TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Llums de petroli WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Llums de petroli

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
deMilà
Jardinaire
deMilà


Ubicació : Milano (nord d'Itàlia)
Edat : 61
Data d'inscripció : 26/01/2011
Nombre de missatges : 51

Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitimeDl Mar 21, 2011 11:43 am

Estimats amics
Jo vaig construir els llums de petroli per a la meva locomotora a vapor viu.
He trobat un parell de idees que espero puguis ser d'interès.

En la primera foto vosté pot veure com he soldat les tres petites barres da llautó a l'anell exterior de la llum.
Un tros de fusta amb tres forats petits ( fletxes vermelles ) i al centre un petit disc de llautó detingut per un cargol.
Atenció a no saldar també el disc !

Llums de petroli Lantiima1

En la segona foto a veure com em vaig tornar els disquets de plastic.
Per a no danyar-les em pressionat amb força eld disquets entre dues rondes de llautó, uno en el plat (?) i un en la contrapunta (?).
Vaig tallar els discs de una vella caixa per floppy discs ...

Llums de petroli Lantiima2

En la ultima foto un llum acabat, es pot veure l'interior amb el tub de vidre ( plastic ) i el cremador.

Llums de petroli Lantiima3

Salutacions !
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.prous.it
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitimeDl Mar 21, 2011 7:16 pm

Com de costum, m'has deixat sense paraules.

Estic meravellat per la precisió i elegància dels teus treballs. 10

smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitimeDt Mar 22, 2011 7:41 am

Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824 Llums de petroli 786824
Llums de petroli 656700 Llums de petroli 656700 Llums de petroli 656700 Llums de petroli 656700 Llums de petroli 656700
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
deMilà
Jardinaire
deMilà


Ubicació : Milano (nord d'Itàlia)
Edat : 61
Data d'inscripció : 26/01/2011
Nombre de missatges : 51

Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitimeDl Mar 28, 2011 9:26 am

En la meva web vaig posar una pàgina sobre aquest tema i es pot descarregar el disseny per a la construcció.
http://www.prous.it/Lamp%20IIm/Lamp%20IIm%201.htm
Fins aviat ! Gab
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.prous.it
Avet Blau
Jardinaire
Avet Blau


Ubicació : Vic, Osona
Edat : 49
Data d'inscripció : 10/11/2010
Nombre de missatges : 57

Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitimeDl Mar 28, 2011 6:45 pm

Magnífic, una altre vegada.

La teva feina és impressionant.

Jordi
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Llums de petroli Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llums de petroli   Llums de petroli I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Llums de petroli
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» (Venut) LGB 30900 AROSA Blau - 2 cotxes de viatgers amb cabina de conducció amb llums
» (VENUT) - Locomotora diesel Creusot FEVE 1153 a escala G - Digital, llums i só

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: