TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Preparació trobada MOLINS DE REI 2012

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Jul 21, 2011 1:32 am

Hola Amics!

Ens el propers dies els Amics de MOLINS DE REI, prepararan idees i accions per porta a terme per la festa del tren scala G del proper any 2012, he comentat amb l'Amadeu, la idea d' obrir un fil per que tots nosaltres aportem en nostre granet de sorra i aportar idees d'allò que varem veure o que varem trobar a faltar, coses a millorar, etc, etc.

tan els que vareu-varem anar, com els que no anareu i us agradarie veure o trobar...

Així, ja que es una trobada nomès d'escala G i es la nostra porder dir i oferir-lis als amics de la Assossiació de Molins de rei.

vinga doncs idees....

vapor viu?? mercadillo?? etc, etc....

Gracies a tots per la vostre col.laboració.

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Jul 21, 2011 7:29 am

Al meu parer, si tinguéssim una mica més d'espai hi guanyaríem molt.

Per lo demés, el que ens ofereixin els organitzadors serà ben rebut.

Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDt Jul 26, 2011 4:04 am

Hola Amics!

no teniu res a dir? espero les vostres idees o els vostres comentaris, us va agradarla d'aquest any 2011?? vareu trobar a faltar alguna cosa??

vinga, vinga!!!! dieu alguna cosa!!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDt Jul 26, 2011 6:31 am

Jo desitjo que com a mínim es mantingui el que hi havia aquesta darrera edició.

Per la meva part penso continuar recolzant la iniciativa d'organitzar un esdeveniment d'aquest tipus NOMÉS A ESCALA G (o IIm), cosa mai vista a casa nostra. El meu recolzament el materialitzaré amb la meva participació, i divulgant tan com pugui aquest esdeveniment.

Si és possible, també miraré de que hi sigui representat el nostre fòrum TRENS.CAT.

La meva experiència a l'any passat es podria resumir molt breument en dos impressions:

1) era un tant pobre, però entenc que és una efemèride que fa poc que ha començat i deu estar en els seus inicis. Precisament això fa que es pugui esperar que vagi a més.

2) em va sorprendre mol agradablement que el public rebut tenia un alt nivell "cultural" ferroviàriament i modelisticament parlant. Aquest public mereix una exposició al seu nivell, responsabilitat que, n'estic segur, no passarà per alt als organitzadors.

Penso també que si als qui ens interessa aquesta escala no els abandonem, per força l'exposició tindria d'anar a més.

Aquest és el meu parer.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
QUIM
Trenjardinaire
QUIM


Ubicació : la garriga
Edat : 75
Data d'inscripció : 24/01/2009
Nombre de missatges : 144

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Jul 28, 2011 10:37 am

Doncs si, cal recolzar la inciativa pero em va semblar que els organitzadors mes que modelistes i aficionats eren gent que jugaba a trens, potser els hi falta algu que els orienti cap a la faceta del aficionat, mes o menys lo que tenim en aquest forum.
No vull en absolut desmereixe aquella gent , tot al contrari animar-los a seguir i creixer, pero la sensacio es de que no sabien massa el que es feien.
També caldria sapiguer que es el que volen o desitgen amb aquesta trobada.
Be potser soc massa critic pero els que estem una mica acostumats a aquest tipus de coses doncs Molins en va semblar molt pobre i poc modelistic.

En conret jo vaig portar material per fer corre i quan els hi vaig comentar secillament semblaba que hi anes a fer nosa o sencillament que els hi sonaba a xinés el que els hi deia.

Pero insisteixo en que no vull ser negatiu sencillament critic amb el que vaig veure.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Jul 28, 2011 7:59 pm

Hola quim! moltes gràcies per el teu comentari, espero que es vagi animant mes gent i diguin la seva!!
Com més d'un cop m'ha comentat l'Amadeu el que fa ric el foro es que aportem cada un de nosaltres, sempre desde el respecte, es clar, el que et puc dir que ells la gent de Molins de rei era el primer cop que ho feien, que son un grup reduït i que de vegades comptes amb gent, locals, etc, etc que et poden fallar, però que estan preprant amb molta il.lusió la propera, que volen que sigui mes gran i que sigui un referent d'escala G(l'unica que es fa a espanya).
Per la meva part, si et serveix d'alguna cosa, jo tenia i tinc tren d'escala G però vivia desconectat de la resta de gent d'aquesta escala, gràcies a ells i aquesta festa del tren vaig coneixer aquest foro i a vosaltres que m'heu ensenyat autentiques meravelles del modelisme, on no deixo de sorpendrem de les coses que feu.
Sempre s'ha de veure en positiu que ja prou ens ho fan negatiu..
i com hem diu un bon amic, "no miris el que poden fer per tu, si no el que tu pots fer per ells..."

Ha estat un plaer, salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2011 2:50 am

Que bonic !

trenscat2


I tornant al tema que ens ocupa, he rebut algunes especificacions d'en Marcel Prunera, organitzador de la Festa del Tren a escala G. A saber:

-La propera trobada es farà en una altre local que és el doble d'espai.
-Hi participarà ASTER amb un circuit de vapor viu.
-Borsa de compra venda només en G (IIm)
-Modul MOMI més gran que l'any anterior.

Very Happy




Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12135

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2011 3:31 am

Molins de Rei va ser el meu primer experiència en un "saló?", "Fira?", "Trobada?", Etc., Potser això és el que hauria de definir. Que vol ser Molins de Rei?

Entusiasme va haver molt pel que vaig aprecia, però sense un rumb ben marcat per poder-lo definir, estant molt a prop de l'opinió de Quim, però és el principi i cal definir-lo.

La meva opinió seria la de Saló, on puguin acudir marques comercials, artesans que puguin ensenyar el seu obres, i uns circuits on aficionats puguin portar algunes composicions per a mostrar i fer-les córrer, gairebé el mateix que aquesta edició passada però amb marques que puguin ensenyar novetats i circuits més tipus mòmia que unes taules juntes amb vies.
Durant l'any cursaria invitacions a artesans i aficionats que construeixen el seu models perquè els expucieran allà

Jo no se si per està pròxima edició tindrem el meu circuit tramviari preparat, però si ho tinc m'agradaria anar amb el

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2011 6:21 am

TramBlau escrigué:
Molins de Rei va ser el meu primer experiència en un "saló?", "Fira?", "Trobada?", Etc., Potser això és el que hauria de definir. Que vol ser Molins de Rei?...

Teniu raó.

Home, jo vull pensar que el seu nom FESTA, no defineix l'objectiu de la trobada. Very Happy

Però bromes a part, els que podrien contestar a aquesta pregunta són els organitzadors.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDv Jul 29, 2011 8:06 pm

hola Amics!

Hem sembla genial mica en mica us aneu animan,perfecte!!!, gràcies a tots per la vostre aportació!!

pot ser si que tens raó amb això de, que eren taules juntes i vies muntades a sobre i ja està!!!, que les altres fires en altres escales tenen diorames, amb ponts, rius, carreteres, cotxes,etc.etc...
Pe el que he parlat amb en Marcel, vol ser una fira de referent i de durada amb continuïtat any rere any..jo, també ja li he comentat que ja que esta inscrit en el foro intervingi!!

Vull pensar que crec que es així que de les coses s'apren, mica en mica faran o desfaran allò que no agradi o que cal rectificar, l'experiencia d'aquest any els hi haurà donat raons per ampliar, etc..Si! es la primera que han fet.
penso,per això també obrir un fil per que nosaltres, podem opinar i com no ajudar-los

el nom de festa, pot ser per que no! marcar la diferencia no només per l'escala que es G si no amb la resta de trobades, que diuen sempre "trobada de..."

gràcies
SAlutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
PRUNERALERT
Aspirant a jardinaire
PRUNERALERT


Ubicació : molins de rei
Edat : 77
Data d'inscripció : 25/03/2011
Nombre de missatges : 3

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: ORGANITZADORS FESTA IIm(G) MOLINS DE REI   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDt Ago 02, 2011 5:28 am

GRACIES de bona voluntat qui voleu millorar la nostra proposta de FESTA 2012
a) es va escullir el nom de FESTA per diferenciar de tipica "Trobada de Moduls" també posarem en el projecte de cartell 2ª FESTA IIm G, que ja publicarem per la gent internacional que vingin del MOROP a Esplugas
b) Dintre nostre modestia ampliarem oferta a tothom que sabem i contactem amb aquesta escala a vegades costa trobar col.laboracio.
Marcel Prunera Alert
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDt Ago 02, 2011 8:19 am

Hola, Marcel ! Benvingut al fòrum.

Gràcies per els teus comentaris.

Em sembla molt encertada aquesta intenció de diferenciar-se de les "trobades de mòduls" tan típiques.

De fet, el que aquesta exposició es dediqui exclusivament al IIm (o G), ja marca una diferència que surt del més habitual.

Està be, dons, que a demés hi hagi un nom que la defineixi clarament com a diferent.

També és interessant l'intenció que teniu d'anar a més, ja que em sembla que hi ha molta més gent de la que sospitem que fa aquesta escala a Catalunya.

Amb el temps, ja es veurà.


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Ago 04, 2011 5:24 pm

Per cert, ja se saben les dates de la propera edició?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDv Set 02, 2011 8:10 pm

hola!

Per el que jo ser seria el cap de setmana 11 i 12 despres de la festa de molins de rei, crec que serà en un poliesportiu del mateix poble.. avui els tinc que veure ja que son en congrès morop a espluges de llobregat en el poliesportiu la plana, ja que hi han montat uns circuits escala G.
Els que si us confirmo que de segur en la seva festa hi haura un circuit de vapor viu de Aster, confirmat!!! per el mateix president i secretari de l'associació de Molins ahir.

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Set 08, 2011 6:22 am

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Dscf2164t

A l'espera de tenir el cartell oficial i definitiu aquí la foto que vaig fer en el congres morop en esplugues, confirman el circuit Aster , dia i hora de la festa escala G
Perdoneu que surti de costat però no ser perquè..

salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitimeDj Set 08, 2011 8:10 am

Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Dscf2110

Ja està girat. Millor així, oi? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preparació trobada MOLINS DE REI 2012   Preparació trobada MOLINS DE REI 2012 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Preparació trobada MOLINS DE REI 2012
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Preparació trobada escala G Santa Eulalia de Ronçana
» MOLINS de REI -FESTA DEL TREN A ESCALA G
» Trobada tècnica pre-Molins a Bagà
» II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012)
» I Trobada de Mòduls a Molins de Rei (13/14 Febrer 2010)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: