TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

El tren de l'Ignasi

+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Següent
AutorMissatge
TOG
Trenjardinaire
TOG

Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 620

El tren de l'Ignasi - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 26, 2013 2:57 am

Aquests llots no són dolents.A la fí són calcaris o silícics, són estables.Es poden barrejar amb
griffi,portland blanc, com a cárrega.Inclós si es fan motlles a la mida amb silicona,com una rajola
de xocolata, es poden convertir en petites rajoles hidráuliques o tessel·les.Tot es pot aprofitar !
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7377

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 26, 2013 9:28 am

Hola Tog i tots els demés.

Em sembla molt interessant el que dius, però s'hauria de barrejar amb algun tipus de cola. Ja per si mateix queda molt dur i hi han alguns llocs en que las d'arrencar amb un torna-bis, per rejuntar les rajoles dels desaigües crec que aniria molt bé.

Abans d'ahir en vaig rejuntar un parell de rajoles de les mostres, ara les sotmetre a una forta pluja artificial a veure que passa.

Fins aviat, ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 26, 2013 7:07 pm

Quins experiments que fas...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:10 am

Hola a tots.

Ja feia dies que us volia passar els resultats  del primer treball seguint la tècnica de l'Amadeu, que per començar estic fent el portal d'entrada al taller-dipòsit de trens a la barraca. Però han sorgit certes dificultats que ho han retardat i que he anat solucionant desprès.

He anat seguint els passos de l'Amadeu.

Primer fer els motllos de les diferents peces amb porexpan.
El tren de l'Ignasi - Página 5 Kjtq

Fer els marcs i les cantonades amb rajoles encolades
El tren de l'Ignasi - Página 5 Rp54

El puzle de pedres
El tren de l'Ignasi - Página 5 Ztnr

Xarxa de reforç
El tren de l'Ignasi - Página 5 8d41

Encimentar
El tren de l'Ignasi - Página 5 Ytgh

Tres dies d'espera i desemmotllar.
El tren de l'Ignasi - Página 5 Mh6l

Posar els dos laterals obtinguts al motllo de la façana d'entrada al dipòsit
El tren de l'Ignasi - Página 5 Zu48

Fer el puzle de pedres
El tren de l'Ignasi - Página 5 Mjgl

Posar la malla de reforç
El tren de l'Ignasi - Página 5 01f6

Encimentar
El tren de l'Ignasi - Página 5 Ls7a

Tres dies desprès començo a desemmotllar, però és massa tendre i causa petits desperfectes
El tren de l'Ignasi - Página 5 Vf5n

Esperar tres dies més i desprès d'un primer repàs el seu aspecte és aquest 
El tren de l'Ignasi - Página 5 8w3a

El tren de l'Ignasi - Página 5 8hwv

Encara hi falta la porta,bigues, teulada i un repàs general de juntes i neteja.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12352

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:19 am

Un resultat impecable, a veure com segueix bota bota bota 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33797

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:22 am

Molt be, Ignasi. Ets un bon alumne.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud 

No hi has posat llit de sorra abans de fer el puzzle, o potser no n'has fet foto?

El llit de sorra fina va be per assentar be les pedres, i també per a evitar que el ciment passi al davant de les pedres.

El ciment seca molt ràpid a l'estiu, però ara s'ha de deixar més dies. Ja ho has vist que al tercer dia encara no estava prou sec. Mai s'ha de tenir pressa en aquest pas. Com més sec és el ciment, menys possibilitats hi ha de desperfectes. La peça però, sempre és molt fràgil fins que no es colla amb ciment a lloc.

També veig que fas el motllo amb molt poca fondària, el que dóna una paret més prima i per tant més fràgil. Si fas servir unes planxes de porex més gruixudes obtindràs unes parets més gruixudes. Però si t'aguanta, així també esta be.

Ara si agafes una mica de ciment amb els dits i embrutes les rajoles, procurant que es fiqui entre elles, i després neteges amb una esponja molla, milloraràs molt l'aspecte final.

Be, no sé quin consell més donar-te, perquè el treball esta molt be i fa molta patxoca. Ja estic impacient per a veure el final. Wink

Editat per darrera vegada per Olot el Dj Nov 14, 2013 9:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:36 am

Ingasi Bravo, que va tenir un bon mestre i el seu començament és gran.
Segueixo amb molt d'interès i passió. Anem!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 9:57 am

El ciment ( sol, amb sorra o amb graveta) s'adorm relativament aviat, però a les obres (sense afegir-hi cap mena de química acceleradora) no s'aconsella de desemmotllar fins al cap de 7 dies. Recordeu que la resistència nominal no l'adquireix fins al cap de 28 dies. Per tant la paciència és fonamental. Per bé que el gruix, tal com diu l'Amadeu també compta.

Entre tots plegats podrieu montar una empresa constructora!

Com sempre jo que tinc unes mans que són un desastre quedo bocabadat!
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Edat : 64
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 10:16 am

Ignasi, axó no ho havies fet mai?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 10:41 am

Fa molta patxoca...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 10:57 am

Hola a tots.

Amadeu, si que hi ha sorra a sota les pedres, regada amb laca dels cabells perquè quedin més subjectes les pedres mentre fas el puzle. El motlle és prim, és cert, era la planxa que tenia a mà, però em semblava que seria suficient, un cop acabat el procés es veurà el resultat. Quin gruix hi fas.  Pensava si provar de rejuntar amb el llot de tallar marbre negre, és d'un color gris que sembla ciment i es ficaria per tots els racons, que em dius?.

Josep Mª, el meu primer lloc de treball va ser en el laboratori de la Fabrica de Ciments Fígols, pels volts de l'any 1970, fent assajos físics, els motllos es desemmotllaven a les 24 hores i les probes de resistència es feien a 3, 7 i 28 dies. El ciment que faig servir és ciment cola és molt lent però les rajoles de proba que he fet han quedat molt fortes. Aniria molt bé esperar els set dies per tenir la garantia que ja està en un punt prou resistent. Si t'hi has fixat el motllo es munta a l'inrevés i no veus el resultat fins que es desemmotlla, llavors si hi ha alguna cosa que no ha quedat bé i el ciment encara és una mica tendre hi ets a temps a rectificar i refer petites coses, però si el ciment està completament adormit és molt difícil rectificar. Has de jugar amb l'equilibri i actuar amb molta cautela.

Joan, si que és el primer treball que faig, fins ara totes les maquetes que he fet han estat a escala 1/87 i amb fusta de balsa, ja les coneixes. Tot això de picapedrer ha sortit d'aquí.

Pere, Maxx, Pau, cel·lebro que us agradi, farem el que podrem.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 78
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1844

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 12:56 pm

ignasibaga escrigué:

Josep Mª, el meu primer lloc de treball va ser en el laboratori de la Fabrica de Ciments Fígols, pels volts de l'any 1970, fent assajos físics, els motllos es desemmotllaven a les 24 hores

Ja n'és de curiós el món, quines coincidències.  Jo mitja dotzena d'anys abans feia de becari al laboratori de: formigons , sols i asfalts,  de la "V jefatura regional de carreteras" del Mopu.
Suposo que fèieu les probetes clàssiques de 40x40x100 mm per fer els assaigs de flexotracció i després els de compressió.
Els motllos eren d'acer i se solien untar amb un desencofrant. Imagino que del pòrex a l'acer l'adherència és molt diferent, i 4cm són 4 cm.

De tota manera l'únic que compta és que quedi bé i per les fotografies que has penjat, el resultat n'està molt de bé.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 5:03 pm

En 24 o 48 hores el morter hauria de tenir un secat suficient per desenmotllar amb compte... La corba de resistència del morter és vertical/ràpida al començament fins els 7 primers dies, assolint el 80% de la seva resistència final... Desprès la corba s'aplana molt fins els 28 dies, que pràcticament arribem al 100%... I la corba encara s'aplana més però la resistència aumenta molt poc més...

Encara que tot això depent una mica de la dosificació de les mescles, els aditius utilitzats...

Almeys aquesta ës la teoria que t'expliquen a la universitat, quan estudies arquitectura a l'assignatura de construcció... Però què us he d'explicar que no sabeu si heu treballat en una laboratori d'assaig...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 6:26 pm

Naturalment tots aquests coneixements que teniu són útils. Però a mi m'ha sigut suficient alguns dels cinc sentits per veure si anava be, o no: el tacte per a trobar si el ciment era humit o consistent, la vista per a veure possibles esquerdes o moviments, o també el grau de quallat. I sobre tot el sext sentit per a intuir si era el moment o encara no. Very Happy 

ignasibaga escrigué:
...El motlle és prim, és cert, era la planxa que tenia a mà, però em semblava que seria suficient, un cop acabat el procés es veurà el resultat. Quin gruix hi fas. ... 
El gruix mínim que utilitzo és de 2 cms, si puc faig 2'5 o 3 cms. Més no cal. Ara be, això és per les boques de túnel, i parets que queden fixades a la paret, és a dir peces de dues dimensions, mentre que tu estas fent un edifici en tres dimensions. Cal trobar la conjugació entre la necessitat i la solidesa que vols. Si t'aguanta, vas be. Les peces són fràgils mentre que són a les mans, és a dir des de que surten del motllo fins que es collen al seu lloc. Després el perill és mínim i la solidesa major.

ignasibaga escrigué:
...
Pensava si provar de rejuntar amb el llot de tallar marbre negre, és d'un color gris que sembla ciment i es ficaria per tots els racons, que em dius?. ...
Jo no ho faria. Sempre utilitzo ciment cola per que te adherència encara que n'hi hagi molt poca quantitat. En canvi el llot omple, però no te cap adherència. Fins i tot potser que en diversos rentats pluvials desaparegui.
En tot cas el llot potser podria ser útil per a sobre del ciment. Però això no és necessari perquè res no te el color més semblant al ciment que el ciment.

Per cert, per el cos de les parets, el ciment que tires a sobre de les pedres... fas servir ciment cola??
Jo utilitzo Porland ben líquid.
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDj Nov 14, 2013 8:26 pm

Pregunta:
A la primera foto, poses: Fer els marcs i les cantonades amb rajoles encolades

A veure, fas el motllo amb porex, despres vas posant les rajoles on les encoles? una a l'altre, al porex ( no crec) per sobre?

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 11:10 am

Hola a tots.

Joan, les rajoles van enganxades l'una a l'altra tant sols amb una mica de cola perquè no es moguin mentre fas el muntatge, ara si en algun punt la cola arriba al porexpan i hi queda enganxat al desemmotllar es treu l'excés de cola fàcilment. Si et fixes les rajoles son molt petites però estan posades en doble filada per donar més força a la cantonera.

Josep Mª, Pau, Amadeu, els motlles que fèiem servir eren aquests mateixos i en teoria la mecànica tenia que ser sempre la mateixa per poder fer comparativa de resultats, la meva tasca es reduïa tant sols a aquesta mecànica, que no sempre la podíem complir. El que si que m'ha marcat una mica en la manera de tractar el material al posar-lo al motllo.

El ciment que faig servir és ciment cola. Tinc un conegut que és constructor i ha treballat molt per a la Diputació en la restauració de monuments, va ser ell qui em va dir que per fer el que jo volia ho fes sobre tot amb ciment cola i em va remarcar que no hi posés el senzill que porta molta sorra, em va dir que el de qualitat dona més flexibilitat. Cada sac val cinc vegades el que val un de senzill, però per ara el resultat em satisfà. L'he de posar de mica en mica mirant que penetri a tot arreu sense moure les pedres i evitant que faci bosses d'aire, la malla de reforç hi ajuda molt en aquesta tasca.

L'edifici de l'estació voldria fer aquest.
El tren de l'Ignasi - Página 5 88s2

El seu interior el voldria fer servir de caixa de connexions a on hi coincidirien els tubs de distribució elèctrica, ja que és el centre de l'estació, i per posar-hi els transformadors i relés per a la maniobra, per tant s'hauria de desmuntar la teulada i a poder ser treure les quatre parets per manipular en la instal·lació.

En un punt determinat de l'estació hi voldria posar una torre d'aigua que es desmunti la tapa, en el seu interior hi ha d'haver els interruptors i polsadors de les vies i uns endolls pels comandaments analògic i digital..

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 7:12 pm

Aquest edifici és un projecte ben noble.

Jo no he provat mai de fer el cos de les parets en ciment cola. M'ha semblat que resultaria fràgil perquè normalment el ciment cola es preveu per a collar rajoles amb el sol. No havia vist mai que es fes servir per a fer formes en volum. Però l'experiment pot resultar interessant.

L'idea d'amagar les connexions i comandaments dins dels edificis és molt enginyosa, però s'ha de tenir en conta que les peces de ciment són fràgils i no volen ser manipulades. Sóc més partidari de fixar-les i deixar-les en pau. Això de fer un sostre desmuntable (i parets!) que serà practicat regularment em fa posar una mica la pell de gallina.

Per a estalviar-se disgustos evitables, vols dir que no trobaries la manera de dissimular alguna caixa de connexions entre la vegetació o d'alguna altra manera que també podria ser elegant?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDv Nov 15, 2013 9:54 pm

El que planejas és interessant... I l'edifici preciòs... Segur que et quedarà de fabula...

Entenc que el tema connexions és una cosa que faràs una vegada, i que si tot va bé no hauràs de tornar a tocar en molt temps... Només en cas d'averia/emergència...

L'altra cosa és pensar que faràs a l'hivern... Ho deixaràs a fora, ho desmuntaràs, ho taparàs...

Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDs Nov 16, 2013 4:17 am

Feinada!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 6:18 am

Hola Amadeu i tots els demés.

Repassant el fil per respondre el tema del balast he vist que hi havia una pregunta per respondre, perdona Amadeu.

Per fer el contra-rall primer ho vaig provar amb una U de 3mm retallant 1,5mm d'un costat i soldant-lo a la part interior del rall, però al fer probes vaig veure que era massa petit i la pestanya aixecava la roda.

El tren de l'Ignasi - Página 5 1bn4

Així que volia una U de 4mm, no en vaig trobar, però si que vaig trobar tub quadrat de 4mm, tallant una paret i la meitat de l'altra ja quedava la peça que jo volia, després soldar-la al interior del rall, sense tocar res del rall, tant sols desmuntar-lo de les travesses per fer la soldadura.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 8:28 am

És exactament el que vaig fer jo:

https://trenscat.forosactivos.net/t422-construccio-d-una-rotonda-i-el-seu-pont-giratori-fc-de-la-terrassa

Efectivament, si utilitzes una U més petita de 4 x 4 la pestanya no hi cap.

El perfil en U de 4 x 4 el pots trobar aquí:

http://www.modellbauhandel-fiedler.de/

i probablement també aquí:

http://www.octantenligne.com/
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 8:53 am

Hola Amadeu i tots els demés.

Però tu a més no vas rebaixar el rall amb la fresa?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 9:22 am

Això mateix, perquè sinó la U no hi cabia. Segurament a tu si que t'hi cabia per que al tallar el quadrat ja et devies menjar el tros que a mi em sobrava.

Olot escrigué:
...Rails Phoenix:

El tren de l'Ignasi - Página 5 Img_8411

El tren de l'Ignasi - Página 5 Img_8412

El perfil en U és de 4x4x0.5 mm

Aquestes dimensions permeten circular sense que la pestanya toqui la garganta (el perfil). Per tant, el rodament és l'habitual.
Per fer a fer cabre el perfil vaig haver de fresar una mica el cap del carril per a sota i per el cantó interior.

El tren de l'Ignasi - Página 5 Rail_b11

Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 11:26 am

genial  applaud applaud 
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitimeDg Nov 24, 2013 8:10 pm

Aquest últim enllaç de la tenda Francesa, m'he baixat el pdf de tot els productes i he quedat sorprès de la quantitat de peces que venen, sembla quasi impossible.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 21Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Següent