TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa

Ir abajo 
+3
tram47
MALLET73
Olot
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 27, 2023 9:53 pm

primer et vas tirar a sobre a la protectora d'animals
i ara ... al sindicat de miners
la cosa pinta lletja, ja t'ho dic jo ...

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1219

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2023 9:50 am

Aquí et deixo una altra possible opció. És de POLA, actualment en venda sota la referència 331088. Això sí, el preu ronda els 98€.

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 33108810

A Olot y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2023 12:23 pm

98 € Exclamation Exclamation Exclamation riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1219

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2023 1:15 pm

Un model més, aquesta vegada també de POLA, disponible al catàleg però amb el handicap del preu. Treient-li la façana frontal quedaria una cosa semblant al que necessites. Adjunto les instruccions de muntatge per veure millor les possibilitats.
https://medien.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/anleitungen/331112_anl_01.pdf

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 33111210
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 28, 2023 7:29 pm

son de por els de Pola. utilitzen els mateixos motlles del Galliner 989. canvien el color del injectat i apa, s'inventen un "nou" model Laughing
el galliner crec recordar que em va costar uns 30€ a una fira de Masades, i el vaig reconvertir, afegint-li llum i el moli d'aigüa de playmobil Razz
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Dsc_0054

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Dsc_0056

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 29, 2023 1:28 pm

lluis7 escrigué:
primer et vas tirar a sobre a la protectora d'animals
i ara ... al sindicat de miners
la cosa pinta lletja, ja t'ho dic jo ...

Que va, Lluís!!

Jo ja miro de provocar, ja... però no passa res! els sindicats estan ben adormits!! Deu ser a causa del fred i de la neu!
riuuu

Un aclariment: els petits miners de casa meva no tenen res a veure amb els grans miners, per a qui sento no només un gran respecte, sinó també una gran admiració. I no només els d'ara, sinó els de tots els temps!!

Very Happy

ulises escrigué:
Aquí et deixo una altra possible opció. És de POLA, actualment en venda sota la referència 331088...
ulises escrigué:
Un model més, aquesta vegada també de POLA, disponible al catàleg però amb el handicap del preu. Treient-li la façana frontal quedaria una cosa semblant al que necessites... [ref Pola 331112]...

Moltíssimes gràcies, una vegada més!
Són molt bones opcions totes les que m'has anat presentant. I totes són al sac! Alguna cosa en sortirà... Very Happy

lluis7 escrigué:
...el galliner crec recordar que em va costar uns 30€ a una fira de Masades, i el vaig reconvertir, afegint-li llum i el moli d'aigüa de playmobil

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Dsc_0056

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Dsc_0054...

És exactament el tipus d'ocasió que busco!! super12 super12 super12 super12

Ara que has desmuntat el teu circuit, no me'l vendries pas?

smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2023 6:54 am

Bon dia, amics.

He trobat això per a imprimir!  L'únic inconvenient que hi trobo és el temps d'impressió (1 dia sencer + 16 hores!!) Ara bé, això s'ajusta bastant be al que tinc al cap... no sé tampoc quin comportament pot tenir al sol...

Very Happy

Què en penseu? què diuen els experts?  Very Happy

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Bild10

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Bernie10

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Kur110

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 949

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2023 1:42 pm

Expert, segur que no. Però us puc donar la meva petita experiència perquè a l'abril de 2022:

Com que la temperatura exterior us convida a quedar-vos a dins, aquí teniu la petita feina del cap de setmana:

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220411

Font del model: Thingiverse:
https://www.thingiverse.com/thing:4922026

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Thigiv10
(Imatge de Thingiverse)

Pel que fa a la resistència exterior, aquest edifici es va imprimir en filament PETG. Resisteix a les onades de calor belgues

Un petit consell personal:
A Cura vaig fer una habitació individual amb el terrat i les bigues. Només col·locant el sostre pla i les bigues compensades pel gruix del sostre:
Com que està pensat per allotjar una petita caixa de control d'interruptors i algunes connexions elèctriques, vull mantenir el sostre desmuntable, així que vaig decidir reimprimir el sostre però amb les bigues d'una sola peça. d'aquesta manera, pot encaixar fermament a les parets de l'edifici (se sent bé, "l'edifici")
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220418

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220419

Com aquesta petita escala i pensada per ser una petita "sala tècnica" al llarg del recorregut.

Vaig dibuixar una porta per tancar-la.
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220416
(Foto amb el primer sostre i les bigues impreses per separat

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220417


Per il·luminar una mica aquest edifici, els marcs de les portes s'han tornat verds (RAL 6002):
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220422

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220420

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 20220421

Passos següents (però encara no s'ha fet, potser després de la meva recuperació bounce )
- Col·locar el vidre
- Fer una base (però per això, estic esperant rebre la meva petita caixa electrònica per dibuixar el suport de la caixa directament a la base).

trenscat2

A Olot, TramBlau, MALLET73, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2023 1:46 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18784

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2023 4:16 pm

silenced silenced silenced por jo ja tu vaig dir... silent Wink Wink Wink Wink

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 06, 2023 11:20 pm

Possiblement ja he trobat el que buscava. I només per 15 euros!! Very Happy

Malauradament no us en puc mostrar cap fotografia, perquè el vaig guardar al traster perquè no estigués pel mig fent nosa, i veig que no el vaig retratar...


nose

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18784

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Maig 08, 2023 8:09 am

affraid affraid affraid affraid affraid affraid censura censura cartonro cartonro cartonro Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33108

(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitimeDl Maig 08, 2023 9:27 pm

Vale, vale!!

Ja vindran les fotos, però quan pugui anar al traster. Ara per ara no tinc temps ni de pentinar-me!!

Una mica de paciència, home!

riuuu riuuu riuuu riuuu

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa   (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
(Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont
» Vagó de construcció anglesa del Tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: BORSA SEGONA MÀ, compra/venda/canvi... :: Cerco-
Canviar a: