TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte del circuit d'en Jbmarcos

Ir abajo 
+6
MALLET73
peps
TramBlau
bantren
Olot
Jbmarcos
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2011 5:51 am

Hola, avui per acabar les "vacances", ara la feïna anirà més a poc a poc, he començat a omplir de formigó les blocs per on aniran les vies, i se m'acudit lleçar-li pel damunt grava tipus garbancillo, no goso dir cigronet Very Happy , que se sembla força al balasto, és força més gran del que tocaria però m'agrada com queda, i el cost no admet competència 30 euros per tona, la compro per fer el formigó i anivellar.

Queda així


Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 41924336

I aquest és el pendent definitiu, el bloc va pintat i encar no ha secat el formigó, no li feu cas al acabat.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 76415533
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2011 7:23 am

Aixo pinta molt be.

En quan al balast, a mi també em sembla una mica gran. Si provessis d'anar a qualsevol pedrera segurament trobaries grava d'aquella que es feia servir per a les carreteres. Aquella encara és una mica gran, però ja queda més ajustada.

Veig que fas servir carril niquel.

Ànims per la continuació, que estàs fent una obra mestra.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 31, 2011 7:36 am

Olot escrigué:
Aixo pinta molt be.

En quan al balast, a mi també em sembla una mica gran. Si provessis d'anar a qualsevol pedrera segurament trobaries grava d'aquella que es feia servir per a les carreteres. Aquella encara és una mica gran, però ja queda més ajustada.

Veig que fas servir carril niquel.

Ànims per la continuació, que estàs fent una obra mestra.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Aquesta grava és la més petita que he trobat a la pedrera que a més tinc prop de casa, havia pensat de cribar-la i sel.leccionar la més petita, massa feina per a un recorregut tan llarg. Via tinc de rora classe, nikel tinc uns 30 metrs no més.

Gràcies pels ànims.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDv Set 02, 2011 8:31 pm

hola jbmarcos!

En primer lloc felicitar-te per poder muntar un circuit fixe a casa(jardi) de segur que la feinada que ara tens la veures recompensada amb molt bons moments..!!
En segon moltes preguntes, començaré. veig que els fas un xic elevat..hi haura drenatge per sota dels blocs en "H" que eleven la via?
hi ha forjat per evitar que el ciment mica en mica per aigua o calor es vagi trencan?
Els blocs descansen directament sobre terra o sobre formigó?
la via com la colles amb el balast?
les corves estan aperaltades?
com li fas arrivar-hi el corrent a la part mes lluny del circuit, una instal.lació electrica, vista o soterrada??
en la pendent potser un tram de cremallera per si patinen en dia de pluja o molla, per poder enviar una loco amb cremallera??
has mirat el tema de la distorsio de les vies per la calor??

gràcies i vinga!!!

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 2:00 am

MALLET73 escrigué:
hola jbmarcos!

En primer lloc felicitar-te per poder muntar un circuit fixe a casa(jardi) de segur que la feinada que ara tens la veures recompensada amb molt bons moments..!!
En segon moltes preguntes, començaré. veig que els fas un xic elevat..hi haura drenatge per sota dels blocs en "H" que eleven la via?

No són bloc H, és bloc normal, hi ha qui li diu de tipus split, el del mur si és H. Dins dels blocs hi ha formigó, per sota planxet de formigó i drenen per sota a terra i lateralment per uns foradets que he deixat.

hi ha forjat

La pedra del balast, poso una fina capa sobre el formigó en fresc, després la via anirà agafada amb cargols inoxidables al formigó, les corbes tenen un petit peralt, si no hia prou sempre li puc donar més, fixant el balast amb morter, i si és poc millor amb poliuretà en líquid. Després més pedra entre les travesses, al final poso una pedra que es diu ull de perdiu, hi ha gris i marró (això no m'agrada) però és molt petita, ja posaré fotos.

Sobre el corrent ja vam parlar al principi del fil faré servir el sistema que em va aconsellar l' Amadeu, una línia d'alimentació i cada dos metros una derivació alimenta la via. La instalació anirà una miqueta soterrada, on pugui anar soterrada, a les parts amb HDPE anirà una miqueta per sota de la via.

No posaré cremallera, no és el tipua de circuït no tren que vull, al final un 3% no és un gran pendent, i no penso mullar-me Very Happy. Si amb el temps tinc problemes em plantejaré rodets d'adherència etc.

La idea és posar les vies l'estiu vinent, amb això espero evitar el problema de la dilatacó.

Gràcies a tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 2:12 am

Jbmarcos escrigué:
... i si és poc millor amb poliuretà en líquid. Després més pedra entre les travesses, al final poso una pedra que es diu ull de perdiu, hi ha gris i marró (això no m'agrada) però és molt petita, ja posaré fotos....

Ull de perdiu segur que serà més apropiat que el cigronet.

Que és aquest poliuretà líquid del que parles? i a on el trobes?

Quines característiques te?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 2:47 am

Olot escrigué:
Jbmarcos escrigué:
... i si és poc millor amb poliuretà en líquid. Després més pedra entre les travesses, al final poso una pedra que es diu ull de perdiu, hi ha gris i marró (això no m'agrada) però és molt petita, ja posaré fotos....

Ull de perdiu segur que serà més apropiat que el cigronet.

Que és aquest poliuretà líquid del que parles? i a on el trobes?

Quines característiques te?

Les resines plàstiques, poliester o poliuretà són plàstic en estat líquid, amb les mateixes propietats del plàstic, el que les fa molt bones per a exterior, de fet amb la resina de poliester barrejada amb fibra de vidre es poder fer o reparar vaixells. Jo la faig servir pel modelisme, de fet la talgo tindrà moltes peces de resina de poliester. Quan facir els ponts la capa exterior serà de resina de poliester, s'ha de tenir en compte que és una mica grogenca i de vegades blavosa, però hi han tints especials. Obviament té una capacitat d'endurir molt bonA, per tant s'agafa i agafa qualsevol cosa (superficie neta i seca) i quan endureix no es pot separar

Problemes:

És mol tòxica per inhalació, hi ha gent que no pren messures de seguretat, jo em poso mascareta i guants de làtex i treballo a l'exterior.
Té dos components, el polimer i el catalitzador o enduridor, en funció de la quantitat que es posi d'aquest triga menys o més en endurir, el millor és posar la quantita aconsellada, i el temps d'enduriment són uns 5 minuts, si poses molt és un problema, endureix deseguida i si poses poc triga massa i segons per qué no serveix.
És car, a comerços especialitzats uns 30 euros kilo.

Qualsevol dubte, ja sabeu Very Happy.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 3:42 am

Es tracta, dons, de la resina amb la que molts modelistes fan peces?

I com pots utilitzar-la per a adherir el balast?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 3:48 am

Olot escrigué:
Es tracta, dons, de la resina amb la que molts modelistes fan peces?

I com pots utilitzar-la per a adherir el balast?

La mateixa, poses la resina i abans que sequi poses la pedra, la fas servir com a pegamemt, perque els pegaments normals no serveixen per a exterior.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 4:05 am

No se'm havia acudit que la resina també es pogués utilitzar per això.

Jo utilitzava un producte que m'anava molt be, però han deixat de fabricar-lo, per que ara ja no el trobo.

Es deia Scoterfix. El vaig trobar per Ebay, i també hi havia una web del fabricant a on el tenien. El producte ja no l'he vist més a Ebay i la web ha desaparegut.

Imagino que estava fet amb cola blanca i alguna cosa més.

Aquest producte adheria sobre fusta, ciment, rajola, plastic, etc

També vaig provar impermeabilitzant per a sostres i també va funcionar molt be, mentre el vaig utilitzar sobre ciment o rajola. Com que ara poso una capa de goma-escuma sota la via, ja no em funciona.

Finalment vaig trobar una cola blanca per a exterior i resistent a l'aigua. Tots els números són de que funcionarà, però encara he de probar-la.

També he sentit dir a algú que ha utilitzat cola blanca de fuster, i que un cop seca ja no es desfà amb l'aigua de la pluja, però per a mi, a l'interior em sembla convincent, però per a exterior jo no hi posaria la mà al foc.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 4:17 am

Olot escrigué:
No se'm havia acudit que la resina també es pogués utilitzar per això.

Jo utilitzava un producte que m'anava molt be, però han deixat de fabricar-lo, per que ara ja no el trobo.

Es deia Scoterfix. El vaig trobar per Ebay, i també hi havia una web del fabricant a on el tenien. El producte ja no l'he vist més a Ebay i la web ha desaparegut.

Imagino que estava fet amb cola blanca i alguna cosa més.

Aquest producte adheria sobre fusta, ciment, rajola, plastic, etc

També vaig provar impermeabilitzant per a sostres i també va funcionar molt be, mentre el vaig utilitzar sobre ciment o rajola. Com que ara poso una capa de goma-escuma sota la via, ja no em funciona.

Finalment vaig trobar una cola blanca per a exterior i resistent a l'aigua. Tots els números són de que funcionarà, però encara he de probar-la.

També he sentit dir a algú que ha utilitzat cola blanca de fuster, i que un cop seca ja no es desfà amb l'aigua de la pluja, però per a mi, a l'interior em sembla convincent, però per a exterior jo no hi posaria la mà al foc.


El productes per a exterior ho són perque porten polímers, conclussió si poses el polimer no falla. I el millor és que no és agressiu amb altres components, de tota manera per la pedra penso que el millor és morter, ja posats del de fer les barbacoes, que és molt dur, perque porta polimers, oh sorpresa ! Very Happy Però si la superficie és petita o és un detall, el que de dit, millor la resina.

Les coles o silicones i altres pegamemts tenen un problems, el pas del temps i les temperatures, no sé pas si aguantaran molts anys, penso que no. Les silicones o els pegamtns a base de silicones, inclús per a exteriior jo he comprovat que no aguantes més de dos anys en condicions ambientals normals.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 5:20 am

Així queda l'ull de perdiu. L'he trobat per casualitat, havia de fer una comanda al magatzem de materials i els acavaba d'arribar per posar-lo en el pati d'una llar d'infants, és canto radado de riu, no és pedra de pedrera, per això la més petita de pedrera (esmicolat) és el cigronet, després del cigronet és la pols la mida més petita Very Happy. El problema és que no són totes grisses, també n'hi han marrons, queda bé, però si fossin totes grisses seria perfecte. El preu bé 33 euros metro cúbic.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 15777786
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 6:39 am

Per mida el trobo molt millor que l'altre.

aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 03, 2011 8:53 pm

Jorge,

a Jardiland vaig trobar una grava molt petita color gris, marca DEKO-SAND

També en vaig trobar una altre color veig que no està pas malament per mida. Aquesta la vaig veure a Leroy Merlin i també a BAU-HAUS. Marca DINSER, i es troba a la zona accessoris decoració/jardineria.

El problema és que per preu surten cares. Però valdria la pena que les vegis per la mida.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 1:03 am

Olot escrigué:
Jorge,

a Jardiland vaig trobar una grava molt petita color gris, marca DEKO-SAND

També en vaig trobar una altre color veig que no està pas malament per mida. Aquesta la vaig veure a Leroy Merlin i també a BAU-HAUS. Marca DINSER, i es troba a la zona accessoris decoració/jardineria.

El problema és que per preu surten cares. Però valdria la pena que les vegis per la mida.

Ja les conec surten molt cares, el balast no m'amoïna no em fa res gastar-me 35 euros, però si 200, em fa fslta molta pedra, i la que sobra la puc fer servir a altres parts del jardí.

El que si necessito són idees per fer els ponts, la idea és fer l'estructura elevada amb el HDPE, són 15 metros vull fer tres viaductes, el primer gràcies a l'Amadeu que n'ha parlat en aquest fil serà landwasser, perque és idèntic a la corba que he de fer. L'altre és El viaducte de Riaza
http://www.flickr.com/photos/jiesnarr/2442307595/

La técnica per fer-los és relativament senzilla, ràpida i econòmica sobre un panell de porexpan es tallen els forats amb una serra especial, les juntes de les pedres es fan amb un soldador de baixa potència, després es poden massillar per corregir imperfeccions amb epoxy, es pinta, és el detall més important i del que depen el resultat final. Si fos per a interior bastaria amb barnissar, com que és per a exterior li donaré una capa de resina de polietilé i anirà enganxat al HDPE. El problema que tinc és el tercer pont, vull fer untipus metàlic, m'ha encantat aquest que vaig veure ahir.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=320750826724

Jo diria que és fusta, no el vull fer de llautó perque no tinc traça amb el metall, i de plàsric no sé. ¿Cap idea o consell sobre aquesta mena de ponts?



Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 3:38 am

Sobre porexpan, conec algú a Suissa que ha fet tots els seus edificis en porex. Li aguanta perfectament a l'exterior, amb l'única condició de que sigui porex d'alta densitat. A sobre la pintura l'hi dóna protecció.

https://trenscat.forosactivos.net/t327-tren-de-jardi-a-suissa

El segon link que has posat del pont (metàlic?) no funciona.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 4:55 am

Olot escrigué:
Sobre porexpan, conec algú a Suissa que ha fet tots els seus edificis en porex. Li aguanta perfectament a l'exterior, amb l'única condició de que sigui porex d'alta densitat. A sobre la pintura l'hi dóna protecció.

https://trenscat.forosactivos.net/t327-tren-de-jardi-a-suissa

El segon link que has posat del pont (metàlic?) no funciona.


Si, és porex d'alta densitat. L'enllaç és aquest quan obres les fotos es veu el pont.
http://www.ebay.de/itm/USA-Trains-GP-9-Santa-Fe-Blau-gelb-/320750826724?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item4aae3d34e4#ht_1049wt_922


Gràcies Amadeu.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 8:38 am

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 8:58 am

http://gnomengineers.blogspot.com/
Mira't aquesta adreça.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 9:04 am

A la web de Easygleiss aquesta és la pàgina clau:

http://www.easygleis.de/shop/index.php?cat=c31_easygleis-Produkte.html

Aquí es veu tot. Tenen diferents sistemes de ponts, i no està gens malament.



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 9:08 am

I suposo que aquest fil també el deus haver vist:

https://trenscat.forosactivos.net/t300-ponts-viaductes-i-altres-accessoris



Be, ja tens una mica de feina a mirar tot això. Jo ja et deixo descansar. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 04, 2011 9:34 am

Moltes gràcies, per manca de pressupost el vull fer jo. No domino gens la soldadura, estic pensant en fer la estructura que suporti el pes d'alumini, o fins i tot d'acer i els entramats del pont fer un motllo de silicona i fer peces en plàstic, donat que són repetitius. De tota manera primer faré els ponts de poliestiré i això serà per a més endavant, però he de planificar-lo ara que he de preparar els fonaments dels viaductes.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 11, 2011 5:19 pm

Aquí potser trobis idees per a la construcció del teu pont en pedra:

http://www.drah-servis.cz/detail.php?typ=lgb_sta_budovy_asy-spirala
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDg Set 11, 2011 5:53 pm

Olot escrigué:
Aquí potser trobis idees per a la construcció del teu pont en pedra:

http://www.drah-servis.cz/detail.php?typ=lgb_sta_budovy_asy-spirala

Ja la conec, és impressionant, sens dubte els millors ponts per a la nostra escala, i a més els jardins on els munten són una meravella.
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 55
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 13, 2011 5:46 am

Això progressa, he acabat la cicumvalació de la piscina, per on passarà el tren, amb les corresponents pendents. Ara falta omplir-la de sorra i pintar-la, però ja es pot veure per on passarà el tren i la part inferior del balast. Evidentment s'haurà de repassar el balast quan es col·loqui la via.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 36860050


Vist des-de l'altre costat, això serà l'hort i anirà la part elevada.

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 96107472


Abans de fer la part elevada he de fer el plantejament de la part de dalt del circuït. També hi ha un pendent important. Al final, com ja vaig dir, només serà planell la zona de l'estació. Ja he començat, anirà formigonat (amb el corresponent armat de ferro) i a ran de terra (realment uns centímetres per sobre).

Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 91847917


Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte del circuit d'en Jbmarcos   Projecte del circuit d'en Jbmarcos - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte del circuit d'en Jbmarcos
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» El projecte del meu circuit a l'estudi de casa [Víctorf]
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» projecte E-lok
» Nou projecte [crespinell]
» Projecte en 0n30

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: