El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 15, 2015 9:16 pm
ets un crac de totes maneres a qui a vic crec que en porlan sol no m`aguantaria ja que o e provat far algu temps i ja s`ha ma desfet no i poses varilles o alguna cosa de ferro per dins?? salutacions PEP
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Nov 15, 2015 9:56 pm
No Pep, però cal tenir en compte que son peces petites i amb molt de gruix (Les boques de túnel estan fetes per parts). De moment no he fer cap peça de gran tamany ( com per exemple el teu viaducte), ni estructures delicades, a les hores segur que hi caldria posar-ne malla metàl·lica.
Salut
Xavi KTK
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 6:46 am
Com deia a l'altra fil, alguns (tots els que cabíem al cotxe) dels que érem a Molins de Rei varem anar a fer una "incursió" al circuit de Kargolia. L'objectiu era fer conèixer el magnífic circuit a en Narcís i en Ignasi, que encara no havien tingut ocasió d'anar-hi. El fet va ocasionar que divers material molt singular circulés per el circuit, possibilitant que es poguessin prendre unes imatges que espero deleitaràn a més d'un, malgrat són fetes amb el mòbil i amb molt poca llum del capvespre.
En Narcís dialogant amb el creador del circuit a la part nova que encara està per acabar, i que ens va impressionar a tots, fins i tot als qui ja coneixíem el circuit:
Aquesta és l'altra sortida del túnel nou
Hi havia moments que l'estació inferior ratllava el col·lapse, però en Mitjants que era als comandaments se'n va sortir perfectament.
El Stadler passant per la part nova.
En Narcís, jo diria que un tant impressionat, descobrint cada racó del traçat
Entretant el Stadler ja era a dalt de tot
Altre material encara era a l'estació d'abaix
Era el torn de la Garrat
La seguia un tren de viatgers de quatre pesats cotxes remolcats per la Batignoles
La Garrat espera per a ser avançada per el tren de viatgers a l'estació del mig
Gairebé sense avisar, el tren de viatgers irrumpeix a l'estació del mig.
La parada és llarga i dóna temps a fer varies fotos
Pont sobre pont, o potser també podríem dir entre dos ponts
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 6:58 am
De passada agrair a n'en Xavi la seva disposició i l'amabilitat amb què ens va rebre. Un privilegi fer rodar el meu material en aquest circuit.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 7:02 am
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 7:02 am
Va ser una prova ben dura per la batignoles, que va pujar perfectament amb els quatre vagons de bogies. És una molt bona locomotora. I veig que no vam fer fotos del moment estel·lar, la garratt pujant ben carregada per les gorges. Va ser tan impressionant que quan va arribar de nou a l'estació intermitja, la vam fer pujar de nou per a reviure-ho.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 7:05 am
Si, si, afortunadament si, però això venia a la segona part. Per desgràcia la manca de llum va convertir la foto en un desastre. Però amb una mica d'imaginació us podreu fer una idea del moment...
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 7:24 am
Bravo per el material , i per aquest circuit tan real i ben aconseguit , a pesar del que dieu, les fotos son prou bones , m' agradat molt.
Alexandre
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 7:47 am
Hola a tots.
Moltes gràcies a tots per aquesta oportunitat, ha estat un dia realment agradable i el circuit del Xavi una meravella,
M'ha fet una gran il·lusió veure la Garrat serpentejant per aquestes gorgues, una passada. Ara falta veure.la arrossegant un tren de carbó.
El cremallera i la batignoles també va ser molt agradable veure com s'enfilaven per aquestes rampes.
Tot això anima a més, si fos possible.
Fins aviat, Ignasi.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) Dg Feb 14, 2016 9:40 am
En Xavi em comenta que té problemes per accedir al fòrum, i em demana que pengi aquest video impressionant. ..
Xavi Ktk escrigué:
M'agradaria expressar el meu agraïment a tots els que vau venir amb el vostre magnífic material.
La magnífica garrat de l'Ignasi afrontant sense problemes el desnivell de la Gorja Kaki de Kargolia. Vàrem tenir poc temps però jo vaig disfrutar moltíssim. Moltes gràcies. Xavi KTK