TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Envelliment de vagons LGB WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Envelliment de vagons LGB

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDl Gen 09, 2012 5:37 am

Hola Amics!!
un altre sorpresa de la visita als ferrocarrils de la terrassa de l'amadeu el 8 de gener.
Aquí us penjo 2 vagons de LGB(la mateixa ref) un es l'original i l'altre modificat i repintat per l'Amadeu!!
Envelliment de vagons LGB Dscf7688

Envelliment de vagons LGB Dscf7689a

Envelliment de vagons LGB Dscf7690

perdoneu les fotos, però el fotograf de la casa estava donant les explicacions de com ho havia fet...com no l'Amadeu!!
quin aspecte tan real i el ferro rovellat.... reverent però si es plàstic com ho ha rovellat, pot ser el plàstic també es pot rovellar???

salutacions

mallet73


Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Gen 11, 2012 5:40 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDl Gen 09, 2012 6:44 am

Carles, més que "tuneo", jo n'hi diria envelliment. Very Happy

I això només es tractava d'un experiment ! en qüestió d'envelliment no tinc cap experiència, tret de pintar alguns vagons, però això no te cap mèrit. Aquesta és una assignatura que encara tinc pendent. Un dia l'abordaré, però primer em falta acabar la terrassa. Masses fronts oberts no es poden tenir, sobre tot quant un d'ells ja t'absorbeix quasi al 100 per 100.

Aquest rovellat tampoc no té cap misteri: simplement és un producte de ferreteria. Jo em meravello davant d'alguns treballs que es veuen per aquí i per allà de verdaders artistes que fan autèntiques meravelles i obres d'art. De vegades en veure una foto t'ho tens de mirar be per a saber si es tracta d'una miniatura o és real.

No és pas el meu cas. nono





Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 5:41 am

hola Amadeu tens tota la rao però sap que vols dir una cosa i no et surt el nom....bé ara li he possat al fil el nom correcte.

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 5:54 am

Molt millor així Very Happy ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 8:21 am

envelliment ho trovo molt correcte, per definir el procès.
un altre de las meves jogines son els ninus d'accio (tant a escala 1/10 com 1/6). en aquesta ultima se li diu weathering al proces d'envelliment de roba i estris, ... pero es molt mes "xulu" dir-ho en català !! ok
per cert, un treball excepcional !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDc Gen 11, 2012 8:32 am

lluis7 escrigué:
...se li diu weathering al proces d'envelliment de roba i estris, ... pero es molt mes "xulu" dir-ho en català !! ...

ok Jo penso igual.


Una vegada en un fòrum francès vaig dir que estava interessat en a aprendre les tècniques per a envellir. Em varen dir que no calia cap tècnica per que sense fer res també envelliria inevitablement.

plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDj Gen 12, 2012 3:30 am

Tenen tota la raó, el que passa es que el proces i efectes d'envelliment de la fusta i el metall, es totalment diferent que el del Plàstic i PVC.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDl Maig 07, 2012 8:13 am

Per a mi el material que és un bon referent com a envelliment o personalització és el d'un amic Suís que pinta tot el seu material ja que odia els colors de plàstic de LGB.

He fet una selecció de fotografies com a mostra per a ensenyar-vos. A demés de personalitzar-lo amb uns colors que canvien totalment la seva personalitat, fixeu-vos en els baixos que presenten uns colors brut o rovellat molt interessants.

Envelliment de vagons LGB A_510

Envelliment de vagons LGB A_610

Envelliment de vagons LGB A_1210

Envelliment de vagons LGB A_1610

Envelliment de vagons LGB A_1710

Envelliment de vagons LGB A_1810

Envelliment de vagons LGB A_1910

Envelliment de vagons LGB A_2010
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitimeDl Maig 07, 2012 9:30 am

uns treballs senzillament excepcionals Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Envelliment de vagons LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Envelliment de vagons LGB   Envelliment de vagons LGB I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Envelliment de vagons LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Vagons HSB
» I més vagons... !!
» vagons tolva usa
» Vagons de Catalans en 3D

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: