TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDg Feb 05, 2012 12:59 am

Estic fent planols per a construir una maquina electrica segons el llibre es diu serie 152(E 52; EP 5 de Baviera)
de moment estic calculant el diametre de les rodes i bieles m'agradaria rebre consells per a quins materials puc usar, on puc comprarlos, on em surtiran mes be de preu...
I el que tenia pensat era fe el xasis de plastic ,la base tambe = que el sostre, i la carcasa de fusta i ja os passare na foto de la idea que tinc en ment i tot aixo.


Estic bastant confus
nose  nose  nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDg Feb 05, 2012 1:18 am

Construir una màquina és un interessant projecte.

És la teva primera construcció?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDg Feb 05, 2012 1:21 am

Si,si no tenim en conte la remodelacio del trambia.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDg Feb 05, 2012 1:29 am

Dons primer tens de passar per un procés, més o menys llarg, d'escollir els materials amb que treballaràs, les motoritzacions que faràs servir, etc.

T'aconsello que visitis els fils de TRENS.CAT que puguin mostrar-te la construcció d'altres treballs que s'han fet, per que et vagis fent l'idea.

Veien que tens clar quina peça vols construir, caldria imaginar com la faries, i amb quins materials, coles, tècniques, etc.

Llavors ve quan pots buscar aquests materials.

Per quant a motoritzacions també se'n ha parlat bastant al fòrum. A mida de que vagis venint a casa també en veuràs. De mica en mica veuràs quin tipus de motorització vols utilitzar, etc.

De totes maneres, sent la teva primera peça, potser t'aconsellaria que comencessis amb una peça més simple, com ara un vagó de mercaderies, etc. Això et permetria d'agafar una experiència, sense haver-te de complicar en el tema de motorització i demés, que pots deixar per més endavant.

Ara be, si vols veure plàstics i metacrilats, etc, pots fer una volta per el Servei Estació de Barcelona


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDt Feb 07, 2012 2:34 am

hola christian!!

estic d'acord amb l'amadeu, te raó, de totes maneres com hem passa a mi de vegades el voler fer et pot.. i encara que sigui una màquina complexa et desidexes i la fas...jo he començat en la fabricació del meu propi material, no ha estat fàcil...mica en mica vaig millorant(això crec), hi ha molts material per fer-ho, jo si et serveix d'alguna cosa, primer recopilo tota la informació del element en si, fotos, planells, etc,etc..també cal mirar altres constructors de material quines tecniques fan servir...també has de tenir en compte els teus coneixements del material a treballar..fusta, pvc, metracrilat, llautó...aquí com et diu l'amadeu ho veuras en diferents fils..hi ha grans mestres i molt a pendre..
etc..etc,,pintura, electricitat..... pot fer servir material de "desguace" de LGB o piko i sobre muntar el que vols, com he fet jo o fa molta gent...

anims i endavant...per cert quina màquina es aquesta, una foto si us plau!!

gràcies

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDt Feb 07, 2012 5:12 am

la foto es aquesta pero la maquina enves de ser com a les fotos fare la carcasa de fusta pero el sostre vull que sigui de plastic i el xasis no se si ferlo de xapa o be de plastic.
quan em refereixo a "plastic" vull dir (PVC).
aqui teniu una foto!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387441327939627&set=a.383922911624802.110697.100000212907402&type=3&theater
I si puc escanejo l'esbos de la maquina i el penjo.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDt Feb 07, 2012 6:50 am

amb perdó de tots, la caram de màquina!! no es gens facil aquesta màquina.... sobre tot el tema de bieles, girs, etc...el cos relativament facil, poques finestres, pareds rectes...etc.etc...pantograf, compran els de LGB o PIKO, ja fas...però el tema de rodes i motorització, no es facil...

no es mala idea de combinar materials..jo ho faig i altres foros o constructors de material ho fan..la base de fusta...pareds de pvc..sostre també fusta ni no plàstic o metracrilat...lo bo d'aquest ultims que li pots donar forma amb una pistola de calor... un cop acabada, pintada ningú sabra si has fet servir això o allò...

bé una bona elecció...si es la que vols!!

et seguiré en el fil, però si us plau penja fotos del proces, així també podem veure i ajudar-te si cal, es clar..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDt Feb 07, 2012 6:51 am

Ondia !

Noi, no t'hi poses per poc !

És un projecte molt ambiciós.

De fet és de via ample, això vol dir que és escala I (com la de Märklin), i no és pas IIm. També hi havia una màquina semblant per via mètrica, a rètics.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 08, 2012 3:49 am

Aquí teniu una màquina molt semblant però en via mètrica:

http://flickriver.com/photos/30416042@N06/sets/72157615114464649/

I aquí la teniu a la nostra escala, en IIm, construïda per Kiss

http://modellbahnen.cadosch.org/jos/gartenbahn/rhb-modelle-lokomotiven/51-rhb-modell-ge-46-353
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: provisional   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 08, 2012 6:22 am

hola Amadeu!!
diria que aquest link que has penjat son per en christian, en el fil de construccio??, no de draisine...?? nose
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT


Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 64
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 855

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 08, 2012 7:00 am

MALLET73 escrigué:
hola Amadeu!!
diria que aquest link que has penjat son per en christian, en el fil de construccio??, no de draisine...?? nose
salutacions

mallet73

Arreglat. Tenies tota la raó, Carles.

Aquest Amadeu... nono

_________________
Administrador TRENS.CAT



.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 08, 2012 7:55 am

No, ja vaig veure aquesta maquina en el meu llibre pero no em va fer el pes i em vaig decidir per aquesta altra que apareix en les fotos pero tambe es mol chula la que m'acaves d'ensenyar.Ja se que no encaixa massa a l'escla per que era de via metrica pero ma encantat massa! Very Happy
Pero com s'ha mencionat avans el poder em pot! i l'altra no se aquesta que dic jo em sembla mes que un projecte un repte.
I encara qu em quedi com un nyap jo penso que la podre anar perfeccionant fins que quedi mes o menys be.
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 08, 2012 8:58 am

esclar que tambe m'agradaria trobar uns planols de les bieles i/o motoritzacions... perque els meus no es que siguin massa bons pero com e mencionat avans mica en mica a podre anar millorantla, o almenys aixo espero!
Bueno de moment espero poder començar a construirla! Perque de moment estic fent un intent de reunir el material.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 2:54 am

hola christian!

jo per el tema de bieles i motoritzacions faig servir les de LGB, hi ha de noves o segona mà per internet o a champex-linden...
vaig intentar fer les bieles en metall però estan petit la feina a fer que de moment ho faig així... fen servir material de desguace de LGB..

NYAP!!, que es això...?? jo no ho coneixo pas...!! quedarà com et tingui que quedar i de segur que estaras conten de com ho has fet, la feina i l'esforç...sempre es pot millorar es clar però no pas nyap!! nono
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 7:04 am

doncs mallet 73 aixo de nyap o diu la maeva avia i jo ara tambe ho dic sempre i es quan una cosa et queda fastigosament malament.
i si esclar a mi m'encantaria poder treballar amb material de "desguace" LGB per d'on el puc treure?¿
nose nose
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 7:09 am

hola Christian!!

doncs per exemple de ebay... si no com a desguace, màquines que no van bé i son per desguace...o si no ja es mirar a massades..??¿¿?? a ebay també pots trobar motoritzacion noves de trinca de piko per 45 a 50€..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 7:12 am

si esclar pero hi ha un problema...
als meus pares no els i agrada ebay perque diuen que no es segur i tot aixo i mes que res preguntava per si hi havia una botiga que venguesin tot aixo?¿
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 7:17 am

Ebay és segur, Christian.

Jo he comprat el 90 per cent del meu material per Ebay a diversos llocs del món. Fins al present, ni el més petit problema. La gent de la resta del món és tan formal (o més) que la gent del país. A demés, Ebay te una assegurança i un sistema de reclamacions, encara que no sé com funciona per que no els he hagut de fer servir mai.

Per Ebay tan trobaràs particulars com establiments de prestigi, que t'ofereixen els seus articles, ja sigui nous o de segona mà. Les possibilitats de trobar una peça concreta o un preu concret són molt àmplies.

Si no vols comprar per Ebay, en canvi, hi ha un munt de botigues. T'aconsello visitar aquests fils:

https://trenscat.forosactivos.net/f19-establiments-on-line

El meu establiment estrella és Champex-Linden, perquè allà hi trobo TOTES les peces de LGB, me les serveixen amb rapidesa, i són molt seriosos.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 09, 2012 7:20 am

hola!!

doncs com a botiga...motoritzacions originals, se que palau tenia alguna cosa de motors.. i la motoritzacio del LCE de lgb que encara es comercialitza...massades segur pero tindras que anar mes d'un cop...

algú se li ocurreix algun lloc més, que sigui botiga i no internet??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 15, 2012 4:05 am

bueno nois ja tinc el material suficient per començar per on em recomenarieu que començes?¿
por
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDc Feb 15, 2012 7:35 am

Jo començaria construint la base on fixem la motorització, després veuràs que van sortint soles les parts a realitzar
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Christian
Jardinaire aprenent
Christian


Ubicació : Vilamajor
Edat : 26
Data d'inscripció : 10/01/2012
Nombre de missatges : 31

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 9:54 am

em sembla que em decanto per alguna cosa mes senzilla com un petit vago i axis tambe tindre mes material per rodar aqui les fotos:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.383922911624802.110697.100000212907402&type=1
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitimeDj Feb 16, 2012 11:20 am

Molt millor així, Christian. Acabes de fer un pas endavant. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)   Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte de Construccio d'una 152 (E 52; EP 5 de Baviera) (inconclòs)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: