TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El jardí etern [Mak] - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El jardí etern [Mak]

Ir abajo 
+14
MALLET73
Sisu
Shay
tram47
E4lok
lluis7
ostman
jaume
Posets
peps
TramBlau
bantren
Olot
Antic mak(baixa volunt)
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDt Oct 08, 2013 7:29 am

Per tenir l'esquena malament, no està gens malament la quantitat de pedres i terra que mous, tu també.

I no està gens malament tampoc, els canvia que ha sofert el teu circuit en poc temps. ok 

La paret imitació de pedra, m'agrada molt. Dóna perfectament el pego.

El creuament que has posat, no sé si resultarà funcional perquè no tens possibilitat de que els trens canviïn de via.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDt Oct 08, 2013 8:03 am

Hola Amadeo.Estuve pensant-ho de la cruïlla i em vaig decidir per aquest precisament per fer dues línies independents. Si un cop estigui funcionant no em convenç, sempre estaré a temps de canviar-lo, no costarà mucho.Saludos, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDt Oct 08, 2013 8:10 am

El platejament de dos circuits independents és bo... Però hauràs de pendre alguna mesura perque no hi hagi cap "choque"...

Has pensat alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDt Oct 08, 2013 8:54 am

Hola Hostman. De moment no, com els bons maquinistes, total atenció a la cruïlla. Més endavant ja veurem.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 1:02 am

Mak, la teva imatge d'avatar es massa gran.
L'hauries de fer mes petita.
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDc Oct 09, 2013 2:14 am

Estic intentant-. Gràcies Jaume.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2016 3:03 am

Mak escrigué:
... se m'han ajuntat dues coses que fan que no avanci el meu circuit , la manca de temps i la meva discopatia . A partir de Gener tindré tot el temps , per tant el que ara dedico a treballar el dedicaré al circuit , així que em tindreu mes sovint pel fòrum .
Salutacions , Mak .

Això és una bona notícia. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2016 3:20 am


Doncs si, fins ara no he fet mes que cuidar-lo perquè no m'ho mengi la mala herba i poc més , però a partir de febrer acabo la meva vida lavoral ( 51 anyets cotitzant ) , i disposaré dels dies que tinc una mica millor la meva esquena per reprendre els treballs que són els de menor pes.
Per cert he repassat el meu fil i veig que han desaparegut un munt de fotos, sabeu a què es deu això ?
Salutacions a tots, Mak
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2016 3:23 am

Enhorabona per la teva nova situació.

Les fotografies que varen desaparèixer eren les que s'havien penjat a Imageshak. Aquest servidor va canviar la seva política i va deixar de ser gratuït. Les fotos penjades gratuïtament es varen perdre.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2016 5:57 am

Acord, d'acord. És una pena, amb el que em costa posar fotos. que sempre em embolic, que si la mida és gran que si petit, en fi caldrà posar-se al dia.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2016 6:06 am

Ja saps que t'ajudarem amb el que calgui, Xabier. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDv Ago 04, 2017 6:21 pm

Xabier, a partir de la teva jubilació no hem tingut més noticies del teu tren. Very Happy

Cap novetat?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Nova   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2018 7:22 pm

Hola Mak, i com tens el teu circuit? Fa temps que no ens l'ensenyes.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El jardí etern [Mak] - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El jardí etern [Mak]
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Temas similares
-
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: