TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]

Ir abajo 
+29
fve
Mitjans
Olot
Joelgb
marcostrain
fantito
Sonderzug
Antseru
KTK
Mak
Jbmarcos
ulises
Maxx_Rivoli
ut800035 (†)
maquinista
E4lok
TOG
Antic mak(baixa volunt)
josepmaria
tram47
Sisu
Pau
jaume
FACTOR
Shay
bantren
ostman
peps
TramBlau
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Següent
AutorMissatge
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDc Jul 31, 2013 10:57 am



Aquesta escuma !

Quina mala passada ....

Empenta per a tornar-hi !
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDc Jul 31, 2013 11:05 am

ostman escrigué:
Ja és mala sort... L'escuma aquesta és bastant punyetera...

És un producte malèfic i diabòlic. diable

Sisu escrigué:
Ostres Amadeu, quin greu. Quan la feina és feta toca molt la moral haver de tornar-hi...
...Així que no et facis mala sang, gent de l'ofici també ha rebut les seves consequències.

Ja hi estic acostumat a fer i tornar a fer... no em ve de nou. N'he comès molts d'errors.

TramBlau escrigué:
Els farcits amb aquest tipus d'escumes és molt delicat, una setmana després de posar-los encara segueixen creixent i augmenten la preción. Espero que no sigui en excés greu....

Una setmana ???? Shocked  pale pale pale pale 


bantren escrigué:
Ostres Amadeu las feta bona.
La tecnologia ta fet una mala passada, deixeu  uns  dias perquè se expandeixi lliurament , el pots ajudar mullant  pulvorizant´aigua.
Pren la precaució de aïllarlo de la pluja. Al hivern es pot congelar i el fenomen de la dilatació hi tornara.
No passa res aixi se na pren.
Fins aviat Josep

triste6 triste6 triste6 triste6 

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.
 D'aquestes coses també se'n aprèn, espero que els desperfectes no siguin massa grans i la reconstrucció senzilla.
 Fins aviat, Ignasi.

Moltes gràcies per tots els vostres encoratjaments.

Si, teniu raó; així se'n aprèn. I per això ho poso aquí. M'agrada compartir quan una cosa em surt be i em satisfà, però també quan una cosa em surt malament. Així en puc aprendre jo, i també els altres.

No m'agrada utilitzar productes "nous" o que no conegui, perquè solen portar sorpreses desagradables. Però al mateix temps, no es pot ser totalment conservador i no experimentar coses noves, sota risc de no evolucionar.

Aquest n'és el preu.

No us amoïneu, no estic desanimat; tan sols una mica emprenyat... però no gaire. D'aquí a uns dies, tornaré a tenir, espero, la mina al meu cap.

Per cert,

ignasibaga escrigué:
... Jo he treballat a la mina de Fígols i a la de Saldes, ambdues de carbó, a la de Fígols es feia servir 50cm d'ample de via mentre a la de Saldes era de 60cm, a totes dues hi havia una gran varietat de mida de ralls, segons a on tenia que anar destinat i la circulació que tenien que suportar. Així a les galeries principals eren més grans i més nous, deixant els vells i provinents d'altres mines a les galeries d'avançament o amb poca maniobra.

Em vaig dedicar a tallar uns trossos de 1 a 2cm de tots els tipus que van caure a les meves mans, encara els conservo com també una mostra de la via de Puigcerdà de Renfe, del tram-baix, del tren de Port Aventura, entre altres, n'hi ha de nous i altres que gaire-bé no tenen pastilla.

Si us interessa us puc passar unes mides, però a mi no em sembla mala idea fer servir via de 16.5mm, per la gran quantitat de motoritzacions que es poden trobar per fer qualsevol transformació que passi pel cap.

Fins aviat, Ignasi.

Si, les mines donen molt de marge en el carril que utilitzis, perquè de segur que qualsevol dóna la mida d'algun tipus que s'ha utilitzat a la realitat.

Jo també tinc aquesta dèria de guardar trossos de carril. Segur que no en tinc tants com tu, però també he aconseguit tipus molt interessants, com ara el carril Brunel.

Si que seria interessant tenir les mides d'aquests carrils que dius. Potser seria convenient obrir un fil dedicat a aquest tema?

Totalment d'acord amb la diversitat de motoritzacions en 16'5 mm. Aquest també seria un punt fort per a escollir aquesta galga.



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDc Jul 31, 2013 11:41 am

Donat que l´expansió costa de controlar encara que es facin forats d´escapament com als sandwichs
de peces industrials jo hauria posat un morter lleuger a base de boletes de porex,arlita,perlita o gra-
nalla de suro.També m´hauria estalviat males olors i productes volàtils,encara que estant a l éxterior
es menys molest.
Les escumes i materials "moderns" estan bé si sempre fem el mateix model i es pugui mesurar la dosi o
s´apliqui a llocs oberts que permetin l´expansió.
De totes maneres no veig que la desfeta sigui tan greu,es pot recuperar. Força !!!
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 7:41 am

Mala sort!
Serveix de molt per no errar un altre cop.
Tota la feinada enlaire....
Paciencia.
Gracies pel teu "curset d'escuma espandible" i la seva malifeta.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 9:44 am

jaume escrigué:
Mala sort!
Serveix de molt per no errar un altre cop.
Tota la feinada enlaire....
Paciencia.
Gracies pel teu "curset d'escuma espandible" i la seva malifeta.

De res, Jaume Very Happy 

TOG escrigué:
Donat que l´expansió costa de controlar encara que es facin forats d´escapament com als sandwichs de peces industrials jo hauria posat un morter lleuger a base de boletes de porex,arlita,perlita o granalla de suro...
...Les escumes i materials "moderns" estan bé si sempre fem el mateix model i es pugui mesurar la dosi o...
...De totes maneres no veig que la desfeta sigui tan greu,es pot recuperar. Força !!!

Es ben cert que si es útil si es fa sempre el mateix motllo. Ara ja he après la lliçó.

Lo del morter lleuger és una bona idea, però tampoc no hagués sabut a on anar a trobar-lo. nose 

I també tens raó... la desfeta és aparatosa, però no n'hi ha per tant. Veiem-ho:

Primer, he examinat el túnel per dins, i no està afectat. Sembla que les parets interiors del túnel, al tenir les pedres collades amb ciment a l'estructura, l'han reforçat, i com és lògic ha cedit la paret més feble.

Després he tallat amb un cúter tot el sobrant del "material infecte del dimoni" deixant-lo bastant a mida per a tornar a encaixar les peces, sense que molesti. Així he obtingut això:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4414

Examinant en calma totes les peces arrencades, sembla que quasi totes es podrien reaprofitar, a excepció d'aquesta que caldria fer-la nova:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4415

Així que netejant les peces i bases de restes de la destrossa que han pogut quedar, com ara petits trossets de ciment o de siporex, o del "material infecte del dimoni", que poguessin entorpir el bon ajustat entre les peces que es poguessin aprofitar. Amb això he pogut comprovar que efectivament totes les altres peces tornaven a encaixar molt be:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4416

Així, que com que encara tinc peces de Siporex per a estrenar, de seguida he començat a fer la nova peça:

Primer dibuixar acuradament la peça

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4417

Ho he fet a partir de la peça trencada, per a poder fer una copia el més exacte possible

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4418

Un cop de serra... (la serra no anava sola, només la he deixat anar per a fer la foto Wink )

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4419

Això va agafant forma

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4420

I ja tenim la peça feta... només cal ajustar-la amb un parell de cops de llima...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4421

I a les 9 del vespre ja tenia fet i acabat tot això !!!

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Img_4422

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 9:52 am

Una ràpida reconstrucció...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 9:53 am

Confesso que molt més ràpida del que jo mateix pensava.  Very Happy

Per la propera jornada de portes obertes ja estarà a punt.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 9:55 am

Quin pencaire
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 9:56 am

És que com que aquí estic rodejat de pencaires... alguna cosa se'm deu haver enganxat riuuu 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 10:01 am

Molt ràpida la reparació applaud applaud applaud 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 11:00 am

Hola Amadeu,els aditius lleugers s´afegeixen al morter que estás acostumat a fer fins a una pro-
porció 1 de morter i 3 d´aditiu.No ha de ser per peces estructurals i que facin força,només per
reomplir racons. Si es fa anar boletes de porex és empipador fer la barreja massa líquida.Les bo-
letes poden surar.Hi ha un petit truc,afegir calç al morter i queda més cremós i enganxós.Indus-
trialment a aquesta mescla en diuen Hormipan i es fa servir per aillar els forjats sota teula.El ser-
veixen amb "cubes" de la central de formigó i l´injecten fins els teulats amb aquells camions de
tuberies plegables.
Si es fa anar Arlita o Perlita n´hi ha de diferents diàmetres.Jo agafaria la granulometria més petita.
Venen en sacs de 25 Kg aprox i també es venen en magatzems de materials per a la construcció.
No és car ni tòxic.

El cútter és una bona eina clássica per a un modelista de escuma de poliuretà.Veig que la brigada
d´obres ja ha refet l´esllavissada a pesar de la calda.Bona feina !
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 01, 2013 10:11 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren Tren Tren Tren Tren 

enhorabona i ràpid!!!!!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Ago 03, 2013 11:55 pm

Des dels satèl·lits es veu perfectament que alguna cosa estic fent a la meva terrassa !!

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Terrat10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 12:33 am

Sembla que et vigilen... Però falta definició...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 12:44 am

Be, la definició màxima de Google es limitada... però la NASA segur que la té molt mes definida.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 1:45 am

On no fiqui el nas la NASA ó.......Tren 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 4:54 am

Depén del que paguis ... pots tenir més definició si ho contractes amb Google Heart.Males llengües
díuen que pots veure un mòbil amb definició.Big Brother per la xarxa,pel cel i per teléfon nono
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 9:11 am

Top Secret: vist recorregut ferroviari desconegut, Adif desconeix la seva ubicació, possible inici xarxa ferrocarril catalanista, perill (traducció off line informe intern de la nasa)
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 9:19 am

ut800035 escrigué:
Top Secret: vist recorregut ferroviari desconegut, Adif desconeix la seva ubicació, possible inici  xarxa ferrocarril catalanista,  perill  (traducció off line informe intern de la nasa)
No és perillosa per a la competència, no és AVE
It is dangerous for competition, not A.V.E.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 7:08 am

aplaud aplaud 
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 7:21 am

Hola Amadeu i tots els demés.

 Alerta amb les mirades indiscretes.

 Ha fet unes fotos per comparar diferents tipus de ralls
terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Fdqj
renfe corredor mediterrani i línia de Puigcerdà

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Z2pr
Cremallera de Núria, Montserrat i Port Avertura

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Kahb
diferents ralls de la mina de Saldes

 Encara n'hi de més tipus, però en aquesta foto hi ha el més gran i el més petit. Jo no em preocuparia massa per la seva grandària, miraria més la fiabilitat i les opcions que hi poden haver en cada cas.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 8:05 am

Completament d'acord.

Moltes gràcies per les fotos. Tens una bona col·lecció de tipus de carril. ok

El de la dreta del grup de mines de Saldes és molt curiós.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 10:29 am

Impressionant col.lecció...

No preguntaré com vas aconseguir el carril de port aventura, però imagino que a la botiga de records no...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 7:51 pm

ignasibaga escrigué:
Hola Amadeu i tots els demés.

 Alerta amb les mirades indiscretes.

 Ha fet unes fotos per comparar diferents tipus de ralls
terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Fdqj
renfe corredor mediterrani i línia de Puigcerdà

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Z2pr
Cremallera de Núria, Montserrat i Port Avertura

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Kahb
diferents ralls de la mina de Saldes

 Encara n'hi de més tipus, però en aquesta foto hi ha el més gran i el més petit. Jo no em preocuparia massa per la seva grandària, miraria més la fiabilitat i les opcions que hi poden haver en cada cas.

 Fins aviat, Ignasi.

Pel que fa a la linia de Puigcerda avui hi ha tres tipus de carril:
60, 54 i 45 kg/ m linial. Imagineu si la variacio d'alçades es o no importanr pels nostres trens.
Imagino que rls crrmallerrs trnrn carril de 45, inclos de 54. Es cosa senzilla d'esbrinar doncs nomes cal anar i mirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 8:58 pm

En el cas dels cremalleres no és fàcil canviar la mida del carril, degut a que també s'hauria de variar l'altura de la cremallera si es canvia el tipus de carril.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot] - Página 17 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 17 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: