| El tren de l'Ignasi | |
|
+25ODAKIM JGDURAND Mitjans jordi FACTOR Miquel Angel tram47 flyfabio (†) Shay KTK Mak peps Maxx_Rivoli TOG TramBlau Sisu ut800035 (†) Olot AdminTRENS.CAT josepmaria fve MALLET73 jaume ostman ignasibaga 29 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dc Jun 25, 2014 10:51 am | |
| | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dc Jun 25, 2014 3:31 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dc Jun 25, 2014 5:04 pm | |
| Impressionant.
A la xemeneia hi podries posar un fumigen. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dc Jun 25, 2014 8:06 pm | |
| | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dc Jun 25, 2014 9:10 pm | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 4:21 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 9:35 am | |
| Hola a tots. Celebro que us agradi, , francament, estic satisfet amb el resultat i més després de la sorpresa.....d'última hora. En la foto del edifici, si us hi fixeu la porta de la quarta façana queda pel cantó cap a la dreta corresponent a la façana cara Berga I si recordeu la foto veureu que la porta queda a la banda dreta, però veiem que queda més propera a la cara de Manresa, el que vol dir que el dibuix està invertit, ja que ho estem mirant des del interior del edifici, me'n he adonat quan la tenia en aquest punt en que gaire-bé ja tenia totes les pedres posades. Maleïda la gràcia. Però no queda altra solució que... .... desmuntar les quatre obertures centrals i el pilar i ressituar-los a la seva posició correcta Unes hores de treball extra i un repte més, desmuntar-ho sense malmetre cap element, inclòs l'encaix de l'escala d'accés. Des d'aquest punt ja tornava tot a la rutina del procés. - l'Amadeu escrigué:
- A la xemeneia hi podries posar un fumigen.
Si que estic pensant aquesta possibilitat, n'he de tenir un de una xemeneia d'una fàbrica de Faller que no vaig arribar a posar mai. He trobat una "romana" que em podria anar bé per pesar les quatre parets, no sé si serà molt exacte, però si que serà orientatiu. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 9:38 am | |
| I una bàscula de quarto de bany?
A la rectificació de l'error, un cop posades les pedres i tot això, jo potser no hagués tingut la paciència de canviar-ho tot. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 10:18 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 10:22 am | |
| Hola a tots. - L'Amadeu escrigué:
- I una bàscula de quarto de bany?
Hi hauria de posar uns travesses per aguantar-la ja que l'estació és més gran que la bascula, però és una possibilitat. - L'Amadeu escrigué:
- A la rectificació de l'error, un cop posades les pedres i tot això, jo potser no hagués tingut la paciència de canviar-ho tot.
Ja m'ho vaig pensar, no creguis, en un principi ho veia molt complicat i arriscat, però després de rumiar una estona i veure la possibilitat de poder rectificar, no em podia quedar sense provar-ho. No hagués estat tranquil cada vegada que veuria l'estació hi veuria la pifia i pensaria que "ara ja no té solució, però si no m'hagués fet mandra ho hauria pogut arreglar", i és molt probable que gaire-bé ningú s'adonaria d'aquest detall, però a mi no em marxarien els ulls d'allà. Jo soc fer defensor de les llicencies al fer reproduccions per impossibilitat d'aconseguir el que em fa falta o senzillament perquè no en sé més, però no em puc admetre una llicencia o una errada que estigui a la meva mà la rectificació. A més, estic completament segur que tu haguessis fet el mateix, has sigut capaç de desmuntar el tren perquè et va semblar que podies millorar el aïllament acústic, i la tasca va ser molt més gran del que m'ha representat a mi rectificar aquest petit detall. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 10:25 am | |
| Si, però allò era vital fer-ho per a no provocar (o al menys reduir) les molèsties als veïns.
Però amb aquests altres arguments m'has convençut. | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| |
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jun 26, 2014 11:18 pm | |
| Penso que has fet el correcte... al final això és un hobby i les hores són per passar-les entretingudes...
Sort que et vas adonar abans de posar el morter... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dv Jun 27, 2014 8:30 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Ds Jun 28, 2014 10:02 am | |
| Hola a tots. - En Pau escrigué:
- Sort que et vas adonar abans de posar el morter...
Hi tant, si me'n hagués adonat després de posar el ciment em sembla qua ja no hi hauria una solució sense fer grans destrosses. Els treballs quedaran uns quants dies en aquest punt Per fi ja he pogut deixar operatiu el triangle. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Ds Jun 28, 2014 11:02 am | |
| És genial. Em quedo sense paraules. O sigui que només puc mirar.
En la teva maqueta descobreixo que l'edifici original va tenir una ampliació en algun moment.
| |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dg Jun 29, 2014 6:29 am | |
| | |
|
| |
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dg Jun 29, 2014 8:15 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dg Jun 29, 2014 11:25 pm | |
| Tinc ganes de venir a veure'l en directe... | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dg Jul 06, 2014 8:27 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dl Jul 07, 2014 9:43 am | |
| Hola a tots. Gràcies pels vostres comentaris. - L'Amadeu escrigué:
- En la teva maqueta descobreixo que l'edifici original va tenir una ampliació en algun moment.
No em consta que hi hagi gaut cap ampliació en aquest edifici, el pilar que es veu en la façana posterior jo diria que és decoratiu, a la façana del davant n'hi ha dos, en la foto dels primers anys de la línia l'única diferència és en la teulada. - El Joan escrigué:
- L'error i el seu arreglo, han costat molts euros als accionistes de la companyia?, poden demanar dans i perjudicis o no ho sabran mai?
Si que vaig pensar en demanar danys i perjudicis, pensava posar-ho en mans de la junta dels trens de Kargolia que van realitzar una bona tasca en resoldre l'incident que hi va haver en aquella línia, però abans de passar-los l'expedient vaig voler fer una primera valoració. Així doncs: De danys materials pràcticament no n'hi va haver, ja que no es va malmetre material d'obra, es va poder recuperar i reutilitzar pràcticament tot, a més que encara hi ha una mica de material sobrer del que hi havia previst per aquesta obra. En hores de treball si que hi va haver un petit increment, no significatiu comparat en el volum total per tota la construcció, però a més si tenim en compte el preu que les cobra l'operari que ho va dur a terme els danys per aquest capítol no son rellevants. Hi podria haver responsabilitats en el disseny i direcció de l'obra, els Playmobils van escapolir-se i l'únic que hi ha fet front ha estat qui a portat a terme la reforma, amb les despeses esmentades. Tampoc hi ha hagut endarreriment en la entrega de l'obra ja que els treballs van a molt bon ritme i aquest incident no ha afectat en el calendari de execució de l'obra. Amb tot això he pensat que no és massa els danys que puc reclamar, però si tinc en compte que si el consell de Kargolia m'ha aplica les taxes que ha imposat el ministeri de justicia em sembla que hi hauria d'afegir diners i llavors segur que hauria perdut bous i esquelles. - En Pau escrigué:
- Tinc ganes de venir a veure'l en directe...
Podeu venir quan vulgueu i els cops que vulgueu, l'únic que demano que sigui en petits grups, ja que el circuit és molt petit i no dona massa joc, però m'hi agradaria veure circular els vostres trens, inclosa la Garratt d'en Jaume. Ja hem tornat a la feina. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
ut800035 (†) Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sabadell Edat : 64 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 1431
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dl Jul 07, 2014 7:13 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jul 10, 2014 9:55 am | |
| Hola a tots. Avui he pogut pesar les quatre parets de l'estació amb una bascula de bany. Hi ha algú que tingui idea del que ha marcat?, menys del que jo preveia. Ja l'he portat al seu lloc, fen una primera presentació i aquest és el seu primer aspecte. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jul 10, 2014 2:49 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi Dj Jul 10, 2014 5:20 pm | |
| El resultat és impressionant, Ignasi. Moltes felicitats. Un cop tinguis les portes i finestres posades, unes fotos amb il·luminació del sol i un fons adequat (una mica de verd i no cal gran cosa més), podràs obtenir unes fotos de meravella. En quant al pes, veient tot el conjunt, imaginant en un sac les pedres i el ciment que hi has posat, imagino que el pes deu estar entre 15 o 20 kgs. A part falta el sostre... però veig que no caldrà que facis fonaments ni reforços al terra. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El tren de l'Ignasi | |
| |
|
| |
| El tren de l'Ignasi | |
|