TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit [Bantren] - Página 18 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit [Bantren]

Ir abajo 
+32
Mitjans
Sonderzug
alejandro sasplugas
ostman
Olot
ignasibaga
MALLET73
ulises
Pau
TOG
Maxx_Rivoli
josepmaria
Joelgb
Sisu
jaume
Shay
Christian
lluis7
Posets
Antic mak(baixa volunt)
Jbmarcos
maquinista
FACTOR
AdminTRENS.CAT
peps
E4lok
QUIM
TramBlau
tram47
ut800035 (†)
Denis66
bantren
36 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDt Nov 25, 2014 5:55 am

ostman escrigué:
Això s'avisa...

ja els duc sempre en el maleter del cotxe..i com estava al costat vaig fer un intent res preparat.!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDt Nov 25, 2014 9:29 am

MALLET73 escrigué:


ostman escrigué:
Això s'avisa...

ja els duc sempre en el maleter del cotxe...

Això deu ser perquè a casa teva ja no t'hi caben. angell angell angell angell angell angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDt Nov 25, 2014 11:23 am

Hola a tots.

Tren directe de Viladecans a Tona, com s'entén, qui ha preparat aquest itinerari?, no parar a cap de les estacions de la Garriga?, no veieu el resultat?, l'automotor ha arribat vuit, sense passatgers, llavors volem que les línies siguis rendibles i fem el mateix que les línies d'alta velocitat que semblesn trens de maqueta, sempre viatgen vuits.

cartonro Tarja vermella al factor organitzador riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDt Nov 25, 2014 6:11 pm

El meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 Manifh
El meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 Manifh

A La Garriga s'han vist grans manifestacions per a demanar que el tren no passi de llarg...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 3:07 am

Olot escrigué:



MALLET73 escrigué:





ostman escrigué:
Això s'avisa...




ja els duc sempre en el maleter del cotxe...




Això deu ser perquè a casa teva ja no t'hi caben. angell angell angell angell angell angell

riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu





ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Tren directe de Viladecans a Tona, com s'entén, qui ha preparat aquest itinerari?, no parar a cap de les estacions de la Garriga?, no veieu el resultat?, l'automotor ha arribat vuit, sense passatgers, llavors volem que les línies siguis rendibles i fem el mateix que les línies d'alta velocitat que semblesn trens de maqueta, sempre viatgen vuits.

 cartonro Tarja vermella al factor organitzador riuuuu riuuuu riuuuu

 Fins aviat, Ignasi.


bé com sabeu els que teniu noves linies de bus per casa...primer es fa una circulació de proba per veure com va?? quant temps tarda?..etc etc.....no vulgueu que el primer dia i ja ple!!




Olot escrigué:
El meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 Manifh
El meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 ManifhEl meu circuit [Bantren] - Página 18 Manifh

A La Garriga s'han vist grans manifestacions per a demanar que el tren no passi de llarg...


Home no voliem crear un problema, ja mirarem de fer una paradeta aviat per la garriga!!!

salutacions

mallet73
p.d. Com sou..!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 3:15 am

MALLET73 escrigué:
...
p.d. Com sou..!!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 8:19 am

Hola a tots

Sres, al gastar tanta tinta
.
No oblideu que Tona i Viladecans son molt importants i ja es hora que tinguem línia directa.


Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 8:29 am

Òndia, òndia, òndia... com està el pati !!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 9:22 am

Hola a tots.

bantren escrigué:
Hola a tots

Sres, al gastar tanta tinta
.
No oblideu que Tona i Viladecans son molt importants i ja es hora que tinguem línia directa.


Fins aviat Josep

Sempre i quan doni la volta pels Rasos de Peguera.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 11:33 am

Hola Ignasi

Bona idea ,podria ser una línia amb trams de cremallera i proveir -se de carbó a les mines de Figols.

Me quedat bocabadat amb la Garratt .

Moltes felicitats una autentica meravella.

El meu circuit es a la teva disposició, sense peatje, per las provas necessri-às.Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDc Nov 26, 2014 5:53 pm

bantren escrigué:
...El meu circuit es a la teva disposició, sense peatje,  per  las  provas necessri-às.Fins aviat  Josep

Sense peatge? però si l'hi hauríem de pagar per que vingués a fer córrer la màquina per els nostres circuits !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDj Nov 27, 2014 3:25 am

Olot escrigué:

bantren escrigué:
...El meu circuit es a la teva disposició, sense peatje,  per  las  provas necessri-às.Fins aviat  Josep


Sense peatge? però si l'hi hauríem de pagar per que vingués a fer córrer la màquina per els nostres circuits !
jo m'enfaré un on pugui encara que sigui a la jardinera del balcó nomès per veure-la circular en ell.....
riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDj Nov 27, 2014 9:59 am

Hola a tots.

Això és més raonable, però difícilment podrem fer servir carbó les mines ja estan tancades, encara que abans de plegar de Saldes me'n vaig emportar una caixa que he guardat tots aquests anys per fer càrregues pels vagons d'H0. Avui he estat triturant-ne una part i garbellar-lo per omplir la carbonera.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDj Nov 27, 2014 8:43 pm

Jo tambè vaig agafar uns troços de carbó del zillertalbahn... I ptambe del Furka de muntanya...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDv Nov 28, 2014 9:47 pm

ostman escrigué:
Jo tambè vaig agafar uns troços de carbó del zillertalbahn... I ptambe del Furka de muntanya...

D'quests carbo s'ha de desar una mostra en caixa de plastic per la vitrina, amb un cartell on digui d'on es.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDs Gen 24, 2015 6:40 am

Avui, petita incursió a casa d'en Josep amb circulació inclosa.

Aquest és un automotor que m'han deixat per a reparar després d'un accident en el que va quedar substancialment desmembrat. Els dos vagons són provisionals però s'assemblen als dos vagons que porta l'automotor.

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Mcgp6h

El meu circuit [Bantren] - Página 18 2954sqq

El meu circuit [Bantren] - Página 18 21kyoih

Això blanc que es veu al costat de la via, és gel

El meu circuit [Bantren] - Página 18 16icz0p

Més gel

El meu circuit [Bantren] - Página 18 1178qvk
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDs Gen 24, 2015 7:46 am

Un bonic automotor, que model és? El meu circuit [Bantren] - Página 18 Nt8ok

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32946

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDs Gen 24, 2015 8:11 am

És un model inventat, construït per un modelista alemany del que no conec el nom.

He pogut constatar que el model ha esta construït amb els laterals d'un vagó americà de LGB amb furgó, motorització i bogi LGB, mentre que els testers, sostre i pis són construïts amb fusta.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDg Gen 25, 2015 6:54 pm

S'assembla prou al suburba america que feia HLW.
Molt bonic.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDl Gen 26, 2015 12:09 am

I amb tant fred ja ha pogut circular?!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDv Gen 30, 2015 7:20 am

plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 ostres i jo me l'he perdut!!!!! plorar1 plorar1 plorar1 plorar1

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDv Mar 13, 2015 10:00 pm

Suposo que més d'un de vosaltres coneix a iguadix..avui per la xarxa he trobat aquest apartat que parla d'en Josep!! no se si en algún lloc es fa referència, però m'han agradat molt les paraules tan ben trobades...

http://www.iguadix.es/content/banctren

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDv Mar 13, 2015 10:39 pm

ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDs Mar 14, 2015 2:34 am

I que honor que estigui el meu tramvia nº 9 del Blau aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitimeDs Mar 14, 2015 2:51 am

Està molt bè... Com passen els anys...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu circuit [Bantren] - Página 18 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] - Página 18 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit [Bantren]
Tornar a dalt 
Pàgina 18 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Següent
 Temas similares
-
» El meu primer circuit [Bantren]
» Sessió fotogràfica a can Bantren.
» INDEX.. - Les construccions d'en BANTREN (no actualitzat)
» El circuit d'en Quim
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: