TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren d`en Pep - Página 13 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren d`en Pep

Ir abajo 
+24
marcostrain
ostman
Maxx_Rivoli
peps
Mitjans
KTK
TOG
Mak
ignasibaga
ut800035 (†)
josepmaria
FACTOR
maquinista
Joelgb
Antic mak(baixa volunt)
jaume
Shay
tram47
MALLET73
Víctorf
lluis7
Jbmarcos
bantren
Olot
28 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Següent
AutorMissatge
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDc Maig 22, 2013 10:13 am

Moltes gracies ostmanEl tren d`en Pep - Página 13 637668
salutacions
El tren d`en Pep - Página 13 462324PEP
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDj Maig 23, 2013 7:06 am

Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDj Maig 23, 2013 9:08 am

Peps, el vídeo ens dóna la idea del gran treball que has fet i que encara et queda per fer (això és interessant per que entreté mentre es construeix), de totes maneres vés amb compte amb el txakurra, que no se li veuen bones intencions i et pot preparar un descarrili, he, he, he.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 4:32 am

Hola Pep i tots els demés.

Ja he arribat al final del llistat de missatges, enhorabona Pep una gran tasca la que estas realitzant.

He vist el mètode de treball, com fas les obres de fàbrica, construccions de pont, viaductes, les bases de la caixa de la via, encara en fas servir de diferents materials segons les zones. El que no em queda clar és si subjectes les vies a la seva base d'alguna manera i el balast està senzillament col·locat o està enganxat amb alguna cola?.

Per altra banda no he vist gaire-bé res de l'instal·lació elèctrica, tant sols en un parell de fotos m'ha semblat veure un tub cuarrugat son per aquesta finalitat?. Tota la instal·lació anirà concentrada a la caseta de fusta?, les llums de les cases i ambientals van totes juntes o per sectors?, el circuit funciona en analògic o en digital?, està seccionat en alguna banda?, secciones o aïlles les vies de les estacions i apartadors?.

Amb una instal·lació tant gran deus tenir previst la sortida o drenatge d'aigües pluvials i preveure que no s'hi facin embassaments, a la plana de Vic també hi fa glaçades bastant fortes no afecta al plàstic de les casetes? el fred resseca el plàstic i aquest es trenca.

Quina mena de material és el Siporex?

Perdona per les preguntes, però és el que vull tenir clar abans de definir el que i com ho faig en el meu.

Altra vegada FELICITATS, un gran treball i molta tenacitat.javascript:emoticonp('super12')

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 5:37 am

Un video mes llarguetEl tren d`en Pep - Página 13 576153
https://youtu.be/0HbxKBZ-wXA
salutacions
PEPEl tren d`en Pep - Página 13 462324
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 5:46 am

Pep,

M'ha agradat molt d'anar tanta estona a dalt de la cabina.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 7:36 am

Tren bota bota bota super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 8:19 am

Hola a tots.

Excel·lent viatge, gràcies per deixar-mi anar. Llastima que a l'entrada de l'última estació hi ha l'agulla mig oberta i provoca un descarrilament que després sembla que torna a la via tot sol, es cert? o m'ho ha semblat.

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 8:35 am

Espectacular viatge Pep... Llàstima que la línia no continuii... Potser hi podries muntar una "pera" provisional al final de la línia...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 8:58 am

Gracies pel video. La setmana vinent, un altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 9:08 am

Fantàstic itinerari Pep, moltes felicitats.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 5:08 pm

Un vídeo genial Pep !!!

Et felicito.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDg Maig 26, 2013 8:36 pm


Molt original aixo de posar la cámara a la cabina. un bon viatge. et felicito.

fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 1:54 am

Gracies a tots pels vostres comentaris

Ignasi,el circuit es tot digital,durant el recorregut i han

bastants punts de tomes de corrent que intento "camuflar"

tot lo que puc.Les faroles van totes seccionades per diferentes

seccions ,estacio,poble,pobles montanya,i aixi anar col-locan.

els desvios no els faig anar em digital,ja que l`idea es fer un control de

mandos per poder "jugar". El recorregut a partir d`aon arriba el tren al

video allar i col-locare un altre boster ,per lo qual el primer sector ja

el tinc cobert em potencia, que es lo que es veu al video.

les vies estan collades em tacs ,pero no molts,per les dilatacions i els

canvis de temperatura.

les cases ja que no les trec mai les tin que anar repasan en pintura

i de tan en tan tornar a encol-lar,forma part del mantaniment del tren al jardi.

el castell que es veu l`estic fen en Siporex,de moment es l`unic que he

fet em aquestes peçes.

salutacions

.El tren d`en Pep - Página 13 462324PEP
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 2:33 am

Hola Pep.

Gràcies per les respostes, certament m'has ajudat molt a clarificar idees.

El siporex quina mena de material és, pel que sembla a les fotos sembla com una planxa de poliuretà com les que es fan servir en construcció com a aïllament. M'ho podries precisar?, en quin tipus de magatzem el compres?.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 4:31 am

El Siporex, Ignasi, és en realitat ciment cel·lular. Siporex és simplement una marca com se'l coneix, com també ho podria ser Ytong. En alguns països se'l coneix com a Siporex, mentre que en altres com a Ytong, però el material és en realitat ciment cel·lular.

Es troba en blocs, però fins ara a Espanya no n'hi ha i pràcticament no es coneix. No obstant des de fa uns mesos BRICODEPÔT els està comercialitzant.

L'explicació d'aquest material la trobaràs en aquest fil:

https://trenscat.forosactivos.net/t480-materials-diverssos-per-a-la-construccio-del-tren-de-jardi

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 4:32 am

peps escrigué:
...els desvios no els faig anar em digital,ja que l`idea es fer un control de

mandos per poder "jugar". ...

Pep, també pots fer anar els desviaments en digital i tenir un quadre de comandament. En Fantito ha ideat un sistema.

(és el sistema que els de Molins fan servir actualment per a comandar les seves agulles)

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 8:07 am

peps escrigué:
El recorregut a partir d`aon arriba el tren al

video allar i col-locare un altre boster ,per lo qual el primer sector ja

el tinc cobert em potencia, que es lo que es veu al video.

Pel que he anat descobrint, d'aqui i d'allà, en principi no seria necessari col.locar un altre boster... La llargada de la via (almenys de les dimensions que parlem) no influeixen en la potencia del boster, de fet ni tant sols les possibles caigudes de tensió doncs ho solventes molt bé col.locant preses de corrent extres...

Només seria necessari un boster addicional si vols fer circular més locomotores addicionals... Aquí el tope serien 5A per boster... Un bloc motor gasta entre 200-250 mA... És a dir, fent números grosos, 4 motors 1A... 20 motors 5A... O el que és al mateix el sistema soportaria fins a 10 locomotores de 2 motors... Que no és poc...

Evidentment, si et pots permetre un boster addicional, pots acconseguir aquesta xifra en cada sector...



I sino recordo malament, parlo de memòria, si us plau, rectifiquem si vaig errat... Ara tens una centraleta + un boster... I suposo el corresponent transformador que ho alimenta. És així?

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 8:18 am

Per les caigudes de tensió, la corrent alterna no en té tantes com la contínua, i si no ho tinc mal entès, el digital alimenta les vies amb corrent alterna.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 8:26 am

Olot escrigué:
Per les caigudes de tensió, la corrent alterna no en té tantes com la contínua, i si no ho tinc mal entès, el digital alimenta les vies amb corrent alterna.

Si més no, el trafo subministra corrent alterna... No estic segur que surt de la centraleta...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:22 am

Hola a tots.

Ara heu tocat un tema que m'interessa molt debatre.

Primer aclarir un cosa, jo tinc la maqueta d'H0 digitalitzada amb una central Lenz de 5 amp, suposo que en LGB deu funcionar de la mateixa manera. Ara tant els trens de alterna com els de continua en digital tenen les vies en tensió alterna i els motors de les màquines en continua, tant sols varia la manera de prendre la corrent, cada manté el seu sistema anterior, jo he modificat una màquina Talgo 352 de Ibertren que pot funcionar tant en dos com en tres carrils.

En sistema digital les vies estan alimentades a 16 volts en corrent alterna, és el codificador qui regula la velocitat, la direcció i altres funcions segons les ordres que l'hi enviem des de la central. La variació de velocitat no la fa augmentant o disminuint la tensió del motor com en el analògic, sinó que ho fa per impulsos de corrent, variant els temps de connexió i des-connexió del motor, així els moments en que està connectat aquest actua amb tota la seva potència.

La reflexió que ha fet en Pau és la mateixa que vaig fer jo quan estava a la botiga de trens per buscar informació respecte al LGB, jo volia provar codificar una de les màquines del Playmobil per fer una proba fent servir el mateix digital que tinc a la maqueta d'H0 i al dependent em va assegurar que cremaria el descodificador, quan els descodificadors d'H0 tenen la sortida de motor a 1 amper, més que suficient per aguantar la càrrega del motor.

En e tema dels Boosters hi ha diferents filosofies, la seva finalitat és la de redistribuir les carregues segons les zones i la quantitat de circulacions i elements que hi afegim, senyals agulles, ..... Ara bé, també depèn de la configuració de la mateixa central, és a dir, en el meu cas la central ja porta un equip de potència incorporat (no deixa de ser un Booster), les primeres que van sortir anaven separades en dos elements, llavors és interessant posar un Booster per portar la major part de la càrrega, així en cas de alguna incidència greu i en cas d'avaria rebrà el Booster i no la central. El Booster el podem canviar per un altra o substituir-lo pel de la central mentre ens fan la reparació, però si el que ha rebut és la central ens quedarem sense tren fins que ens l'hagin reparat. Cada u té el seu criteri.

Moltes mercès Amadeu,per la informació del Siporex

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:29 am

Ignasi, molt interessants les teves explicasions sobre les teves experiencies digitals... N'hem de seguir parlant en el fil corresponent... És un tema interessant poc tractat...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDl Maig 27, 2013 9:37 am

ignasibaga escrigué:
... Moltes mercès Amadeu,per la informació del Siporex...

És un plaer. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2013 10:30 am

Hola Pep.

En el fil del digital comentes la incompatibilitat del sistema digital d'H0 per fer-lo servir en un tren de LGB, però no dius el perquè, ens ho podries explicar?.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitimeDv Maig 31, 2013 10:44 pm

ignasibaga escrigué:
Hola a tots.

Ara heu tocat un tema que m'interessa molt debatre.

Primer aclarir un cosa, jo tinc la maqueta d'H0 digitalitzada amb una central Lenz de 5 amp, suposo que en LGB deu funcionar de la mateixa manera. Ara tant els trens de alterna com els de continua en digital tenen les vies en tensió alterna i els motors de les màquines en continua, tant sols varia la manera de prendre la corrent, cada manté el seu sistema anterior, jo he modificat una màquina Talgo 352 de Ibertren que pot funcionar tant en dos com en tres carrils.

En sistema digital les vies estan alimentades a 16 volts en corrent alterna, és el codificador qui regula la velocitat, la direcció i altres funcions segons les ordres que l'hi enviem des de la central. La variació de velocitat no la fa augmentant o disminuint la tensió del motor com en el analògic, sinó que ho fa per impulsos de corrent, variant els temps de connexió i des-connexió del motor, així els moments en que està connectat aquest actua amb tota la seva potència.

La reflexió que ha fet en Pau és la mateixa que vaig fer jo quan estava a la botiga de trens per buscar informació respecte al LGB, jo volia provar codificar una de les màquines del Playmobil per fer una proba fent servir el mateix digital que tinc a la maqueta d'H0 i al dependent em va assegurar que cremaria el descodificador, quan els descodificadors d'H0 tenen la sortida de motor a 1 amper, més que suficient per aguantar la càrrega del motor.

En e tema dels Boosters hi ha diferents filosofies, la seva finalitat és la de redistribuir les carregues segons les zones i la quantitat de circulacions i elements que hi afegim, senyals agulles, ..... Ara bé, també depèn de la configuració de la mateixa central, és a dir, en el meu cas la central ja porta un equip de potència incorporat (no deixa de ser un Booster), les primeres que van sortir anaven separades en dos elements, llavors és interessant posar un Booster per portar la major part de la càrrega, així en cas de alguna incidència greu i en cas d'avaria rebrà el Booster i no la central. El Booster el podem canviar per un altra o substituir-lo pel de la central mentre ens fan la reparació, però si el que ha rebut és la central ens quedarem sense tren fins que ens l'hagin reparat. Cada u té el seu criteri.

Moltes mercès Amadeu,per la informació del Siporex

Fins aviat, Ignasi.

El de la botiga no en te ni idea de playmobil.
El block motor de playmobil gasta com a maxim uns 200mA.
Els alemanys ja digitalitzaven playmobil fa 10 anys, pero malauradament van tancar aquell forum.
I fa pocs dies, vaig veure un forum angles, on digitalitzen playmobil amb el lokmouse de caixa d'iniciacio de roco HO.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tren d`en Pep - Página 13 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren d`en Pep   El tren d`en Pep - Página 13 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren d`en Pep
Tornar a dalt 
Pàgina 13 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» Un tren a la terrassa V.2
» El tren d`en Pep
» gel al tren
» foc al tren

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: