TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Maqueta del tren d'olot H0m

Ir abajo 
+21
Tonton
tram47
betulo237
fve
alejandro sasplugas
lluis7
Sonderzug
AdminTRENS.CAT
ODAKIM
OG22
Sisu
jordi
josepmaria
TramBlau
el terrat de margarit
Mitjans
ostman
TOG
gralla
Olot
MALLET73
25 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Següent
AutorMissatge
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 02, 2022 8:40 am

Moltes gràcies companys!
Albert, si quan has pujat tres fotos previsualitzes el missatge, en pots pujar tres més, i així successivament
Tornar a dalt Ir abajo
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1381

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 02, 2022 9:01 am

OG22 escrigué:
Moltes gràcies companys!
Albert, si quan has pujat tres fotos previsualitzes el missatge, en pots pujar tres més, i així successivament
Moltes gràcies aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Abr 02, 2022 8:11 pm

formidable genial genial Bravo 10 10

Imatge amb ombra i tot!! Sembla feta amb un dron o satélit.

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDv Oct 07, 2022 7:36 pm

Bon dia.
Després d'una llarga pausa, començo un nou mòdul, el de l'estació d'Anglès. Aquesta estació constarà de dos mòduls, un de metre i l'altre de metre quaranta, els dos de 50 cm. d'ample.
Mentre els companys treballen amb la base i la instal.lació de vies i part electrònica, jo estic amb la construcció dels edificis, que seran tres: els lavabos, un petit tanc d'aigua i l'edifici de viatgers, que és el que està quasi acabat.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20220911

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20220910


Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20221010

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20221011

He fet servir els materials habituals: PVC escumat i perfileria Evergreen. La teulada és Auhagen.

Salut!

A Olot, TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 5:24 am

Molt bé !!!!

genial

applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud  applaud

Et segueixo entusiasmat!

Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!!!!  Very Happy

No cal dir que si et calen planos, fotos, o el que sigui, tot el meu arxiu és a la teva disposició. Very Happy

En aquests foto es pot veure el petit dipòsit que meciones:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Img_8110
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 6:55 am

Gràcies Amadeu.
Disposo d'algunes fotos i videos, i precisament a través d'ells hem pogut constatar que el plànol del llibre d'en Salmerón no se correspon a la disposició de vies dels anys 60, que és el que representem. Totes maneres, si tens més fotos de l'indret t'ho agraïré, perquè aquesta mateix que adjuntes me completa, i molt, una altra que ja tenia on es veia el dipòsit, però menys sencer.
Gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 9:57 am

De res! Very Happy

Ja miraré quines altres fotos tinc. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 9:59 am

Faras el ramal de la fàbrica de palillos? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 10:28 am

El ramal de la Burés...  fem una via morta que surt abans del pas a nivell vinguent de Girona, però serà això, una via morta amb topera dintre del mateix mòdul. La fàbrica de moment no se farà, tant per espai com per feinada, i com a molt s'estudia posar una foto de la façana com a fons. Per tant, el ramal no se representarà exactament com a tal. Si en un futur es fa un mòdul sol per a la fàbrica... a saber.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 08, 2022 4:14 pm

ok, llàstima...

Recordo que a dins de Can Burès la via era a un nivell molt més baix que a la platja de vies de l'estació...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDt Oct 11, 2022 3:09 pm

Ja tinc una mica de recull de documentació i de fotos d'Anglès. Començo per els planells.

Bé, m'imagino que de planos de l'edifici ja en deus tenir, per haver fet aquest magnífic edifici, però jo te'l poso per si de cas:

Alçat i planta de l'edifici: (el dibuix el vaig fer jo mateix a partir del plano original, que en aquell moment es trobava a l'estació de Girona, arxiu FEVE)

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Edif_a11

També tinc aquest esquema de les vies, també dibuix meu, mateixa procedència:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Vies_a11

Per a continuar tinc algunes fotos de l'edifici: (a partir d'aquí no en puc pas citar la procedència perquè tinc una gran barreja, però podem dir que són de la meva col·lecció)

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Edif110

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Edif210

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Edif310

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Edif410

També tinc aquestes fotografies de detall de la façana:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Fazana11

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Fazana10

Aquesta és feta a les agulles d'entrada:

xMaqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Entrad11

Per cert, sobre aquesta ultima foto, recordava el pas a nivell amb dues vies, una la de pas, i l'altra de maniobra cap al ramal de can Burès, però aquí s'hi veu una sola via. D'acord que és el dia final, i ja devia fer temps que no hi havia servei, però no recordava que l'havien aixecat...


Editat per darrera vegada per Olot el Dt Oct 11, 2022 6:24 pm, editat 2 cops en total

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDt Oct 11, 2022 3:20 pm

Encara hi ha alguna cosa més:  Very Happy

Detalls en general, a on podem veure també la façana entre altres coses, com ara l'andana, etc:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Fazana12

Aquesta altra foto ofereix forces detalls, entre ells la façana de la Fàbrica de palillos Burès, així com un altre edifici que hi havia a prop de l'estació... entre altres coses:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Fca_bu10

Entre l'anterior i aquesta és possible que t'ajudin a aclirir (o no) la disposició de vies:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Entrad10

Aquí gairebé no es veu res, però potser et serveixin...

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai10

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai12

Probablement el dia 16 de Juliol del 1969 va ser el dia que més gent hi havia a l'estació. Tothom va anar a despedir el darrer tren. Afortunadament molts portaven càmera, tot i que les fotos no són de professional, i probablement no et duràn res: Very Happy

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai18

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai17

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai11

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai13

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai14

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai15

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Inspai16

I per acabar, tinc aquesta foto de la sortida del tren en direcció cap a La Cellera, just deixant l'estació, que permet veure el terraplè que hi havia al costat de la carretera:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Sortin11

De moment he trobat tot això. Possiblement moltes ja les coneixes o fins i tot les tindràs, però quí estan. Pot ser que en tingui més... si vols continuo la cerca. Very Happy

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDt Oct 11, 2022 9:18 pm

Moltes gràcies Amadeu. Aquestes fotos me donen molta informació.
Respecte a la disposició de vies, amb fotos i un video dels anys 60 visionats varem deduir que la via morta més propera a la via principal no era tal, sino que era desviada, i que pel pas a nivell ja només hi passava la via de linea principal.
Llavors per diferents motius no representem les escales de davant l'estació. No podem baixar relleu. No es un gran problema, perquè va a la part no vista des del públic, tot i que reconec que m'agradaria poder-les representar.
Veig un sobrealçat a una de les teulades, que segurament acabarem representant.
Sospitava del petit edifici proper a l'estació, segurament un magatzem, pel que és un quart edifici a incloure.
Apart, me facilita una mica el fer certs detalls.
Crec que amb aquestes fotos faré prou.
Moltes gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2022 12:25 am

ok.

De res, home!

Sempre que vulguis, ja ho saps.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2022 10:31 am

Hola Amadeu i demés .

fàbrica de palillos?
No sé si ho dius amb segones intencions però la Burés era tèxtil acabant sent Buretex que treballava
per la Lewis fins al començament d´aquest tercer mil·lenni.
Les fàbriques de "palillos" eren Tarrés i Masats.Aquesta darrera també feia llapis de colors,tots recordem com eren de dolents els Alpino de mala fusta i pitjor mina.Un desencant per la mainada que no podia comprar Faber Castell o Caran d´Ache.
Ambdues empreses també feien agulles d´estendre roba,pals de pinxos,de gelats,penjarrobes i fustes per tallar carn bàsicament fetes de fals plàtan fins que Sanitat les va prohibir obligant a ser de plàstic. Més tard la torneria Esteve es va especialitzar en escuradents rodons,tots coneixem el Chino Les dues empreses abans nomenades feien els escuradents plans,troquelats .

Salut !     Jan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2022 6:36 pm

Dons tens tota la raó.

Tinc el record d'haver llegit en algun dels planells de l'Arxiu FEVE, el text "Fabrica de Palillos". Però dec tenir el record mal ubicat, i potser va ser en el ramal industrial de Girona. La memòria més infal·lible de vegades ens la juga. M'he ficat de peus a la galleda.

Embarassed

I a demés no té perdó, donat que el meu pare tota la vida parlava de quan de jove havia anat de muntador de maquinària tèxtil a Angles. Òbviament havia anat a can Burés.

Embarassed  Embarassed  Embarassed

En tot cas per a pal·liar aquesta tonta confusió meva, adjunto algunes imatges de la fàbrica d'Anglès que he pogut trobar ara, buscant-ne informacío:

Façana vista des de la carretera:
Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Ter18.11.2005%28141%29

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Ter18.11.2005%28140%29

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Ter18.11.2005%28139%29

Costat pas a nivell, porta per a on entraven els trens:

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 542d4fc6-fc36-4a41-95d1-bc3a05069d01_16-9-aspect-ratio_75p_0

I la imatge que més m'agrada, tot i que té algunes imprecisions, és aquest gravat:

NOTA: Aquesta imatge es pot engradir clicant al link que hi ha a la part superior esquerra "engradir l'imatge" (a mi em surt en llengua anglesa "Enlarge this image") RECOMANO FER-HO Very Happy

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 45_Industria-Bures-retall-scaled

Algunes de les imprecisions que hi trobo:

Falta la porta d'entrada del tren. No obstant hi ha les vies a l'interior, tot i que hi ha la via, que en teoria jo suposo just a darrera de l'edifici, a continuació de la porta d'entrada que he mostrat abans, i seguint mentalment la forma de la corba de la via, en el gravat són al pati interior del complex, bastant allunyades de la façana. Les petites plaques giratories també hi són.

El tren representat a l'imatge no és pas com el tren d'Olot, sinó que més aviat sembla un tren de via ample. Tot i així els edificis es distingeixen molt bé, i se'n pot veure la distrubució d'alguns d'ells, tret de la fondaria del WC, que és molt més llarga del que era en la realiltat.

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDj Oct 13, 2022 10:16 am

Falta la porta d'entrada del tren.
No recordo cap entrada directa del tren a la Burés
Davant de cada porta gran hi havia una placa giratòria petita,just per un vagó.La via era tipus tramvia
encastada a les llambordes doncs també era carretera.No sé quin sistema tenien per moure els vagons
dins la fàbrica.Recordo que l´agutzil i traginer,en Pedro,deia que alguna vegada havia dut la parella
de  matxos per moure´ls.Potser era l´època dels gasògens després que els colpistes acabaren amb la república.
Hi havia necessitat de produir.
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDj Oct 13, 2022 10:08 pm

Doncs respecte a l'edifici dels labavos se'm planteja un nou dubte.
Actualment són allargats, com surt en el gravat que almenys pel que fa als edificis ferroviaris sembla bastant fidel, perquè fins i tot surt el sobrealçat a una de les ales de l'edifici de viatgers. El dia que vaig anar a mesurar i fotografiar l'estació vaig deduir que els serveis s'havien ampliat en època posterior al tancament del tren, però aquesta imatge me fa dubtar. Les úniques fotografies on es veu bé aquest edifici les situaria cap als anys 30 màxim 40...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDv Oct 14, 2022 1:55 am

Interessant... pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDv Oct 14, 2022 4:01 am

Aquest migdia he comparat una ortofoto aèrea dels anys 50 i una d'actual, i me treu una mica de dubtes. La resolució no és gens bona, però comparant les dimensions de les teulades il.luminades pel sol en ambdues fotos, me fa pensar que en alguna data concreta, amb el tren encara funcionant, es va ampliar l'edifici, fent-ne servir una part potser com a petit magatzem, a saber.
La veritat és que ja tinc avançada la seva construcció, però cap problema, perquè el mateix que se va fer a la realitat ho puc fer jo ara. A escala, clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDv Oct 14, 2022 7:55 am

Bona pensada.

Dons jo no ho sabia pas que s'havia ampliat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Oct 22, 2022 8:04 pm

Bon dia.
A falta de pintar, ja hi ha acabats els labavos i i'estació. Ara vaig a per el dipòsit.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20221012

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20221014

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 20221013

Salut!

A Olot, TramBlau, TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Nov 19, 2022 12:13 am

Bon dia.

Després d'un parell de mesos de feina, dono per acabats els edificis del que seran els mòduls d'Anglès. Us els ensenyo.

Un petit magatzem, una mica d'inspiració lliure perquè només tenia una foto, facilitada per l'Amadeu, on en surtia una part.

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24110

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24210

El dipòsit d'aigua

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24310

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24410

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24510

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24610

Els serveis

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 23910

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 24010

I finalment l'estació

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 23610

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 23710

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 23810

La seva construcció, pintat i envellit l'he fet seguint les tècniques habituals, però si teniu cap comentari o consulta, ja sabeu.

Salut!

A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33093

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Nov 19, 2022 1:53 am

Comentaris?

Jo només puc dir que AL·LUCINO PER UN TUB!!!!

Shocked 

Millor dit, per dos tubs!! Per dos perquè al·lucino tant, que per un de sol no hi cabria!!!!!!

Shocked Shocked 

Que més es pot dir????

Que és art?

silenced 

Lo bé que t'ha quedat??

silenced silenced

Que estic sense paraules??

silenced silenced silenced 

Em quedaria curt.

És   G E N I A L !!!

Flipo en colors!!!!!

somriu somriu somriu somriu somriu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
betulo237
Trenjardinaire Plus
betulo237


Ubicació : Badalona
Edat : 72
Data d'inscripció : 29/11/2020
Nombre de missatges : 1381

Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitimeDs Nov 19, 2022 4:49 am

Simplement, Impressionant! Mut i sense paraules.Enhorabona.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Maqueta del tren d'olot H0m   Maqueta del tren d'olot H0m - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Maqueta del tren d'olot H0m
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 11Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Següent
 Temas similares
-
» El tren petit d`en PEP
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» maqueta nevada
» La maqueta d'H0 de l'Ignasi
» La maqueta H0m de Cal Gavatx

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Via estreta a altres escales: H0m, H0e, H0i ... 0m, 0n30...-
Canviar a: