TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT

En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Comparteixi | 

Secció catalana del circuit modular MOMI

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 56
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 499

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dg Abr 09, 2017 10:19 pm

a fe de deu, que hi anirem a França !!
... i amb tota la artilleria del MOMI català !!! Very Happy

cap de setmana productiu:
començadas las noves estructures ...

i fet també el llit de vies del modul nº 2 ... no poso fotos perque llavors veurieu massa hahahaha

Editat per darrera vegada per lluis7 el Dl Abr 10, 2017 6:23 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

Ubicació : Barcelona
Edat : 38
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 4420

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dg Abr 09, 2017 11:04 pm

No, no,  no hem vist pas massa. .! És més, caldria anar obrint un fil propi amb tots els detalls. .! Aquí som molt marujones amb aquestes coses. .! riuuuu

Les meves construccions http://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dl Abr 10, 2017 6:38 pm

jum, tens tota la rao, Joan. caldrà pensar en fer un fil propi pels meus moduls, malgrat que aixo comporti desvelar algun "misteri" Laughing
a veiam si m'hi poso.
per cert, aqui es veu la funcionalitat d'aquests llistons pels que em vares preguntar

i avui vaig a per mes material, que m'he quedat ja sensa materia primera Razz
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dl Abr 10, 2017 6:59 pm

ops, un altre comentari:
soc una mica torracullons  Razz  a l'hora d'unificar cosas, i igual que vaig fer el comentari dels faldons perque el conjunt es veies homogeni, penso que el color verd amb el que s'ha de pintar la estructura dels moduls també es podría unificar Rolling Eyes
podriem comprar un pot gros i anar-lo pasant, o decidir un tó en concret i que cadascu compri el seu
son ideias que em pasan pel cap, eh?? no teniu perque fer-me gens de cas !!! riuuu

PD: per cert, na Mercè ha vist telas ignifugas amb certificat i tot. hi han diferents colors i em calculat que per un modul de 120 d'ample pot sortir per uns 8 euros. ahí lo dejo Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dl Abr 10, 2017 7:12 pm

El tema de la pintura, no recordo on s'ha parlat. Crec recordar que era "verd avet", fàcil de trobar en tons molt similars en diverses marques. Jo, particularment, prefereixo el negre, però m'adaptaré al que faci la resta.

Les meves construccions http://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 58
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 18945

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 11, 2017 3:51 am

En Daniel deia "Verd sapin", que és el mateix que verd abet. Jo vaig utilitzar la pintura VALENTINE ref E-043, i en Daniel em va donar la seva aprovació.

La referència és antiga. No sé si actualment encara és la mateixa. Si hagués canviat a les ferreteries deurien saber la reconversió a la referència actual.

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dl Abr 17, 2017 9:12 am

doncs verd abet s'ha dit. comprarem un pot quan pasi pel Aki ... a per mes fustes !!! Laughing

feinas d'aquests dias. poqueta cosa, perque em tingut familia i perque ara tocava anar pulint i millorant detalls Wink

montatge d'estructures ...

aixo ja comença a tindre la forma definitiva ...

i fins aqui he arrivat.

bé, no hi han fotos, pero la base de las vies també ja està encolada.
las vies no las collaré fins que tingui clar quin balast posar. ja he mirat fils i veig que la cosa no està clara. descarto la sorra de gat (per la pols, ja ho vaig provar)i el "garbansillo" (pel pes que comporta) a veiam que hi posaré, jummm. ideias??

un cop comprovat que tot encaixa bé, ara ja podré seguir treballant en la decoració i edificis modul a modul, i no caldrà fer el muntatge de tots tres.

i a l'hora de recollir he aprofitat per reforçar una mica las potes

apala, seguirem informant !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dl Abr 17, 2017 10:40 am

Quin muntatge més guapo! Això dels edificis fent de fons li dóna un aspecte de profunditat genial!

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 44
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 7723

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 18, 2017 4:08 am

Lluís! quina genialitat de moduls, veig una finestre amb reixes???¿?, apa que has fet la foto per no ensenyar!!, crec per aixó que seria bo que obris o el sr. administrador, obri un fil nomès sobre els teus moduls que su valen!!!

Una pregunta ??? per que has tardat tan!!!??? si vas ser un dels primers en fer moduls.!!!!! nose nose nose smiley-angelic004 smiley-angelic004 angell angell Embarassed riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu baba baba baba baba aplaud aplaud aplaud

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 18, 2017 4:58 am

jajaja, OK OK, obriré un fil per explicar el pas a pas dels meus moduls  Wink
oh, Carles, el quedar-me sensa feina em va fer aturar tota activitat dels hobbies  Crying or Very sad van ser temps molt durs, que per sort, sembla que ja han passat.
i moltes gràcies per els vostres amables comentaris !!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire

Ubicació : Barcelona i de vegades la lluna
Edat : 62
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 7137

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 18, 2017 5:38 am

El construir els edificis tapant la via de retorn veig que li dóna molta profunditat al mòdul

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 18, 2017 5:59 am

TramBlau escrigué:
El construir els edificis tapant la via de retorn veig que li dóna molta profunditat al mòdul

Pere

doncs no es un efecte que busquès expresament Razz pero coincideixo amb vosaltres en que donan "volum". celebro que os agradi !!
la ideia es (en una segona fase) fer dioramas en els interiors dels edificis. Aixi els moduls els podran gaudir per fora els visitants ... i per dintre els expositors Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus

Ubicació : barcelona
Edat : 71
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1295

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Dt Abr 18, 2017 11:57 am

Caram quan t'hi poses no t'hi poses pas per poc!

M'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   Ds Abr 22, 2017 8:58 am

ooops, disculpa'm Josep María,
Al obrir l'altre fil no habia vist el teu amable comentari Very Happy
Moltes gràcies ... i espero que et segueixin agradant els avenços en els meus moduls !!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Secció catalana del circuit modular MOMI   

Tornar a dalt Ir abajo

Secció catalana del circuit modular MOMI
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 20 de 20Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20