TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)

Ir abajo 
+6
Mitjans
lluis7
RailwayManiac
MALLET73
Olot
ignasibaga
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 30, 2023 9:41 pm

Olot escrigué:
Jo la tinc a 205 i 60, respectivament.

Però la meva màquina fa fum (no és literalment, sinó una expressió) perquè no para!! igual com de vegades em fa fum el cap, de tant pensar!

Sento haver-vos alarmat!

Rolling Eyes

Còmic sagrat, aquest Amadeu! super12

Ens heu fet bé a tots! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Gen 31, 2023 12:52 am

Ignacio, com em coneixes!!

Very Happy

Thierry, el dia que jo perdi el sentit de l'humor, ja caldrà que corregueu tots a amagar-vos a sota terra!! (p.e, als túnels del metro)

riuuu riuuu riuuu riuuu

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 05, 2023 8:14 am

Mireu que he pogut fotografiar avui al triangle!

Very Happy

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Img20680

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Img20679

Què us sembla? Very Happy

A TramBlau, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1075

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 05, 2023 8:57 am

Esplèndid!
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 05, 2023 6:48 pm

No se'n perdrà un segon? scratch

Bravo! Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 05, 2023 7:06 pm

No entenc la pregunta, Thierry.

Potser em preguntes si no en faré un altre? Si és això, si que en faré un altre. és clar: cada vagó en porta dos. Però de moment he provat aquest per a veure'n el resultat.

I he vist que hi ha alguna petita modificació a fer. Ja n'he parlat amb l'Ignasi, que no ha trigat gens ni mica a enviar-me un segon dibuix per a imprimir. Very Happy

Les modificacions que he proposat són:

Falta la barra que uneix les dues guardes

Falten forats per als cargols per al muntatge del bogi

Falta un coixinet de llautó (en aquest punt potser no el modificarem i el deixarem com està, perquè la rodadura del bogi és bona.


El portaré a Molins perquè el pugui veure qui hi tingui interès. Very Happy


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 05, 2023 7:24 pm

Olot escrigué:
No entenc la pregunta, Thierry.

Potser em preguntes si no en faré un altre? Si és això, si que en faré un altre. és clar: cada vagó en porta dos. Però de moment he provat aquest per a veure'n el resultat...

Sí, això era! Laughing

Teniu previst col·locar coixinets a l'extrem dels eixos de l'eix?

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 2:22 am

M'agradaria, perquè al meu parer estaria millor resolt mecànicament... però de moment va molt fi. En qualsevol cas, si n'hi en poso, seria només un petit tros de tub de llautó. Ara be, va fi tal com em deia l'Ignasi que hi aniria. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 3:57 am

Tonton escrigué:


Teniu previst col·locar coixinets a l'extrem dels eixos de l'eix?

trenscat2

La impressora en 3D em va arribar per Reis del 2020, poc abans del confinament per la pandèmia, fins a les hores el que tenia en 3D m'ho facilitava en Carles unes coses dissenyades per ell i d'altres per en Joan Mitjans que ja havíem incorporat en algun dels nostres projectes.
Per aquelles dates vam començar la construcció de la dièsel 254 de FGC que en Joan ja havia fet amb anterioritat i que ens va facilitar els seus arxius de peces, ja en aquest treball va començar la experimentació de com treballar amb el plàstic del 3D PLA combinat amb el PVC espumat que fèiem servir i altres materials, així com trobar la manera de reduir el ratllat que deixa el 3D.
Una de les coses que vaig provar va ser posar un escuradents, tallat i amb la punta ben arrodonida, en un mini-taladre tipus Dremel amb la idea de fer fregar la punta arrodonida del escuradents sobre la superfície de PLA, aquest per fricció escalfa el PLA fins al punt de fusió, controlant aquest punt permetia fondre plàstic de dues peces barrejar-lo i per tant soldar les dues peces, entre altres coses.
Com que el escuradents també s'escalfa a la llarga es va recremant, llavors vaig pensar en posar un tros d'eix que és de 3mm, el resultat va ser que no arribava a fondre el plàstic, altra cosa si aquest eix no està polit que llavors actua com una llima, però si el eix està ben polit no afecta significativament el PLA.
Amb tot aquest temps amb en Carles hem desenvolupat diversos porta-eixos, bogis de 2 i 3 3ixos per els nostres projectes, fent-los més assemblant a la realitat i no haver de dependre de LGB, fins a les hores no hi ha hagut cap deformació per desgast o escalfament dels rodaments.
A més tenint en compte la velocitat de rotació de un eix de vagó i el temps en que està circulant no hi hem de patir gens ni mica, penso jo.
Ara cada u és lliure de fer el que cregui convenient, tant sols ha de passar un broca per encastar un tros de tub de llautó en el rodament del bogi
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

A Olot, TramBlau, MALLET73, lluis7 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 12:46 am

Vaja, home!!

Parada involuntària!! (per avaria)

cassetete

La meva impressora ha sofert una embossada a la boca de sortida del plàstic. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Bé res greu. ja he après a arreglar-ho... però ara fins que no rebi un filament netejador que he comprat no la utilitzaré més, per el que pugui ser, no sigui que encara hi quedin restes que me la tornin a embussar...

O sia que fins a Molins ja no podré imprimir res més... Crying or Very sad

Aquesta és la darrera impressió que he fet, a petició de l'Ignasi que volia veure el bogi amb un altre fil. Malauradament ja no he estat a temps d'imprimir el suport i enganxall.

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Imatge26

Estic content perquè me'n he sortit força bé d'aquest nou aprenentatge... Very Happy

I no només he après a arreglar-la, sinó que a demés també he après que quan es fan servir fils amb filaments és necessari netejar de tant en tant!

super12

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 1:47 am

Què va passar? nose

Broquet obstruït? scratch
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 4:17 am

A mi també se'm ha tapat bastantes vegades i fins i tot he hagut de canviat el tub interior del extrussor que en la meva és de una mida que costa molt de trobar (el vaig trobar a Holanda) però mai he fet servir fil netejador.
Sempre que m'ha passat ha estat amb fils que porten additius que deixen residus a les parets del tub que acaben recremant el tub i obturant-lo, he provat de desfer el tap i impossible ni amb una broca, que llavors ja no tindria el calibre correcte, per tant el millor és canviar-lo.

Parlant del bogi aquí hi ha el que he imprès jo, ara a veure si en Carles també ho pot fer i els podem comparar tots tres, hi ha coses diferents atribuïbles a les impressores
Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 20230211

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 20230212

Si us fixeu en els que ha imprès l'Amadeu es veu les lletres de les tapes de greix dels rodaments, per contra en el que he imprès jo en la meva no hi surten i no sé perquè en una si i en l'altra no fent servir tots dos el mateix arxiu.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 5:56 am

Els camins de la informàtica són inescrutables! Rolling Eyes

Tonton escrigué:
Què va passar?  nose
Broquet obstruït? scratch

Efectivament, però amb tant mala-pata que he hagut de substituir també el tub de teflon.

En quant als filaments netejadors, sembla que es recomana molt de utilitzar-los com a prevenció. Jo ho faré a partir d'ara.

https://www.smartmaterials3d.com/clean-filamento

(veieu a la part d'abaix a on diu les descripcions i detalls del producte)

Per cert, voleu saber un parell de curiositats de la meva impessora?

1) El desembussador és una agulla d'acupuntura (o sé perquè de vegades me'n fan!)

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Imatge28

i2) El tub a on ve guardada l'agulla d'acupuntura és un pot de orina (dels que fem servir per a dur-la a l'analítica)

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Imatge27

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 6:46 am

Jo també les tinc aquestes agulles son de 0,4mm, les primeres me les vaig fer amb fil de llautó d'aquesta mida que ja feia servir per posar-la dins l'agulla de la cola FALLER per evitar que es tapés
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 7:49 am

Olot escrigué:

1) El desembussador és una agulla d'acupuntura (o sé perquè de vegades me'n fan!)
i2) El tub a on ve guardada l'agulla d'acupuntura és un pot de orina (dels que fem servir per a dur-la a l'analítica)

en aquests aprofitaments, en Roger els hi diu: "detodín" riuuu
o sia, que aqui s'aprofita TOT !! Laughing

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 8:27 am

Ja mossega més amb el tub de PTFE!!!! (aquest últim està a la zona freda????)
Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 3d_tet10

Quant de temps fa que fas servir la teva impressora?

Quan hagueu acabat d'imprimir, atureu la impressora immediatament?

Al final d'una impressió, la impressora s'ha de deixar encesa per continuar ventilant el capçal i així evitar que la calor del broquet s'aixequi a la zona freda i l'obstrueixi fonent el filament en aquesta zona.  supernul  foot101  cartonro

Personalment, ho deixo encesa fins que la temperatura del broquet baixi a temperatura ambient. Resultat, un broquet obstruït en 2 anys. ok

trenscat2


Editat per darrera vegada per Tonton el Dt Feb 07, 2023 10:25 am, editat 1 cop en total

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 9:00 am

Bon consell, Thierry
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 11:29 am

Tonton escrigué:
Ja mossega més amb el tub de PTFE!!!! (aquest últim està a la zona freda????)
Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 3d_tet10

Quant de temps fa que fas servir la teva impressora?...

No gaire. La tinc des de setembre, però des de llavors només l'he utilitzat en dues tongades bastant fortes: la primera per a imprimir tot un vagó que vaig dur a Santa Eulàlia. Varen ser sis dies i sis nits d'impressió sense aturada.
La segona tongada ha estat ara, aquest darrers 10 dies, en que també ha estat imprimint durant tot el dia i tota la nit, gairebé sense aturar-se.
Ara be, el que més faig és imprimir en fibra de fusta. A part, també he provat tot tipus de filament...

Tonton escrigué:
... Quan hagueu acabat d'imprimir, atureu la impressora immediatament?...

No, no...que va! ja m'ho varen dir quan varen venir a instal·lar-me la impressora: que és important deixar refredar abans de desconnectar-la.

Tonton escrigué:
...Al final d'una impressió, la impressora s'ha de deixar encesa per continuar ventilant el capçal i així evitar que la calor del broquet s'aixequi a la zona freda i l'obstrueixi fonent el filament en aquesta zona.  supernul  foot101  cartonro

Personalment, ho deixo encesa fins que la temperatura del broquet baixi a temperatura ambient. Resultat, un broquet obstruït en 2 anys. ok

trenscat2

Si, jo faig el mateix. Very Happy

Gràcies per els teus consells i per el teu interès, Thierry! Very Happy

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 07, 2023 8:23 pm

De fet, ara que ho miro, a mi tampoc em surten les lletres amb el fil blanc.

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Img20686
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 08, 2023 1:44 am

Ondia cert el tub...a la petita que tenim si va amb el tub de niló..però les altres 2 de fil de 3mm no en porten...quina conya cada cop que tenia que canviar...menys mal que la mateix impressora m'avisava..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 08, 2023 10:20 am

Olot escrigué:
De fet, ara que ho miro, a mi tampoc em surten les lletres amb el fil blanc.

Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Img20686

Hauré de fer una prova amb fil platejat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)   Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm
» Projecte Vagons de Catalans en impressió 3D
» Vagó CC-16 Olot-Girona de balcons tancats, remolc de Ferrostaal, o la Gran Ensarronada per la compra d'un lot de fustes semblants a les d'Arkit
» Furgó equipatges Olot-Girona
» Cotxes CC 15 del FC Olot-Girona (J.Vallès)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: