TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Ferrocarril i Mines del Alt Congost WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Ferrocarril i Mines del Alt Congost

Ir abajo 
+2
MALLET73
Olot
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDj Gen 05, 2023 8:49 pm

Davant l'imminent represa del servei als FFCC de La Terrassa, més que mai ara cobra vida el projecte d'un ferrocarril auxiliar per a servir les mines. El projecte engloba primer de tot la Mina Boada, que tindrà el seu propi ferrocarril fins al carregador. De moment s'està construint el traçat fins la mina, el carregador i... el dipòsit de màquines. Per si algú pregunta "com és que a mig construir el circuit gran, que encara ni tan sols funciona, t'embarques ara en la construcció d'una altra línia?", ja dono la resposta només de començar: m'hagues agradat de fer-lo quan acabi l'altra, però la zona de la mina quedarà inaccessible quan tingui el Viaducte de Pedra en Corba acabat. Per això em veig obligat a fer això abans d'acabar aquell viaducte.

Dit això, començaré per a explicar-vos el procés de construcció del dipòsit de màquines dels FMAC:

He partit de dos exemplars de la ref Pola nº 330900, estació de Kleinbach, de la que se'n han fet molts altres versions.
La referència consta de dos edificis, jo he fet servir aquest:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost S-l16014

Ferrocarril i Mines del Alt Congost S-l16015

Sempre n'he trobat en molt mal estat, que servirien només per a desballestar, o... per fer el que jo acostumo a fer Wink

La idea va començar per aquí:

Façana costat porta de tren, elements a modificar:

La següent seqüència d'imatges és prou explicita...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Seqzzi10

... no obstant jo explico: Primera imatge estat original. Segona imatge, en vermell les traces per a on s'hauria de tallar. Tercera imatge en verd, un cop tallat, les traces de les peces a construir. En la darrera imatge veiem com queda.


A TOG y a quimserra Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDj Gen 05, 2023 9:05 pm

Un cop tenir clar això, vaig passar a la construcció de la resta de l'edifici, a on encara estic en procés:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8232

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8232

Com podeu veure no té major dificultat que ajuntar els dos edificis, suprimint-ne dues de les façanes.

Vista del costat de la façana posterior, que es manté en estat original, oferint una sortida per la part posterior de la cotxera:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8234

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8233

Algunes imatges d'altres detalls...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8236

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8235

Costat porta dels trens:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8237

Aquí un detall de les peces noves fetes SEMPRE amb plàstics Pola retallats de sobrants

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Coapia10

I vistes de l'interior

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8238

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8240

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img_8239

Un cop posades les portes queda així:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20672

Com que és un tren miner de proporcions molt més reduïdes que el tren normal de LGB ens calia un edifici una mica més petit que el Lokshuppen tradicional de Pola. Aquesta la raó de ser d'aquesta nova construcció. Com és natural, les portes són de mida bastant més petita que les del Lokschuppen normal, però jo n'he aprofitat unes que em sobraven d'una altra construcció.

En el proper capítol abordaré l'explicació de com he fet la reducció d'aquestes portes.

Very Happy

Continuarà


A TramBlau, MALLET73, lluis7, KTK, quimserra y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 6:29 am

Quant de joc tenen aquestes peces!! a més facils de treballar i engantxar...patenta-ho que tu copien ràpid!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 6:48 am

quina bona fila fa ja aquest diposit somriu ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 9:27 am

MALLET73 escrigué:
Quant de joc tenen aquestes peces!! a més facils de treballar i engantxar...patenta-ho que tu copien ràpid!!
salutacions
mallet73

Jo no penso pas patentar res!!

nono

Precisament si algú em copia serà un honor per a mi, donat que és una bonica forma de dir-me que li agrada el que faig. En qualsevol cas, ho poso aquí per què vull compartir el que faig precisament per a donar idees als demés!

Si no vulqués que ningú em copies, més valdria no publicar-ne res...

super12

lluis7 escrigué:
quina bona fila fa ja aquest diposit somriu ok

Dons esperat a veure com ha acabat avui (no toca encara posar aquesta foto, però preneu-vos-la com un anticip, o un tráiler, que no pas un spoiler !!

riuuu

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20673


A TramBlau, lluis7, KTK y a quimserra Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 4:22 pm


Dons a lo promès:

Reducció de la porta, que resulta massa gran per les mides del Lockschuppen actual, respectant la forma dels marcs:

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Nova_s11

A l'esquerra, imatge 1, la porta de l'esquerra en estat original mentre que la de la dreta ja té les mides adequades. Notareu que la diferència és notable.

Imatge 2, hi ha marcat en vermell les línies de tall, i en blau el tros que sobra, a suprimir.

Imatge 3, un cop suprimit la tenim la porta a l'alçada correcta. Ara ens cal modificar l'amplada.

Imatge 4, igualment marcat en vermell les línies de tall i ratllat en blau la zona a suprimir.

Imatge 5, correcció de la porta completament acabada. Ara les mides son iguals en les dues portes, dreta i esquerra.

Very Happy

Algun dubte? alguna pregunta?

A lluis7 y a quimserra Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 947

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 6:24 pm

Ànim! applaud

Kitbashing increïble Polzeamunt

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 6:48 pm

Gràcies, Thierry.

No coneixia aquesta paraula, que incorporo immediatament al meu diccionari perquè defineix perfectament el que jo faig: Kitbashing o model bashing és la pràctica de fer una maqueta nova traient peces dels kits. Aquestes peces es poden afegir a un projecte personalitzat o a un altre kit.
En model rocketry, kitbashing es refereix simplement a utilitzar les peces d'un kit per construir un model diferent. Normalment s'utilitza per crear models inusuals i/o especialment complexos.
, Segons Wikipedia.

Per tant, a partir d'ara em consideraré bastant Kitbasher. Very Happy

https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Kitbashing?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=ca&_x_tr_hl=ca&_x_tr_pto=wapp

Gràcies una vegada més, Thierry!

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 947

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDv Gen 06, 2023 7:02 pm

genial , aprenem cada dia!  angell


Kitbashing és, naturalment, un terme que prové dels anglosaxons.

Terme que acabes de descriure perfectament.

Gràcies!

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDg Gen 08, 2023 6:54 pm

Els treballs de Kitbashing continuen sense aturar-se: els cinc minuts de cada dia van donant resultats:

Aprofito alguns dels encavallats que em va imprimir molt amablement en Carles, per a preparar la base del sostre de l'edifici.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_911

A diferència dels que havia fet en els meus lockschuppens anteriors, en aquest cas es recolzen realment sobre la paret, tal com ha de ser. Very Happy

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_912

Al meu parer, l'interior de l'edifici promet.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_910

Però gairebé diria que l'exterior també.  Wink

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_913

Després de cinc minuts, ja faig alguna recreació d'aquestes que a mi tant m'agraden... més que res per a comprovació de gàlibs.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_914

El resultat no em desagrada pas... i a vosaltres, què us sembla? Very Happy

Finalment la prova de capacitat es supera perfectament: l'objectiu era aconseguir cabuda per a dues màquines.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_915

A quimserra y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 947

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDg Gen 08, 2023 7:06 pm

És perfecte aplaudir

Potser una mica ajustat per a un "Big Boy" o un Mallet pensatiu

Però, per descomptat, el teu petit cobert no està dissenyat per a aquestes grans locomotores! riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDg Gen 08, 2023 7:16 pm

Per descomptat, Thierry; Es tracta només d'un petit dipòsit per a un modest tren de mines. Very Happy

Els cinc primers minuts del següent dia vaig començar a preparar el sostre...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_916

I també la base que requereix el nou edifici, partint de les dues que tenia de cada un dels edificis anteriors.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_919

Un cop plantejada la nova peça, a encolar!

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_918

Mentre això s'asseca, continuo preparant les peces del sostre...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_917

I de cinc minuts en cinc minuts, començo per fi a encastar la via al terra. A diferència dels Lockschuppen anteriors, aquest portarà les vies incorporades, i fixes a l'interior de l'edifici.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_920

Això és el que dóna de moment. Em sembla que no puc pas demanar més. Very Happy

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_922

Com és natural, m'hi recreo llargament (més de cinc minuts), per a veure'n el resultat.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_921

L'objectiu és que sembli com si jo mateix fos a dins.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_923

Provant diferents punts de vista...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_924

I també diferent material.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_927

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_928

Prova de capacitat superada!!

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Post_926

king

A TramBlau, josepmaria, TOG, quimserra, mikado y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDg Gen 08, 2023 7:44 pm

Crida als que vegin defectes o errors: (com en els casaments) que parlin ara, que encara potser ho podré arreglar, o que callin per sempre!

hahaha

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDl Gen 09, 2023 8:22 am

Si que està aprofitat aquest magatzem...3 màquines!!
Anem per el pastís....que ningú digui res....


Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDl Gen 09, 2023 8:34 am

jo si que dic: chapeau !! riuuu
una feina rigurosa i meticulosa.
com sempre, per altre banda ok
Tornar a dalt Ir abajo
mikado
Trenjardinaire
mikado


Ubicació : Barcelona
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 454

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDt Gen 10, 2023 1:56 am

Jo per dir alguna cosa dire.....
Amadeu quines mans i que visionari, els de Pola haurien de contractar per desenvolupar producte.
super12
Salut i vapor
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDt Gen 10, 2023 8:55 am

Sou molt amables, nois!!


Gràcies per els vostres comentaris...

Si, Fedor, jo també ho vaig pensar i una vegada els hi vaig enviar la foto d'una de les meves construccions (concretament l'enclavament que vaig fer en tornant d'Anglaterra). No vaig rebre cap resposta...

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDt Gen 10, 2023 9:48 am

Com deia el meu pare de desagraïts el món està plè!! Ells su perden!! APC!!

La sort és que et tenim aquí a trenscat!trenscat2 Basketball Basketball riuuu riuuu

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDt Gen 10, 2023 5:32 pm

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 10:35 am

Amics, avui dia tinc aparcada la construcció del dipòsit, que continuarà dintre de poc. Però com que aquesta és una construcció que puc continuar després de posar en marxa els FFCC de La Terrassa, considerant que no és un treball prioritari, ha passat al davant la construcció de la muntanya i de la mina que han d'anar darrera del pont de pedra, un dels cinc ponts que estic construint en aquest mateix moment, i que després impedirà l'accés a on he de construir aquesta mina.

Així dons, gairebé a punt la mina Boada, una de les Mines del Alt Congost, us en puc mostrar ja alguna petita cosa. Més fotos vindran properament:

El camí de ferro cap a la bocamina de Can Boada. Arribar a la mina és gairebé com fer un cim!

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20731

La Bocamina de Can Boada

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20730


Des de l'interior de la mina mirant cap a fora. Remarqueu el Tagamanent, que es deixa veure molt tímidament?

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20732

Mirant cap a l'interior des de la bocamina

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20729

Bona part del material rodant ja es troba als tallers per a ser treballat d'aquí a molt poc

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20735

I també alguna vagoneta ex FFCC de la Terrassa...

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20734

A TramBlau, MALLET73, lluis7, josepmaria, TOG, KTK, quimserra y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 6:24 pm

Bravo genial tanta feina tenim formidable resultat!!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDt Abr 04, 2023 2:15 am

Gràcoes.Carles- Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDs Abr 08, 2023 9:02 am

Els treballs van progressant, però no tan ràpid com jo voldria. Per una banda hi ha temes de salut que em frenen. Per una altra, aquest dies he estat molt enfeinat en altres coses...

Però la muntanya de la mina va creixent de mica en mica, tal com s'omple la pica. Per a que us feu una idea de la que tinc muntada, aquí ve una foto dels treballs, feta aquesta mateixa tarda.

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img20736
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 51
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDs Gen 13, 2024 12:40 am

Amadeu... aquest dipòsit transformat ha quedar molt bé.... em sembla una idea formdable...

I a mès t'ha quedat molt maco.... Una gran idea.... Felicitats amic meu!!!!

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Un abraçada. Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitimeDs Gen 13, 2024 8:00 am

Moltes gràcies, Àlvaro!

Very Happy

Així que t'agrada? és una peça única perque mai abans s'havia vist. El dipòsit tradicional, el de tota la vida, era massa gran per a les petites locomotores de mina.... i és allò que diuen, de que quan hi ha necessitat, es crea l'enginy... Wink

A demés, és la única part visible des del carrer de la meva instal.lació... Very Happy

Ferrocarril i Mines del Alt Congost Img21462

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Ferrocarril i Mines del Alt Congost Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril i Mines del Alt Congost   Ferrocarril i Mines del Alt Congost I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ferrocarril i Mines del Alt Congost
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Pont per al Ferrocarril i Mines del Alt Congost
» Ferrocarril miner de les mines de Batet, Ribes de Freser
» Mines i Central Tèrmica d'Adrall
» Altres trens de les mines de Terol.
» (Trobat) edifici o construcció d'abric per el nou baixador de Les Mines dels FFCC de La Terrassa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Altres galges a escala 1/22'5 (II, IIe, IIf, IIp) i altres escales relacionades :: IIp (Gn15) / IIf / IIe-
Canviar a: