tram47 McHrodik Pau fve E4lok maquinista Shay peps FACTOR Mak josepmaria TramBlau MALLET73 Maxx_Rivoli ignasibaga jaume ostman Sisu ulises KTK 37 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 1:22 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 1:51 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 2:00 am | |
| | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 2:23 am | |
| Cargolia es una font inacabable de perspectives inedites , i si el fotograf sap aprofitarles ja es la h......a.
molt guapo tambe el material , home una mikado no es cualsevol cosa!!!!!
Alexandre | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 5:13 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 5:34 am | |
| Val a dir que no hi ha hagut molt afluència de visitants del fòrum, cosa que no s'entén donada la espectacularitat del circuit, si no és, potser, perquè l'avís va ser donat amb poca antelació. Algunes fotos més d'aquest matí: Com ja sabeu la majoria, les obres de fàbrica m'agraden molt. A demés, les que fa en Xavi em fascinen. Permeteu-me mostrar-ne algunes fotografies. Sense comentaris: Visca el realisme! I visca també l'imaginació! Tot i que en Xavi diu que el matí no ofereix les millors imatges, jo trobo que els contrallums durs, els reflexes i les zones fosques donen molt de joc per a fer fotografies, en condicions lumíniques irrepetibles durant la resta del dia. Prova d'això són les següents fotos, a les quals també hi hauríem d'afegir la que us he ensenyat abans, de la Mikado envoltada de verdor al sortir del túnel. La Mikado és una m'aquina molt grossa, diríem "de mida gran". Però en aquestes fotos també es pot veure que aquesta màquina es queda empetitida davant de la grandiositat del circuit de Kargolia. No ho trobeu? | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 5:44 am | |
| meravelloses fotografies, Amadeu. comparteixo la teva opinió dels contrastos lumínics particularment, els diumenges son els unics dies que puc estar amb la Mercè, i normalment els tenim farcits de compromisos amb fills i/o amics. Una trobada en dissabte per mi seria ideal. Tant de bo hi hagi ocasió. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 6:17 am | |
| A la tarda en Xavier i jo ens hem quedat sols. Després d'un matí en el que hem tingut un sol ben eixerit, el dia s'ha anat espatllant. Quan hem baixat al tren s'ha posat a ploure... ja se sap, pel maig, cada dia un raig. Ara bé, hi ha una altra dita que a dia d'avui ja hauria de ser força coneguda: a Kargolia, amb pluja o vent, el tren segueix corrent! Així que ben equipats amb dos impermeables i caputxa hem reprès la feina amb tota tranquil·litat. Una alegre Stainz semblava en-riure-se'n del llarg tren remolcat amb dues màquines! La austríaca d'en Xavi té problemes amb un motor i sempre ha de pujar ajudada per l'altra dièsel d'una cabina. Un tren de mercaderies puja, encara bastant lleuger, amb la Stainz que ja no sembla riure tant... Aquí veiem la Stainz passant per a sobre de la presa del embalsament de Kargolia. A la foto també es veuen tres nivells de la via... En arribant a l'estació del mig espera reforços perquè tenim dubtes de que tota soleta pugui per les pujades de les gorges amb un tren tant llarg... En Xavi al seu refugi, envoltat de plàstics per tapar-ho tot en cas d'emergència (cas de pluja intensa sobtada). Els reforços ja són aquí. Assegut a dalt d'un turó a sobre les gorges he pogut admirar el pas de la via per aquest indret. De cop i volta ha passat un tren de mercaderies que baixava estrepitosament... I no gaire més tard una dièsel que anava tota sola... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 6:26 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 6:47 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 6:52 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:05 am | |
| Queden encara alguns vídeos que s’estan pujant. | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:07 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:08 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:10 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:15 am | |
| - el terrat de margarit escrigué:
- ...
Pssst....Hi han més fotos?? Queden algunes “fotos en moviment” que s’estan pujant. L’últim serà un vídeo de tot el traçat, des de dins de la cabina... Però caldrà paciència mentre es pugen. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 7:23 am | |
| | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 9:34 am | |
| Gràcies als d'assistents avui a Kargòlia: Visitants, col•laboradors, maquinístes, fotògrafs... que ens han fet possible aquesta intensa trobada ferroviària primaveral als carrils de KTK. Us passo un petit video fet per un amic de St. Vicenç dels Horts, de la magestuosa Mikado d'en Jordi https://www.youtube.com/watch?v=U3D6Cn9YUhkSalut Xavi KTK | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 11:47 am | |
| Llàstima que finalment no m'ha estat possible venir, veig que ha estat molt interesant el seguit de circulacions.
La propera miraré de ser-hi.
Moltes gràcies per les fotos i videos! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 5:57 pm | |
| I per acabar, els dos vídeos (aquest cop si que són vídeos, que no pas “fotos en moviment”) https://youtu.be/Yb-HSA-vmy4I aquí un viatge “en cabina”: https://youtu.be/-0jFn2Otu94Finalment agrair a en Xavi l’invitació que ens va fer a participar a aquesta trobada, i a la seva hospitalitat. Com sempre ha sigut un plaer de venir i de gaudir d’aquest magnífic circuit i de la seva companyia. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 8:12 pm | |
| | |
|
| |
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 8:47 pm | |
| Quin circuit més bonic! El vídeo "des de cabina" és insuperable (me veia venir el descarrilament del 1:15 ). Està ple de racons amb encant i combina molt bé el traçat amb les obres de fàbrica. Excel.lent!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Maig 26, 2019 11:26 pm | |
| | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| |
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dl Maig 27, 2019 8:34 pm | |
| - Olot escrigué:
- OG22 escrigué:
- ... (me veia venir el descarrilament del 1:15 ). ...
Si, jo també el veia venir, però no hi vaig poder fer res perquè des d'allà a on jo era no veia la posició de l'agulla. De fet és culpa meva per no haver posat una pedra per a llastrar el vagó de Toy-train que vaig posar al davant de la màquina equipat amb el meu telèfon mòbil (per sort ningú em va trucar durant els cinc minuts i mig que va durar el trajecte!).
Deia que és culpa meva perquè jo ja hauria d'haver previst que s'hagués de talonar alguna agulla, cosa que els vagons de Toy-train no poden fer per lo lleugers que són. No Amadeu. El responsable de les agulles de l'estació en aquell moment , era el personal de Kargolia. Salut Xavi KTK | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
| |
|
| |
| Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) | |
|