| Torre d'aigua o water tower | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 6:28 am | |
| DEGUT A LA PERDUA DE IMATGES PER EL CANVI DE SERVIDOR**** HE RECUPERAT ALGUNES DE LES IMATGES QUE ES VAN FER PER AQUEST FIL
DISCULPEU LES MOLESTIES ****hola Amics! sento penjar ara aquestes imatges però si no la sopresa per en sisu no haguès estat una sorpresa... si és la primera construcció per exterior que faig, no ha estat fàcil encara que tampoc he tardat tan en fer-la, unes 14 hores calculo, sense contar el temps d'assecar el ciment o pintures d'un dia per l'altre..els materials potser ara semblan una cosa però en el moment que la pluja i el sol comencin a fer efecte en ells...canviaran de la nit al dia... El material que em calia tot replegat en una caixa començo la estructura en fusta ja va semblan el que ha de esser preparan per fer el ciment el ciment de les potes es per que la fusta no estigui en contacte directe amb la terra i el ciment de l'inetrior es per donar pes i que la tramuntana de l'alt empordà no la tiri per terra...que per cert va superar el test.... el sostre em va fer patir però al final el pvc em va donar un cop de mà el sostre acabat de pintar el sostre ja muntat la torre ja muntada esperan el transport algunes fotos amb floreta per veure els detalls d'aprop ha estat una experiència que vull repetir.... , ja estic pensant la propera construcció d'exterior..he gaudit molt i saben que en sisu li agradaria per el seu circuit ha estat la millor recompensa.. salutacions i visca els trens de jardí!!!!!!!!! mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Ds Oct 24, 2020 9:12 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 6:47 am | |
| M'agrada veure les fotos del "making of". Per cert, el tub de càrrega és operatiu, es pot abaixar i retorna tot sol a la seva posició inicial. Tal com diu en Carles, el temps li farà més justícia a la construcció quan hi deixi la seva pàtina. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 7:45 am | |
| La torre fa molt patxoca.
Està be, Narcís, perquè ja tens la teva "primera pedra"
Però alerta perquè si les fotos no m'enganyen hi veig cola blanca de fuster. Aquesta cola és soluble a l'aigua i no resisteix l'exterior.
S'ha de tenir en conta això per a evitar disgustos.
| |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 8:12 am | |
| Ostres, doncs estarà a l'exterior, a veure si es desmunta tot!!! Però em penso que està fet d'una manera que no es pot desfer encara que es trenqui la cola. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 8:50 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dl Jun 03, 2013 10:24 am | |
| Una torre molt enginyosa... I un gran detall per un amic... | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dt Jun 04, 2013 2:42 am | |
| - Olot escrigué:
- La torre fa molt patxoca.
Està be, Narcís, perquè ja tens la teva "primera pedra"
Però alerta perquè si les fotos no m'enganyen hi veig cola blanca de fuster. Aquesta cola és soluble a l'aigua i no resisteix l'exterior.
S'ha de tenir en conta això per a evitar disgustos.
hola Amadeu, si que hi ha cola blanca, encara que poca, ja que la majoria es loctite i desprès hi ha 2 capes de vernís i fins i tot hi han puntes de llautó...no està tot previst però gairebé....encara que com és la primera també poden haver errades com a les construccions de material rodant, l'experiència...mica en mica... salutacions mallet73 | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| |
| |
maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dt Jun 04, 2013 11:08 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dv Set 06, 2013 5:14 am | |
| hola amics!! aprofitan que no hi ha presa i aigua de mar...vaig fer aquestes llaunes per futures water tower..ja que en la del circuit de les feixes hi havia un problema de temps i no va donar temps a rovellar..... salutacions mallet73 | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dv Set 06, 2013 8:15 am | |
| Ja les prepares en sèrie... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dv Set 06, 2013 7:49 pm | |
| - ostman escrigué:
- Ja les prepares en sèrie...
noooo!!! una si serà per fer una water tower per al circuit modular dels momi catalans, l'altre és un invent "caxondu" per el mateix circuit... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Ds Oct 24, 2020 9:11 pm | |
| | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower Dg Oct 25, 2020 8:18 am | |
| Que bona la idea de la llauna! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Torre d'aigua o water tower | |
| |
|
| |
| Torre d'aigua o water tower | |
|