TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+4
TramBlau
jaume
Olot
Sisu
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Set 23, 2012 10:19 am

Feia dies que no em conectava, carai Sisu, et felicito.
Es un bon furgo per comencar, i a mes del cremallera de Nuria!

El tinc en escala H0m, en la versio antiga, crec que el K-52, de fet l'he tingut exposat al diorama a Sabadell, si necesites alguna mida digam-ho.

Segueix endavant, vas molt be.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 24, 2012 12:49 am

Merci, hi ha coses de les que no estic satisfet, però suposo que quan estigui pintat, alguns "pecats" quedaran amagats. En principi m´he eft un croquis a escala IIm a partir de les fotos que he trobat, però si tens alguna cosa t´ho agrairé.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 2:40 am

Avui he estat mirant el tema dels enganxalls i crec que tindré un problema. Com que he fet el vagó completament a escala respectant l´alçada real, l´enganxall em queda massa baix. Només em quedarà la solució de llimar la part superior i menjar-me 2 mm i quedarà més baix del compte, però potser ja servirà. Una altra cosa, és que el topall quedarà més baix que el de la màquina que tinc, que és amb lo que he estat mirant les mides, però amb això no hi puc fer res, ja que ha d´anar collat al bastidor de llautó i l´alçada és inamovible.
Si hagués fet el vagó més alt ara no tindria tots aquests problemes, quina m... tristonet
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 3:09 am

No desesperis... Que passa sino els topalls no quadren... Doncs res... Has pensat que potser la que no està bé és la màquina que tens... O millor dit, no és la màquina adequada al teu vagó...

Potser quan acabis el vagó, li has de fer una locomotora que li escaigui...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 3:26 am

Merci Ostman, que els topalls no quadrin no em treu la son, està clar que tot i ser del mateix tipus de via, no és el mateix una Mallet que una petita locomotora i, en aquest cas, el vagonet té en la realitat unes dimensions modestes. En qualsevol cas, construir una loco em sembla que està lluny de les meves possibilitat, mira només amb això les dificultats que tinc. nose
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 4:46 am

No m'ho he mirat mai pero suposo que existeix una norma per enganxall.
Crec que quan fabriquem un engini el primer que hauriem de tindre al devant son totes les normes de l'escala corresponent.
Aixi no tindriem "sorpreses".
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 5:34 am

Sisu escrigué:
...Si hagués fet el vagó més alt ara no tindria tots aquests problemes, quina m... tristonet

Pots jugar amb la mida a la que facis el forat per a l'eix al coixinet. Potser pots fer variar l'alçada del vagó si els fas nous... o potser si canvies les rodes i les poses més grosses...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 5:44 am

Sí, és clar, però no volia repetir les 4 peces, em van portar molta feina. Potser podria fer un nou forat més avall perquè després no es veurà. Posar les rodes més grans tindria el problema de que em tocarien amb el bastidor de fusta de sobre.
Merci.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 6:20 am

Si hi ha espai per a fer un altre forat, és bona idea.

Si unes rodes més grans et toquessin la caixa de fusta sempre hi podries fer una petita cavitat o rebaix.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 10:09 am

jaume escrigué:
No m'ho he mirat mai pero suposo que existeix una norma per enganxall.
Crec que quan fabriquem un engini el primer que hauriem de tindre al devant son totes les normes de l'escala corresponent.
Aixi no tindriem "sorpreses".

És el que fem als models de 5 polzades. Si mireu la meva Núria veureu que un costat té el topall real reduit a escala, pero pel costat del tren hi ha l'enganxall normalitzat que la fa compatible amb la resta de material (per cert, norma catalana FCAF) M'imagino que deu haver la norma NEM per IIm que defineix les mides normalitzades, per H0 segur que existeix.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 10:23 am

Sisu, faràs algun vagó més del cremallera per fer una composició?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 10:53 am

E4lok escrigué:
... M'imagino que deu haver la norma NEM per IIm que defineix les mides normalitzades, per H0 segur que existeix.


Les normes NEM han deixat una mica oblidada l'escala IIm, imagino que poc utilitzada en el moment de néixer les normes. En alguna d'elles queda contemplada, en d'altres s'omet completament.

Veieu vosaltres mateixos les normes NEM que la FCAF te traduïdes al català:

http://www.fcaf.cat/portal/raco-del-morop-a-la-fcaf/normes-nem/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 25, 2012 8:08 pm

No tinc previst fer res més, però mai se sap. En qualsevol cas, ja estic prou embolicat amb aquest i penso que s´allargarà força, perquè si he de refer les 4 peces de suport de les rodes, és haver de recular. I com que no disposo de molt de temps, doncs encara pitjor.
Una opció per estalviar-m´ho és provar de col.locar els enganxalls i provar si funcionen bé encara que quedin baixos. Sino, ja hi puc tornar, quina ràbia ! diable
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:24 am

hola sisu!

Doncs es genial, veig que no mès està soldat el xasis si no que hi colles amb cargols els suports de les rodes....bona feina..
per el tema de les portes????? jo les he fet nomès en el am02 però es molt complicat...potser podries comprar les portes de desguas de LGB del vagó de carrega i aprofitar.los, si no ja seria questio de trencar-se el cap de com fer-ho, porta, la guia etc... encara que un mestre hem va donar un concell un cop les portes tancades que entra pols....!! també pot fer una tancada i l'altre oberta per fer l'interior sense que obrin o tanquin...seria un altre opció....ja tu mateix...

salutacions i continua..per cert si vens a cal peps porta'l...
com portes el tema del pvc escumat!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:29 am

Merci Carles, ho havia pensat lo de deixar les portes tancades, però quan estiguem al ball, ballarem.
Lo del PVC ho vull provar perquè tinc un altre projecte al cap, però m´esperaré a acabar el furgó. El que passa és que no hi puc destinar massa temps, aquest mateix cap de setmana em sembla que no podré fer res. nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:31 am

Si vens a casa d'en Pep, et portaré un furgó meu per que vegis com ho vaig fer jo. Potser et donarà idea.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:36 am

Ok, no crec que pugui venir, ja us ho confirmaré. Gràcies per l´oferiment. smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:49 am

Llàstima.

En aquest cas, te'n he fet algunes fotos i aixi també ho veus.

La porta. Com pots veure està subjecte amb dos perfils de llautó en U que l'hi fan de guia. Aquests estan encolats amb Araldit a la fusta de la caixa. Porten així 20 anys.

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Yyy10

En detall, la guia inferior

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Yyy_110

la superior

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Yyy_210

La porta te uns nervis (tan a la part superior com a l'inferior) encastats dintre el perfil, fent-la presonera però pot lliscar per dintre la U

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Yyy_310

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Yyy_410

I ja està. És així de simple.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 3:51 am

Una porta molt ben feta...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:29 am

Gràcies Amadeu, provarem de fer alguna cosa semblant.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:48 pm

ostman escrigué:
Una porta molt ben feta...

es llautó i fusta oi?? veus sisu jo per el moment no soc capaç de fer aquestes coses.... i tu faras algun a cosa semblant!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:50 pm

MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:
Una porta molt ben feta...

es llautó i fusta oi?? veus sisu jo per el moment no soc capaç de fer aquestes coses.... i tu faras algun a cosa semblant!!!

salutacions

mallet73

El que passa és que aquests furgons son molt petis pels teus estàndards...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 7:58 pm

ostman escrigué:

que passa és que aquests furgons son molt petis pels teus estàndards...
nono nono no es per el gran o no si no el fet de fer aquest treballs amb el llautó, "els remaches", pasamans....etc...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 8:02 pm

Jo ja vaig dir que els meus acabats no serien com els de l´Amadeu, no hi posaré rebles.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 02, 2012 1:11 am

Alguna cosa he avançat, encara que no gaire. La plataforma de fusta ja és posada i els laterals estan tallats a falta de donar-los-hi forma. Les fustes verticals que veieu són per sujectar les parets del vagó.
He col.locat l´enganxall (no sé si es veu bé a la foto) i va perfecte amb la màquina, encara que ho he provat manualment. També, seguint els vostres consells hi he posat ganxo, com el que anirà al darrera.
Una altra cosa és el topall, que no sé massa com fer-lo i sujectar al xassís. Mesurant el que porta el vagó a les fotos que tinc, em surt que a la nostra escala mesura 18 x 14 mm. Us sembla correcte?.
Ja vaig avisar que sóc lent.

Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Pa023496

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: