TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)

Ir abajo 
+6
jaume
ostman
manolo0101
bantren
TramBlau
MALLET73
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 03, 2012 6:14 pm

Gràcies per els teus comentaris, Pau. Se m'havia passat el teu missatge. Embarassed

jaume escrigué:
... si em pots dir la distancia entre eixos del truck de la mallet...

La distància entre eixos és de 10 cms.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 03, 2012 7:47 pm

Olot escrigué:
Gràcies per els teus comentaris, Pau. Se m'havia passat el teu missatge. Embarassed

jaume escrigué:
... si em pots dir la distancia entre eixos del truck de la mallet...

La distància entre eixos és de 10 cms.

Gracies.
Nomes 10 cm?
Entre eixos exteriors o d'eix a eix?
Em sembla molt poc si es entre eixos extrems.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 03, 2012 7:55 pm

Jaume quina n'estàs tremant?
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 03, 2012 8:00 pm

ostman escrigué:
Jaume quina n'estàs tremant?

Res, no tinc res al cap.
Pero la mallet es molt interessant... I llarga....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2012 6:48 am

jaume escrigué:
Olot escrigué:
jaume escrigué:
... si em pots dir la distancia entre eixos del truck de la mallet...

La distància entre eixos és de 10 cms.

Gracies.
Nomes 10 cm?
Entre eixos exteriors o d'eix a eix?
Em sembla molt poc si es entre eixos extrems.

És la distància entre eixos extrems. De centre a centre de l'eix hi ha 10 cms. Ho he mesurat en el bogi de l'Alsthom, que només te els eixos extrems. El del mig el vaig suprimir, i el forat és inaccessible. Si et convé saber la mida de l'eix del mig agafaré la mallet i ho mesuraré.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2012 6:54 pm

Molt agrait pels teus comentaris. Creia que era mes llarga.
Ho apunto ben guardat.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2012 10:23 pm

D'acord, però no ens tinguis gaire temps en la intriga. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 05, 2012 1:34 am

No, no no tinc res al cap. Era molta curiositat.
Es cert que fa molt de temps que vull intentar fer una mallet, pero encara em manquen moltes peces.
Abans voldria fer una cosa semblant a la cocodril del bernina.
De fet, copiar malament una imatge que vaig veure una vegada a un alemany.
Tinc un 99,9 % de peces pero te molta feina de tallar i enganxar.
A mes , te per devant un parell d'idees, en mode de furgo, un d'ells a mig començar, i acabar la garrat que no rutlla be.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 4:18 am

Amadeu! aquesta alsthom es de la serie 700, oi?? les de la seria 1000 porten escales als extrems, cosa que aquesta no però he vist que alguna marcada coma serie 701 porta les escales..??¿?¿ com es aixó ?? teoricament són posterior unes a les altres...?¿?¿
un altre pregunta per que hi ha tanta disatancia entre el block motor i el xassis, es per el disposit de combustible ?? o es per respectar la distancia en l'original.???

gràcies

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 4:23 am

Les escales és un invent posterior que va fer FGC. Ni les 700 ni les 1000 no les duien d'origen.

L'alçada del bastidor crec que era la que donava l'escala 1/22'5.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 4:32 am

Olot escrigué:
Les escales és un invent posterior que va fer FGC. Ni les 700 ni les 1000 no les duien d'origen.

L'alçada del bastidor crec que era la que donava l'escala 1/22'5.
ah pe aixó les diferencies entre imatges i numeracions...

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:05 am

No sé ben be a quines diferències et refereixes.

En la realitat, diferències exteriors entre les 700 i les 1000 pràcticament no n'hi havia, tret d'alguna de les reixes de ventilació del capó. La diferent numeració és un indicatiu de dues sèries diferents, la primera de 700 cavalls, i la segona de 1000 cavalls. Però exteriorment la màquina era gairebé idèntica.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 9:25 am

MALLET73 escrigué:
ignasibaga escrigué:
 Interessant   ok  ok  ok

riuuuu riuuuu riuuuu  si molt!! es un pel més llarga que les nostres... però amb moltes peces en comú!!! angell angell smiley-angelic004 smiley-angelic004

mallet73
Que insinúes "fàbrica"(Carles)....Que ja tens les seguents séries en ment i/o en marxa?... baba angell
Com que tenen moltes peces en comú... angell
Ets un CRACK!!
Quan vaig entrar a formar part de Trens.cat,es el primer fil que vaig llegir ,aquest , per que des que vaig veure ja fa anys en un llibre les Alsthom de l'Amadeu,i a part que sempre m'han agradat desde petit,ja que jo vivint a Molí Nou(St boi),sempre les veía pasar amb els potassers ,el que més m'ha cridat l'atenciò es que des que et vas inscriure a Trens.cat ,i vas "provocar" aquest fil,(al 2011?),t'has convertit en un mestre constructor de trens i has culminat amb la Aslthom.(Qué vá!...Encara et veig amb totes les versions!)
Et felicito i admiro Carles!!! Et tinc enveja sana!!!aplaud aplaud aplaud
trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 9:37 am

Olot escrigué:
el terrat de margarit escrigué:
...
On puc trovar mes versions d'aquesta nostra estimada Alsthom Amadeu?
Gràcies.

Per internet vols dir?
No t'ho sabria pas dir. Cal cercar en diferents llengües. En aquest cas segurament en francès ja que és una màquina d'origen francès. I també n'hi pot haver fotografies en algun arxiu dels anglesos, per el que cercar en anglès també pot donar bons resultats.

Jo buscaria, per començar, amb aquest text "alsthom diesel locomotives bb"  (imatges)
Gràcies Mestre!!!
I en aquells temps sense internet...Sòc dels que pensa que internet es una eina molt útil,però el paper...(fotos,llibres,planols),té un encant especial. Mirar i remirar-ho mils de vegades i amb la ventatge que no depens de la "conexió",si no de conectar amb un mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 9:49 am

Tambè felicitar al altre gran mestre .Un de cada punta del Llobregat.Al Ignàsi(Llobregat Nord) que junt amb en Carles(Llobregat Sud),les heu fet molt guapes!!!
Sou com "Airbus"....cadesqun en una punta de mon i fent en comú i alhora un projecte!!
aplaud aplaud trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 9:55 am

Ep, no és per res, però aquest fil és de la meva Alsthom. Així, dons no hi ha cap felicitació també per a mi, o què?

nose

És que no és guapa la meva Alsthom feta en solitari? Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 10:19 am

Olot escrigué:
Ep, no és per res, però aquest fil és de la meva Alsthom. Així, dons no hi ha cap felicitació també per a mi, o què?

nose

És que no és guapa la meva Alsthom feta en solitari?  Crying or Very sad

riuuuu riuuuu riuuuu applaud applaud applaud applaud applaud riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Protesta, Amadeu, la teva va ser la pionera i mostra per la que vam fer nosaltres.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 11:45 am

por
Si ja ho he dit :Gràcies mestre!!
riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 11:51 am

Conyes a banda... riuuu
Es veritat,com ja vaig dir en el fil on les van anar mostrant...
Que les feien ells(Carles e Ignasi) ,pero amb els bogis (motllos) de l'Amadeu.
Conclusiò Amadeu: Segueixen tenint de TU ,el pioner,encara que nomès siguin els bogis.
Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 15, 2017 11:57 pm

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu diable diable diable Embarassed Embarassed diable geek geek geek geek affraid affraid riuuuu riuuuu riuuuu baba baba baba reverent reverent smiley-char013 smiley-char013

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2017 3:48 am

el terrat de margarit escrigué:
Conyes a banda... riuuu
Es veritat,com ja vaig dir en el fil on les van anar mostrant...
Que les feien ells(Carles e Ignasi) ,pero amb els bogis  (motllos) de l'Amadeu.
Conclusiò Amadeu: Segueixen tenint de TU ,el pioner,encara que nomès siguin els bogis.
Tren Tren Tren

I el dipòsit de gas-oli també. riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2017 7:43 am

Be, gràcies. Very Happy

Ara ja em sento una mica millor.

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2017 8:12 am

riuuuu riuuuu riuuuu bota bota bota
Els dipòsits de gas-oil tambè?
Lo que jo deia,com "Airbus",...Un a cada punta i un projecte en comú.
Pero aquest no es Llobregat,es Alt Congost!! Very Happy Very Happy
Tren Tren Tren
trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2017 8:45 am

No es que sols sigui guapa la Alsthom del  Amadeu, si no que ademes  es de una robustesa a proba de bombes , La meva, amb mes de 20 anys a l`esquena a sofert tota mena de agresions , repintada 3 cops i lastrada hasta el limit . continua amb una joventud envegable i la encarregada de dur els trens mes pesats del nostre circuit.

Aixo no vol dir que les noves versions no mereixin la meva admiraçiò , pero en quant a la resistencia , encara ho auran de demostrar

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDj Mar 16, 2017 9:52 am

Si hem d'esperar 20 anys per saber la fiabilitat de les que hem fet nosaltres ja passo el testimoni a en Carles.

Amb robustesa les fetes per l'Amadeu no tenen color.

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)   Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Els automotors Ferrostaal a escala IIm (FFCC de La Terrassa)
» Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans
» Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» Personalització d'una màquina LGB 2017D (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: