TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
(A vendre) Caixes vermelles de LGB WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 (A vendre) Caixes vermelles de LGB

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDv Mar 31, 2023 10:34 pm

Amics, en els propers dies m'agradaria desfer-me de totes les caixes de LGB que tinc. Naturalment són caixes buides, perquè els meus trens són a bon resguard.

Us ofereixo un preu mòdic d'entre 3 i 10 euros per caixa, depenent del model que vulgueu.

Si voleu aprofitar aquesta setmana santa per a venir a buscar-ne, jo seré a casa tots els dies. Passat setmana santa les posaré en venda a Ebay a preu normal.

Gràcies per a fer-me saber si algú hi té interès.

ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 8:36 am

Donat que alguns de vosaltres em demaneu temps, tindré les caixes en oferta durant 15 dies, és a dir que serà fins d'aquí a dos caps de setmana.

A partir de llavors les aniré venent també per Ebay, i el seu preu pot oscil·lar entre 5 i 30 euros, però serà per subhasta. O sigui que si hi ha més d'un comprador les ofertes les poden encarir.

De caixes en tinc moltes (parlem d'una seixantena com a mínim) entre vagons de diferents allargades i màquines. Demà miraré de fer-ne alguna foto per què us en pugueu fer una idea.

ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 7:29 pm

Tens una caixa per una shoema??

Gràcies

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 7:38 pm

Si, dues caixes per Schöma. Te'n guardo una? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 7:44 pm

Aquestes són gairebé totes les caixes de què disposo:

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Img20728


A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 949

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 7:59 pm

Només això?

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Abr 01, 2023 8:39 pm

Olot escrigué:
Si, dues caixes per Schöma. Te'n guardo una? Very Happy

Vale

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
X+
Jardinaire
X+


Ubicació : Pontos
Edat : 45
Data d'inscripció : 25/04/2019
Nombre de missatges : 78

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 5:47 am

Molt bones, busco un caixa de 24842 Rü.KB IVK DampFolk 99594 D.
No ho sé si la pots tenir?
Merci
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 7:10 am

Aquesta caixa no la tinc perquè vaig tenir la màquina però la vaig vendre amb la caixa ja fa temps. Ho sento.

A X+ li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 5:25 pm

Amadeu tu has tingut aquesta màquina!??? ets una caixa de sorpreses!!! riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 6:26 pm

Ah, no!!

Que va!!

Ha estat un error. No la he tingut mai aquesta màquina. És que al llegir Rügen, m'he pensat que era una altra. No recordava que havien fe la Meyer també en versió Rügen.

En qualsevol cas, això no canvia res, perquè la caixa d'aquesta màquina tampoc la tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 7:14 pm

Ostres, com apreten a Ebay!!:

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Leerka10

riuuu riuuu

Aquesta mateixa caixa jo la tinc a 10 euros !

Mantinc la oferta, tal com havia dit, fins la setmana vinent:


Olot escrigué:
... Us ofereixo un preu mòdic d'entre 3 i 10 euros per caixa, depenent del model que vulgueu.

Si voleu aprofitar aquesta setmana santa per a venir a buscar-ne, jo seré a casa tots els dies. Passat setmana santa les posaré en venda a Ebay a preu normal.
...

Olot escrigué:
Donat que alguns de vosaltres em demaneu temps, tindré les caixes en oferta durant 15 dies, és a dir que serà fins d'aquí a dos caps de setmana.
A partir de llavors les aniré venent també per Ebay, i el seu preu pot oscil·lar entre 5 i 30 euros, però serà per subhasta. O sigui que si hi ha més d'un comprador les ofertes les poden encarir...

Tal com vaig dir, la oferta la mantinc fins el dia 16 d'Abril. A partir de llavors els preus canviaran (es normalitzaran), i en faré subhastes per Ebay.

Malauradament ja no em queda gairebé cap caixa a 3 euros.

Actualment em queden caixes per a vagons de dos eixos curts (mercaderies i viatgers) i també una mica més llargs (mercaderies amb garita i viatgers), vagons de bogis curts (mercaderies i viatgers) i també una mica més llargs (viatgers), a demés d'alguna màquina petita (tipus Stainz), alguna de mitjana i alguna de gran.

De la Schöma ja no me'n queda cap més.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Abr 19, 2023 8:53 am

Amics, em sembla que no tindré cap necessitat de vendre per ebay, perquè si continuem així, aviat les hauré vengut totes.

Very Happy

Ja me'n queden ben poques... i aquesta setmana que ve rebré al menys dues visites que venen a comprar caixes. O sigui que si us en fa falta alguna, no us distragueu pas massa, perquè en un tres i no res us haureu quedat sense.

I això que els dos venedors a qui els hi he comunicat que tinc caixes a vendre, m'ha fet cares molts llargues, i m'han dit -tots dos- que costen tant de vendre!!

riuuu riuuu

Deu ser perquè us estic fent molt bon preu? Wink

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDc Maig 03, 2023 6:00 pm

Bon dia, em queda un petit remanent de caixes a vendre. No sé si a algú de vosaltres encara n'hi poden interessar. Com que són poques, les puc fer també a bon preu.

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Ago 12, 2023 11:38 am

Us recordo que encara tinc algunes caixes vermelles de LGB disponibles.

Very Happy

Però me'n queden molt poques... i cada vegada menys. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Ago 19, 2023 10:15 pm

d'acord gràcies..però tot just jo m'he desfet de caixes de cartró de material, ja que el futur magatzem dels FIM ja va tenin forma..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 5:54 am

Ara he vist que la meva 131 només tinc el.porex..et queda una caixa per la 2080(131) de LGB??

Gràcies

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 10:45 am

És possible que si, Carles. Si hi penso, demà ho comprovaré.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDv Set 29, 2023 7:02 pm

super12 super12

Si no no passa res porta anys sense la tapa de cartró..

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitimeDs Set 30, 2023 6:45 pm

Carles, com ja saps, ahir no vaig pensar en dur-te la caixa que em vares demanar. En qualsevol cas, hagués estat inútil de portar-la perquè jo no havia entès que només volies la tapa, i jo tinc tota la caixa sencera per a vendre.

No obstant, és molt fàcil fer-se un mateix una tapa d'aquestes. Aquí explico com (amb el desenvolupament i tot!):

(A vendre) Caixes vermelles de LGB C64adb10

https://trenscat.forosactivos.net/t3037p25-caixes-de-cartro-per-emmagatzemar-i-transportar-els-nostres-trens-tutorial?highlight=caixes#123976
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





(A vendre) Caixes vermelles de LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: (A vendre) Caixes vermelles de LGB   (A vendre) Caixes vermelles de LGB I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
(A vendre) Caixes vermelles de LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [A vendre] Aldea Aedes ref 1457
» [a vendre]agulles LGB 16050 i 16150
» A vendre excedent de via
» [a vendre]Locomotora vapor viu
» [A vendre] equip d'areografia - mak

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: BORSA SEGONA MÀ, compra/venda/canvi... :: A vendre-
Canviar a: