TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Secció catalana del circuit modular MOMI

Ir abajo 
+14
ostman
jaume
Víctorf
manolo0101
Christian
ut800035 (†)
Shay
E4lok
TramBlau
lluis7
MALLET73
peps
tram47
Olot
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 9:03 am

Em fa l'efecte que el millor fóra que els que vulguin fer mòdul facin el que més els hi agradi, només amb respecte a les mides per a adaptar-se al MOMI, i ja està.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 9:27 am

Per cert, parlant de circuits modulars, aquí teniu l'exemple d'un que m'agrada molt. Els que no els coneixeu espero que us farà somiar:

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
manolo0101
Trenjardinaire
manolo0101


Ubicació : Lliçà d'Amunt
Edat : 55
Data d'inscripció : 16/09/2009
Nombre de missatges : 285

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 10:18 am

pensativ pensativ pensativ
Sleep Sleep Sleep
study study study
treball treball treball
study study study

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 12:09 pm

voila, voila
És el millor de la meva reflexió


Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Momi_c12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2012 6:25 pm

Al meu parer és molt bona, Daniel.

Però veig això de que els mòduls no són independents l'un de l'altre.

Què en penseu tots?

À mon avis elle est très bien, Daniel.

Mais je vois que les modules ne sont pas independants entre eux.

Qu'en pensez tous?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 7:19 am

hola amics!!
jo ja m'he perdut amb els planells que feu..!!! nose plorar1
contiu sent la mateixa fondaria de 900?? semble que sigui més,?? no??
jo he muntat aquest matí en el menjador com a costumava a fer el meu circuit les vies, per pendre mides sobre la realitat!! i visualitzant com queda... jo he pres la mesura de que es que puc fer, de 2mx0,90,... els 2m en refereixo a 2 moduls de 1m plegats! que muntats fan els 2m.... 4 vies les 2 exteriors una anada i un altre retorn i 2 vies mortes a l'interior, encara es podria ficar un altre al mig...volia mirar de possar desenganxadors electrics..però ja hem surto de la mida....així que manuals...gegege. quedaria una estació... amb una via d'anada a la vista i l'altre amagada darrera el decorat i les altres dues a la vista com via 1 i 2 d'anada...però les composicions no podrien ser gaire llargues...
fer un retorn també podria fer-ho ja que tinc vies de r1, l'altre es fer el retorn amb una via morta o similar.. similar al retorn d'en Daniel
crec que faré primer els esquelets i despres sobre com queda millor, que penseu Amadeu?? Pere?? etc???
per cert Pere deies les mides del retorn, jo he pres mides de via a via i fa 1,70mx1,33m

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 7:31 am

Olot escrigué:
Per cert, parlant de circuits modulars, aquí teniu l'exemple d'un que m'agrada molt. Els que no els coneixeu espero que us farà somiar:


plorarmolt ja s'em han tret las ganes de fer cap modul !!!
BRUTAL !!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 7:38 am

MALLET73 escrigué:
hola amics!!
jo ja m'he perdut amb els planells que feu..!!! nose plorar1
...
mallet73

Entenc que la amplada i l'alçada es lo unic fixe, pero ... i si fessim una mini-trovadeta per definir las lineas mestres?? Es que si no, a base de missatges ho veig complicat de coordinar.
Que en penseu??

PD: i Amadeu, amb el permis de la resta de companys, crec que seríes el adequat per organitzar-la Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 7:53 am

lluis7 escrigué:
Olot escrigué:
Per cert, parlant de circuits modulars, aquí teniu l'exemple d'un que m'agrada molt. Els que no els coneixeu espero que us farà somiar:


plorarmolt ja s'em han tret las ganes de fer cap modul !!!
BRUTAL !!


Vaja !!! la meva intenció era justament al contrari !!! nose

lluis7 escrigué:
MALLET73 escrigué:
hola amics!!
jo ja m'he perdut amb els planells que feu..!!! nose plorar1
...
mallet73

Entenc que la amplada i l'alçada es lo unic fixe, pero ... i si fessim una mini-trovadeta per definir las lineas mestres?? Es que si no, a base de missatges ho veig complicat de coordinar.
Que en penseu??

PD: i Amadeu, amb el permis de la resta de companys, crec que seríes el adequat per organitzar-la Wink


Mireu, potser si que és una bona idea. Però seria bo anar per passos.

1) Primer potser hauríem de saber quants som.

2) Després podríem decidir que volem fer: estació de terme? mòduls independents ? les dues coses?

3) Després determinar qui fa què d'acord amb el nombre de participants, i amb el que cadascú estigui disposat a fer.

4) Llavors seria quan estudiarem les mides i els procediments.


Si cal fer una trobada, quan vulgueu. Per part meva no hi ha inconvenient.

Passem llista? quants som?

Us sembla be passar llista dient també el parer de cadascú sobre si estació de terme o mòduls?




Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 8:22 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Plan_112
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 8:36 am

Traducció

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Plan_110
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 8:51 am

La finalitat dels "mòduls" Momi és de reunir els aficionats de l'escala "G" a les fires mitjançant la presentació d'un conjunt formant un circuit. Són necessàries unes "normes" per a la connexió. Però per presentar un circuit agradable, no n'hi ha prou amb només la connexió de vies.
Els modelistes construeixen "mòduls" més o menys llargs per a presentar animacions.
L'idea d'una estació de terme és excel·lent , afavoreix l'animació. La seva allargada depèn de l'acord entre varis modelistes (per el transport en els cotxes).
Instal·lats sobre potes a l'alçada adequada, uns taulers decorats, les vies, les agulles, edificis i decorats simplement sobreposats poden permetre ressaltar l'idea.
Una simple estació de pas amb una via d'apartadero mesura 2'50 ! i la via és sempre lineal.

fotos dels amics anglesos, que preparen l'exposició de Châtellerault (29,30 / 09/2012)

BRIAN ( GWhizz ) :
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Cata_p11

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Vue_d_11

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Gwhizz15

CARL:
Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Arriar12

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Public12

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Public11
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 22, 2012 9:15 am

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Trouva12
la fletxa
la frontissa de la porta és extraïble per al transport

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Paumel10

frontisses

O.K. ?
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2012 2:49 am

Olot escrigué:
lluis7 escrigué:
Olot escrigué:
Per cert, parlant de circuits modulars, aquí teniu l'exemple d'un que m'agrada molt. Els que no els coneixeu espero que us farà somiar:


plorarmolt ja s'em han tret las ganes de fer cap modul !!!
BRUTAL !!


Vaja !!! la meva intenció era justament al contrari !!! nose


Laughing No, no s'em han tret las ganas pas !! Ben be al contrari, pero s'habia de fer broma.
pero el cas es que quan veus unas "cosas" tant ben fetes ... triste6
pero estic segur que estarem a l'alçada, vetu aqui ok

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2012 3:27 am

jo estic sempre dispossat a fer, si quedem tampoc tinc problema si es en diumenge i si tampoc treballo...els catalans no ens arruguem!!!
però es clar la nostra escala es una passada, però es clar necesites molt d'espai per fer alguna cosa en cara i ulls de vies,..etc...si no semble poc..per això un jardi!! oi!!


salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2012 7:49 am

lluis7 escrigué:
MALLET73 escrigué:
hola amics!!
jo ja m'he perdut amb els planells que feu..!!! nose plorar1
...
mallet73

Entenc que la amplada i l'alçada es lo unic fixe, pero ... i si fessim una mini-trovadeta per definir las lineas mestres?? Es que si no, a base de missatges ho veig complicat de coordinar.
Que en penseu??

PD: i Amadeu, amb el permis de la resta de companys, crec que seríes el adequat per organitzar-la Wink

Vale, si voleu fer una trobadeta, la fem.

Què us sembla diumenge 4 de març a les 6 de la tarda al vestíbul de l'estació de Sants?
Proposo aquest lloc perquè em sembla pròxim per a tothom, i fàcil d'anar-hi en tren si ho voleu. Ens podríem trobar allà, per anar plegats a una de les cafeteries de l'estació o els voltants.

Qui vindria?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDj Feb 23, 2012 8:48 am

Jo m'hi apunto bounce
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2012 1:01 am

hola a tots!!
jo en principi també podria venir..ja ho confirmo la propera setmana.

ja vaig entenen el que realment es mira en aquest moduls...no solsament que conectin entre ells si no la decoració ha col.locar, portser no es tan la conecció entre ells si no el decorat que es fa de cara al public..

lluis7, tinc 7 llistons(pi sense tractar, segons hem diu el fuster d'aquí la feina) de uns 120cms de llarg, caldrà que els mecanitzis a la mida i amplada que tu vulguis, en tindré mes en properes setmanes,.. si ens veiem del dia 4 els porto en el maleter del cotxe...
jo els he tallat a 90x100 x 2 per fer els 2 esquelets, ara cal mirar com els monto, m'agradari que quedes com una maleta tancada, però ho veig dificil..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2012 1:26 am

nose He publicat un document amb paisatge i edificis per comprovar l'estètica de la totalitat i la posició de les pistes per a una estació que terminal situat entre el carril de trànsit.
Això no és un pla d'ensenyament, cada dissenyador és lliure d'establir desitjos a.

smiley-computer004
nose j'ai publié un document de travail avec des décors et bâtiments pour vérifier l’esthétique de l'ensemble et la position des voies pour une gare terminus située entre la voie de circulation .
ce n'est pas un plan didactique , chaque modéliste est libre de réaliser le décor qu'il souhaite .
smiley-computer004
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2012 4:37 am

MALLET73 escrigué:
hola a tots!!
jo en principi també podria venir..ja ho confirmo la propera setmana.

ja vaig entenen el que realment es mira en aquest moduls...no solsament que conectin entre ells si no la decoració ha col.locar, portser no es tan la conecció entre ells si no el decorat que es fa de cara al public..

lluis7, tinc 7 llistons(pi sense tractar, segons hem diu el fuster d'aquí la feina) de uns 120cms de llarg, caldrà que els mecanitzis a la mida i amplada que tu vulguis, en tindré mes en properes setmanes,.. si ens veiem del dia 4 els porto en el maleter del cotxe...
jo els he tallat a 90x100 x 2 per fer els 2 esquelets, ara cal mirar com els monto, m'agradari que quedes com una maleta tancada, però ho veig dificil..

salutacions

mallet73

ostres, moltes gracies Carles !! Doncs millor no vinc amb la moto, o semblaré un lancero bengalí amb els llistons de 1,20 a coll !! riuuu
i crec que podrem definir molt mes el projecte xerrant "en viu". o com a minim las bases del mateix: dimensions dels moduls, decoracio conjunta, etc. etc.
bota
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 24, 2012 9:19 am

Jo també m'hi apunto

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 25, 2012 4:19 am

Hola a tots.
Despres de un dies KO, en quant al forum, veig aquest fil

A mi m'agradaria, pero jo estic molt allunyat de tots vosaltres, i no crec que estigui a la vostra alçada. I a mes d'alguna fira o trobada, no podria venir.

Pero si pensesiu en un tram intermig o no, que no sigui imprescindible, com material en tinc bastant, amb la vostra ajuda, podrieu comptar amb el meu petit granet de sorra.

A la trobada, un diumenge a BCN a les 6 de la tarda, totalment imposible.

Una abraçada,
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 25, 2012 7:09 am

Si que pots fer un mòdul entremig. Si vens a una fira s'intercala, i si no vens no ens perjudiques perquè els mòduls remitjos són independents entre ells.

No pateixis per no venir a la trobada del diumenge 4 de març. El que acordem ja t'ho farem saber.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 29, 2012 5:30 am

les MOMI'S Anglais :
el MOMIi'S Anglès :
https://www.youtube.com/watch?v=ZiVFxnxKcQg&feature=youtu.be
Tren applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 29, 2012 6:36 am

Tren applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Secció catalana del circuit modular MOMI - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Secció catalana del circuit modular MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 22Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI
» Secció "Reus-Salou" del circuit modular MOMI
» Secció italiana del circuit modular Calderí-MOMI
» circuit modular "MOMI" electricitat (fil en desús)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: