| El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
guillop Jardinaire aprenent
Ubicació : Barcelona Edat : 52 Data d'inscripció : 04/04/2013 Nombre de missatges : 31
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dl Abr 08, 2013 10:04 pm | |
| Com us vaig dir ai, os poso algunes fotografies del meu Petit modul de maniobres. Aquest modul esta basat en el conegut joc de Jonh Allen.
Editat per darrera vegada per guillop el Dt Abr 09, 2013 8:21 am, editat 5 cops en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dl Abr 08, 2013 10:29 pm | |
| Em sembla que és molt interessant. Valdria la pena que obris un fil a CIRCUITS MODULARS i ens expliquis aquest sistema. Jo se de un que l'hi agradarà molt, entre molts altres. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dl Abr 08, 2013 10:44 pm | |
| - guillop escrigué:
- Com us vaig dir ai, os poso algunes fotografies del meu Petit modul de maniobres.
Aquest modul esta basat en el conegut joc de Jonh Allen.
Volem saber més coses... dimensions del mòdul, distancia i altura de les vies... qui és aquest John Allen... perquè aquest mòdul i d'aquesta forma i no un altre... | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 52 Data d'inscripció : 04/04/2013 Nombre de missatges : 31
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 6:01 am | |
|
Editat per darrera vegada per guillop el Dt Abr 09, 2013 8:08 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 6:06 am | |
| Guille no es veuen les fotos... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 6:31 am | |
| Si no se per que no es veuen. No se si soc jo o el tablet. Cuant arribi a casa ya ho mirare. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 6:53 am | |
| - guillop escrigué:
- Si no se per que no es veuen.
No se si soc jo o el tablet. Cuant arribi a casa ya ho mirare. L'adreça no es correcte. Ho has de modificar reeditant el missatge. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 8:22 am | |
| Crec que ara si podreu veure les fotografies. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 8:24 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 8:26 am | |
| Ara si es veuen. Pero obre un fil on correspon i penja totes les fotos que calgui. Esplica cada modul amb mides. Tenim ganes dr saber mes. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 8:32 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 8:32 am | |
| Ara veiem les fotos, però com diu en Jaume volem saber més... | |
|
| |
| Assumpte: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 9:06 am | |
| - ostman escrigué:
- guillop escrigué:
- Com us vaig dir ai, os poso algunes fotografies del meu Petit modul de maniobres.
Aquest modul esta basat en el conegut joc de Jonh Allen.
Volem saber més coses... dimensions del mòdul, distancia i altura de les vies... qui és aquest John Allen... perquè aquest mòdul i d'aquesta forma i no un altre... El modul de maniobres esta basat en el joc que va dissenya Jonh Allen. Com que ja us he dit em costa escriure en Català, asi que per no tindre que escriure massa us donaré uns enllaços perquè pugeu informar-vos una mica mes sobre el joc. http://gdlines.com/Timesaver.htmlhttp://en.wikipedia.org/wiki/TimesaverEn el següent enllaç, podeu prova el joc de manera virtual. http://www.precisionlabels.com/shunt/jpage320.htmlI continuaré amb las explicacions del meu modul. Concretament el meu modul te unes dimensions totals de 3 metres, que es el mínim que podia fer per que càpigues el joc sencer i puge juga amb els vagons mes petits que ia en LGB. Per pogerlo fer fasil vaig fer-lo en 3 mòduls, dos mòduls de 75cm de llarg I un altre de 150cm. La raó es que per fer la part que conte els cinc desviament I no tindre que talla desviaments per la meitat, era la millor opció, el altre dos mòduls contenen las rectes. Per puge transporta-lo es junta el dos mòduls de 75 i fan 150, justament el mateix que el gran. Es posen encarats amb ajuda de unes fustes i llest. La amplada del mòduls es de 60cm. El disseny dels mòduls es el mateix que es fa servi per als mòduls de H0 de la FCAF. A diferencia que el meu te el perfil pla y el de H0 tenen forma. Mes informacio al seguent enllas. http://www.fcaf.cat/portal/modelisme/modelisme-a-escala/ | |
|
| |
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 9:31 am | |
| He separat del fil original per que val la pena que mantinguem els fils dintre d'un ordre per el tema del que es tracta. Sempre que veieu que un tema deriva cap a un altre és aconsellable obrir un nou fil.
_________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 9:33 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 7:34 pm | |
| Gràcies per la informació... Però volem més fotos... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dt Abr 09, 2013 7:47 pm | |
| | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dc Abr 10, 2013 5:39 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dc Abr 10, 2013 6:00 am | |
| Haurem d'organittzar un torneig de maniobres... | |
|
| |
Pau Trenjardinaire
Ubicació : Rubí (vallès occidental) Edat : 29 Data d'inscripció : 11/11/2012 Nombre de missatges : 126
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dc Abr 10, 2013 9:15 am | |
| Ostres!!! Això està molt bé!! M'ha agradat molt aquesta idea del joc d'en John Aller, necessitava idees per a ajuntar el pont transbordador que he muntat, pot ser adapti aquesta idea amb alguna altre que tinc. Per cert, no et coneixia benvingut al Fòrum!! | |
|
| |
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dj Abr 11, 2013 5:59 am | |
| Molt bo el teu circuit modular Gille. Per els que us enrecordeu, fa uns anys vàrem fer el joc de maniobres al muntatge de LGB de Via Oberta a la Fira de Nadal de Les Franqueses, els hi feiem fer als nens amb unes cartes numerades als vagons. Va ser un éxit. Em vaig basar amb el "Shunting Puzzle" de John Allen. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dj Abr 11, 2013 6:08 am | |
| - E4lok escrigué:
- Molt bo el teu circuit modular Gille.
Per els que us enrecordeu, fa uns anys vàrem fer el joc de maniobres al muntatge de LGB de Via Oberta a la Fira de Nadal de Les Franqueses, els hi feiem fer als nens amb unes cartes numerades als vagons. Va ser un éxit. Em vaig basar amb el "Shunting Puzzle" de John Allen.
si jo diria que es el mateix joc que ens va fer en daniel fa uns anys a molins de rei.. per cert seria guapo tenir-te en la propera trobada modular momi els catalans(a bcn ciutat) del març del 2014...com ho veus??? salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dj Abr 11, 2013 8:42 pm | |
| Hola MALLET73: Per mi perfecte. M' agradaría portarlo a una probada. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dv Abr 12, 2013 12:53 am | |
| Doncs ja estem tardan a organitzar una altra trobada... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen Dv Abr 12, 2013 2:41 am | |
| Jo, la última que vaig esta de tren de jardi va se la de Molins de Reí. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen | |
| |
|
| |
| El meu circuit modular basat en el joc de Jonh Allen | |
|