TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El Tren Groc - Le Train Jaune

Ir abajo 
+15
ODAKIM
fve
Shay
josepmaria
ostman
Maxx_Rivoli
Sisu
tram47
Lluís
ut800035 (†)
Olot
peps
gralla
AdminTRENS.CAT
TramBlau
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 21, 2016 11:25 pm

He pasat uns dies a Puigcerdà i he visitat el tren groc a varis punts, la impresiò es bastant penosa , el manteniment es escàs i sols hi havia una circulaçiò al mati i una  a la tarda. Poques traveses  s`han canviat i els rails son molt lleugers. Si no hi ha una intervenciò energica vaticino un futur molt incert per aquesta linia . De tots modos el tram entre Font Romeu i Vilafranca del Conflent tè mes afluencia i està millor servida , poder aquest serà el seu futur.

He sabut que els automotors Stadler ( com els de montserrat) estan retirats degut a la excesiva agresivitat a les vies , que ja he dit son molt lleugeres-

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 21, 2016 11:59 pm

L'hivern passat hi vaig estar i hi havia moltes travesses i vies apilonades vora el recorregut com si els volguessin canviar, però parlo del tram Vilafranca-Sallagosa. Fins a Font-Romeu hi ha molta afluència de públic, una altra cosa és el tram fins a la Tor, aquí crec que hi va molt menys gent i potser no volen invertir. Els rails nous per canviar eren de la mateixa mida que els que hi havia, no pas més grans.
I m'alegro que hagin tret els Stadler, a part de que no queden gens bé en aquesta línia de carrilet, se sap des del primer dia que per culpa del pes del convoy feia malbé els rails. Tenen material clàssic de sobres per donar servei.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 8:10 am

Sisu escrigué:
Et vas fixar si han canviat rails i travesses?

No les van canviar, estaven igual. El tope frena vagons també hi era...
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 8:33 am

Com us vaig dir, us passo unes fotos del viatge que vaig fer al Tren Groc de la Cerdanya, Train Jaune en francès .  Es tracta d’un tren inaugurat el 1910, que amb uns 62’5km uneix Vilafranca de Conflent amb la Tour de Querol. Es tracta d’una línia d’alta muntanya amb un pendent del 4-6%, quasi sense trams plans. Pel terreny accidentat per on deriva van caler unes 650 actuacions d’enginyeria per fer-la ( ponts, túnels i murs per contencions). L’ample de via és el mètric de 1060mm i la presa d’electricitat es fa mitjançant tercer carril ( 850V).



Dels 5 viatges diaris en cada sentit, només 2 el fan complet fins la Tour de Querol. Els altres 3 fan Vilafranca de Conflent –Font Romeu. Jo vaig fer un anar i tornar de FontRomeu-Vilafranca-FontRomeu. Com es diu per aquest fil, hi havia varis cartells per pobles demanant la continuïtat del tren. Jo no sé si vaig encertar el dia, dimecres 17 d’Agost, però el tren estava a pleníssim.  La taquilla obria a les 8:30, jo vaig arribar a les 9:10 i ja no tenia bitllet pel de les 10:00, així que calia agafar el de les 11:06. De tornada no hi havia hora prescrita, podies agafar el que volies.



Com que tinc força fotos, les he dividit en tres grups, les del tren de viatge, unes d’infraestructures i finalment material mòvil de l’estació de Vilafranca del Conflent.

Acabem de la xerrameca i aquí van les primeres fotos.



El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2q38ayr

Quina emoció! El tren arriba a l’estació per iniciar el trajecte!. Quan veus que el tren està relativament a prop i que el teu cap està al seu sostre, veus que això farà baixada....

Tres operaris estaven treballant en un canvi d’agulles i derivació a via morta. Espero que per millorar, no per clausurar.



El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2vj1l4k

El tren que m’havia de portar de baixada, vist des de darrera. Cap i cua automotor,  un vagó amb balcons als extrems, dos vagons remolc tancat, i un vagó jardinera per turistes com jo en penúltima posició. El conjunt és amb vagons sèrie Z100 que van inaugurar la línia.



El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2u60e2e

Una imatge del vagó jardinera. La veritat és que vaig tenir sort i la porta va quedar davant meu i vaig poder anar. La veritat és que encara que no ho sembli, l’estació semblava el metro.



El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Jaas14

Què, hi ha lloc?. Aquí Font Romeu va quedar quasi ple, però a Mont-Louis La Cabanasse dos senyors van estar a punt d’arribar a les mans per seure.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 8:40 am

Algunes fotos més


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 So1i0l

Tot baixant es pot veure quines corbes fèiem.  Vaig baixar m un vagó jardinera i pujar amb un de balcons on podies sortir ( el segon vagó, després de l’automotor ).


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Xp39ja

Com estava a l’extrem de la jardinera, em vaig poder girar per fotafiar els comandaments de l’automotor de cua. L’extintor era modern però la resta, té mèrit el funcionament 100 anys després. La veritat és que si es pot, el vagó jardinera val la pena.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2morsj6

Arribant a Vilafranca...una estació amb un bonic entramat de vies.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2ezsffc

Arribada i canvi de torn turístic. Van ser un moment on l’andana hi va haver moviment. I això que aquí ja havia caminat des del final del tren i molts dels que baixàvem ja havien marxat cap a l’estació, a l’esquerra. En el meu trajecte unitat de cap era la 106 i la de cua la 111, però aquí ja havia invertit els llums.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 97qn8o

Detall del boogie davanter.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 8:43 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Moltes gràcies per les fotos i les explicacions.

Vivament, la continuació ! Very Happy

Per cert, de 111 també n'hi ha als FGC Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 9:09 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 6:31 pm

Gràcies per la crònica!! super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 28, 2016 7:47 pm

Tren Tren Tren bota bota

Moltes gràcies per la cronica del viatge... quins bons records de l'ultim cop que hi vaig ser..!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 10:52 am

Gràcies, jo també en tinc bons records
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 30, 2016 7:15 pm

Gràcies per compartir el teu viatge amb nosaltres...
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2016 8:02 am

Gràcies, a veure si divendres escric la segon part.
Tornar a dalt Ir abajo
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2016 8:57 pm

Molt maques les fotos. Gracies per les explicacions.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 02, 2016 7:18 am

Després del viatge, una mica de infraestructura ferroviària.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2625c94

L’estació de Bolquère-Eyne, la més alta del sistema ferroviari francès, a 1592’78 m d’alçada segons el seu cartell.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 1z69gye

Parada a l’estació Fontpédrouse Saint Thomas Les Bains per fer el creuament de trens, ja que el recorregut és de via única. Foto feta quan tornava, i al fons es veu com arriba el tren de baixada.
A la dreta es pot veure un mur de contenció drenant. El conjunt del recorregut està ple de murs de tota mena.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 15poq6d

L’estació de Vilafranca de Conflent, a  427 m d’alçada, 1.166 m per sota d’on érem  30’2 km abans....
Les quatre vies que es veuen són d’ample internacional, de la línia regional que ve de Perpinyà.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 02, 2016 7:24 am

Ara veurem les dues  infraestructures principals del recorregut. Per veure bé el que són, agafeu el nom i n’hi ha centenars de fotos en perspectiva per la xarxa, o mirar a la Viquipedia d’on he tret els números.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2gy278l

Arribant al pont Gisclard o pont de la Cassanya (pont de Cassagne). És l’únic pont penjat del sistema ferroviari francès en actiu. És un pont metàl•lic  suportat per dues pilastres de 28 i 32 m, separades 151 m, té una altura de 80m sobre el riu. El seu enginyer, Albert Gisclard, va morir en fer proves de funcionament de la línia.
No és despreciable el mur de contenció de l’esquera, de pedres en formant doble nivell  d’arcada inclinada de contrafort.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Ddj282

Circulant pel pont. Si m’hagués esforçat a estirar el braç, hagués tocat els cables. La vista al precipici al mig del pont feia respecte.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 34fjl74

Al centre de la foto es veu un tros del pont de Fontpedrosa o pont Séjourné.  És un viaducte ferroviari que passa per sobrei el riu Tet, el mateix que l’anterior pont, i la carretera nacional 116. Té longitud de 237 m.  amb una altura sobre el riu de 35 m, de  traçat rectilini i pendent del 6%.( ni aquí es pot anar en pla...) És un pont de pilastres i arcades  fet amb maçonaria de pedra, amb un arc de mig punt central impressionant ( no el veus des del tren).
N’hi ha varis com aquest en el recorregut, però aquest és el més llarg i impressionant.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Oglyzl

Finalment, una imatge del que és gran part del recorregut, un pensar: “ que passarà abans, un despreniment que ens vindrà de dalt, o una roca que cedirà i anirem avall”. Que la roca és dura però la neu i el gel dels hiverns més. Amb neu deu fer encara més respecte.
La línia de la dreta és la carretera nacional, amb un desenvolupament més light.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 02, 2016 6:44 pm

Gràcies per la crònica, jo no em canso mai de fer-la aquesta línia, tot i ser un carrilet les obres de fàbrica que té son impressionants.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 02, 2016 11:38 pm

Sisu escrigué:
Gràcies per la crònica, jo no em canso mai de fer-la aquesta línia, tot i ser un carrilet les obres de fàbrica que té son impressionants.
+1 A aquesta i altres similars les s'haurien de declarar patrimoni de la humanitat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 02, 2016 11:51 pm

Totalment d'acord. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDs Set 03, 2016 12:12 am

TramBlau escrigué:
Sisu escrigué:
Gràcies per la crònica, jo no em canso mai de fer-la aquesta línia, tot i ser un carrilet les obres de fàbrica que té son impressionants.
+1 A aquesta i altres similars les s'haurien de declarar patrimoni de la humanitat

Pere

Sí senyor!!!!!!, i s'haurien acabat els problemes per sempre
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 09, 2016 8:24 am

Us passo una mica de fotos de material mòvil que hi havia per la estació de Vilafranca del Conflent.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2e0o77n

Entrant a l’estació vaig fer una foto ràpida on hi havia els moderns automotors de la sèrie Z150, un Stadler de format similar als del cremallera de Núria amb el motor entre els extrems, però en groc. Des de l’estació no es podien veure.

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 24obxpz

Un convoi de Tren groc de reserva aparcat.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 11m6dlc

Al fons hi havia un vagó amb un petit tractor dièsel. No hi ha foto més pròxima perquè no t’hi podies apropar.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2d2dbt2

Al costat de les andanes, més vagons. Una jardinera, un vagó de viatgers  cobert i un furgó de fusta al fons.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 65u682

Una altre visió del vagó de viatgers. El vagó és VIP, amb el balcó de sortir al centre perquè no t’afecte el vent i pluja si surts a fumar.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 09, 2016 8:29 am

Pel que fa a vagons de càrrega hi havia un conjunt de rescat


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 34dj71l

Visió general del conjunt, dot vagons de dos eixos.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 28sufww

La plataforma de treballadors amb cistella elevable per trasllat i manteniment de catenaria.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 55ougi

La plataforma anava seguida de quatre tolves per al manteniment de graves a vies.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Vpl3d5

Un alte vagó tolva


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Nqz1gg

Després del conjunt de tolves, una plataforma plana .


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2qdn61z

Finalment dos furgons tancats tancaven el conjunt, anomenats retolats com a “wagon de secours” i amb un símbol de creu mèdica.


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2mhbugy

Una altre visió dels furgons.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDv Set 09, 2016 8:31 am

Per acabar, un parell de fotos per tancar


El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 11t21ba

Darrera la caseta de manteniment, es pot veure un tros de les unitats llevaneus aparcades.

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 2ljq5c3

Finalment, un automotor elèctric d’ample internacional feia parada a Vilafranca, fent el servei regional des de Perpinyà.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 02, 2017 8:52 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDj Ago 03, 2017 6:10 pm

Sempre igual.....
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitimeDl Ago 07, 2017 8:04 am

A veure si el fil acaba essent historia---

diable
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El Tren Groc - Le Train Jaune   El Tren Groc - Le Train Jaune - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El Tren Groc - Le Train Jaune
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» tren groc escala G/IIm
» Furgó groc cremallera de Núria
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» train jet

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Catalunya, Balears, Valencia-
Canviar a: