TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un tramvia playmobil WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un tramvia playmobil

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDg Maig 27, 2012 8:19 pm

Vos presento el tramvia que em vaig fer, tot amb material plaimobil, llevat la planxa del lateral de baixos, que es una especie de metacrilat brillant (pero folrat per treure lluantor) de 4mm.

Un tramvia playmobil Aw7zhiUn tramvia playmobil Nv7i1zUn tramvia playmobil B7x3d1Un tramvia playmobil W05my0Un tramvia playmobil 21b3w4p

Les imatges de dibuix, son de l?ostman.
Gracies.


Editat per darrera vegada per jaume el Dl Feb 23, 2015 6:08 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDl Maig 28, 2012 2:20 am

Aquest l'haurem de fer circular per Sabadell, a veure si algú s'anima... I un dia muntem tot un carrer d'época...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32947

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDl Maig 28, 2012 3:22 am

Molt ben trobada la construcció.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 2:24 am

formidable 1010p 1010p Bravo

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDt Maig 29, 2012 5:44 pm

Gracies.
Encara que no es tracti d'un trajecte urba, tambe espero estrenar-lo a Sabadell.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 3:22 am

hola ostman! m'han agradat molt les teves construccions de vagons o en aquest cas del tram del play...genial i unic!!!
teniu un cartell o més dades d'aquest trobada de clicks de sabadell, lloc, horari, preu de l'entrada,,...etc,etc..., us agrairia més, gràcies, si portés algún material de playmobil el deixeu fer corre, jo tinc el LCE de playmobil motoritzat amb LGB???

molt bona feina!!
gràcies per ensenyar-lo
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 3:51 am

MALLET73 escrigué:
hola ostman! m'han agradat molt les teves construccions de vagons o en aquest cas del tram del play...genial i unic!!!
teniu un cartell o més dades d'aquest trobada de clicks de sabadell, lloc, horari, preu de l'entrada,,...etc,etc..., us agrairia més, gràcies, si portés algún material de playmobil el deixeu fer corre, jo tinc el LCE de playmobil motoritzat amb LGB???

molt bona feina!!
gràcies per ensenyar-lo
salutacions

mallet73

Ep, quedi clar, tot aquest material playmobil costumitzat l'ha fet en Jaume... L'he seguit pas a pas, discutin problemes, solucions... Jo sóc més de crear personatges i dissenyar construccions...

Perdona la meva ignorancia, però que és un LCE? Suposo que ho haurem de preguntar a en Jaime, l'auténtic cap de circulació del projecte... però per a mi seria un plaer...

Buscaré el cartell de Sabadell, però de moment us deixo aquest enllaç http://foro.somosclicks.org/viewtopic.php?t=4539 per anar obrint boca.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32947

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 5:21 am

Tots son "clics" en aquell fòrum !! Shocked


Un ICE és això, Pau:

http://www.waberlin.de/ICE1.jpg

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 8:29 am

Pere Pau:L'LCE de playmobil es l'automotor "groc", o el "blau" amb el remolc central.

Jo els tinc tots dos motorritzats amb motorblock per via de metall.

Apart, tinc l'LCE 3 d'LGB.

Crec que es bona idea portar-lo a correr.
El cartell de la fira el tinc en paper. Si puc dema mati ho escanejo i penjo.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 9:22 am

Olot escrigué:
Tots son "clics" en aquell fòrum !! Shocked


Un ICE és això, Pau:

http://www.waberlin.de/ICE1.jpg


Si en aquell foro tots son clicks, parlen de clicks... I els trens els sona a xinés...

Gràcies Olot, i també Jaume, per l'aclariment ICE/LCE... Amb lo fàcil que és dir automotor...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32947

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 9:34 am

He quedat sorprès del fòrum.

És de domini públic que entorn als clics hi ha un món complert... però són més de 6.000 membres !
I n'hi ha de tot el món.

Impressionant !



El mot automotor, Pau, per nosaltres engloba tota mena de material que no precisa locomotora, ja sigui en dièsel, elèctric, de rodalies, de llarg recorregut... etc etc

En canvi el ICE és exclusivament aquest model de tren (automotor) d'alta velocitat alemany.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 10:14 am

Olot escrigué:
He quedat sorprès del fòrum.

És de domini públic que entorn als clics hi ha un món complert... però són més de 6.000 membres !
I n'hi ha de tot el món.

Impressionant !

6000 membres pero la majoria son spammers, potser actius 150...

Però aquell és només un dels 3 foros de playmobil espanyols importants, i potser el més petit...

Olot escrigué:


El mot automotor, Pau, per nosaltres engloba tota mena de material que no precisa locomotora, ja sigui en dièsel, elèctric, de rodalies, de llarg recorregut... etc etc

En canvi el ICE és exclusivament aquest model de tren (automotor) d'alta velocitat alemany.


Uy, quin disbarat he dit... Playmobil només en té dos, el de ratlles groges i grises, i el de ratles blaves i vermelles...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 4:58 pm

Olot escrigué:
Tots son "clics" en aquell fòrum !! Shocked


Un ICE és això, Pau:

http://www.waberlin.de/ICE1.jpg


Ep, ep, ep.
Aclarim les idees:
Fins ara LGB ha fabricat LCE 2 i LCE 3.
LGB fabricara l'ICE aquests any .
Playmobil ha fabricat RCE.

LCE 2, per LGB
Un tramvia playmobil Lce2



LCE 3, per LGB
Un tramvia playmobil Lce3

ICE 3, per LGB
Un tramvia playmobil 90610


RCE Playmobil
Un tramvia playmobil 4011rce


LCE per LGB d' en Jaume
Un tramvia playmobil 08050

Com es pot veure a les imatges, Els primers trens d'LGB porten escrit LCE.
El que fabricara ara, porta inscrit ICE.
I el de playmobil, no es un LCE, es un RCE.


Editat per darrera vegada per jaume el Dc Maig 30, 2012 5:37 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32947

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 5:17 pm

Oh, si; és veritat. He tornat a llegir malament. nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDc Maig 30, 2012 8:27 pm

Uff la que he liat...
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain


Ubicació : L'Ametlla del Vallès
Edat : 20
Data d'inscripció : 07/11/2014
Nombre de missatges : 171

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDs Feb 14, 2015 3:35 am

jaume escrigué:
Vos presento el tramvia que em vaif fer, tot amb material plaimobil, llevat la planxa del lateral de baixos, que es una especie de metacrilat brillant (pero folrat per treure lluantor) de 4mm.
Un tramvia playmobil Tram1o

Un tramvia playmobil Tram2

Buscare a l'arxiu alguan imatge de la seva construcció.


Pos tornar a posar les fotos, es que no es veuen. plorar1 plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.marcostrain.com
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDg Feb 15, 2015 4:18 am

Si, he de repassar tots els llocs d'imatges meves per tornar a carregar.
Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDl Feb 23, 2015 6:09 pm

jaume escrigué:
Vos presento el tramvia que em vaig fer, tot amb material plaimobil, llevat la planxa del lateral de baixos, que es una especie de metacrilat brillant (pero folrat per treure lluantor) de 4mm.

Un tramvia playmobil Aw7zhiUn tramvia playmobil Nv7i1zUn tramvia playmobil B7x3d1Un tramvia playmobil W05my0Un tramvia playmobil 21b3w4p

Les imatges de dibuix, son de l?ostman.
Gracies.

He reeditat el missatge amb imatges, algunes noves.
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain


Ubicació : L'Ametlla del Vallès
Edat : 20
Data d'inscripció : 07/11/2014
Nombre de missatges : 171

Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitimeDt Feb 24, 2015 12:52 am

Que xulada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.marcostrain.com
Contenido patrocinado





Un tramvia playmobil Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tramvia playmobil   Un tramvia playmobil I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un tramvia playmobil
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Modificacion ICE Playmobil
» AUSSICHTSWAGEN (Playmobil)
» Furgó-automotor fabricat amb playmobil
» Nova locomotora playmobil
» Pont transbordador fet amb playmobil.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: