TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

Ir abajo 
+19
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDg Des 04, 2022 7:51 pm

Només t'has d'esperar un més per a tenir carbó, Ignasi. angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Des 05, 2022 3:58 am

I mentre les màquines parades?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Des 05, 2022 6:03 am

Parades o no, el dia 6 de gener tindràs carbó!

I segur que molt!!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Des 05, 2022 10:11 am

Olot escrigué:
Parades o no, el dia 6 de gener tindràs carbó!

I segur que molt!!

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Estic fent tots els mèrits per aconseguir la quantitat suficient per poder fer funcionar totes les màquines tot l'any i els consum de la Garratt és molt gran, potser encara m'hi haureu d'ajudar
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Des 05, 2022 4:44 pm

Dons ho sento, Ignasi, però si em preguntessin a mi, diria que no tens cap mèrit per que te'n portin. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Des 06, 2022 4:02 am

plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1

Ara si que ho tinc fumut, la única manera que tinc ara de obtenir carbó per les màquines de vapor és que me'l portin els Reis d'orient, el pare Nicolau o el tió, però has de fer les coses malament perquè te'l portin.
Si no ho faig prou malament perquè em portin carbó vol dir que també faig malament aquesta tasca
pensativ pensativ pensativ pensativ pensativ
Doncs potser millor canviar d'estratègia, potser seria millor demanar-los directament que em fa falta molt de carbó a veure si poden ser generosos i me'n poden portar un bon carregament, si ho he fet bé em complauran amb el que els he demanat i si ho he fet malament també em portaran carbó
aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Des 06, 2022 8:55 am

No, Ignasi, no els hi demanis carbó als reis, perquè si ho fas entendran que reconeixes les teves dolenteries. Llavors corres el risc de que et redimeixin i no te'n portin ni gota!!

Que fan els nens dolents? no volen pas carbó! Si tu els en hi demanes, seràs un nen bo!

Llavors no et queda pas més remei que fer-ne alguna de grossa (o moltes!).

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Des 06, 2022 9:50 am

Alguna en rumiaré Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Des 06, 2022 10:52 pm

Amics, lamento comunicar-vos que els treballs a la terrassa es suspenen fins nou avís, per raons meteorològiques, de salut i també nadalencs.

Jo volia tossudament tenir els dos ponts que queden, el 5 i el 6, llestos abans de que vingués el fred, però no ha estat possible. Tot i així no em puc pas queixar, donat que el més de Novembre ha estat molt indulgent en quant a temperatures.

Estava fent una mena de marató des del més de maig. Per tant una temporada de descans tampoc em vindrà malament. Very Happy

Així, ara mateix, els Ferrocarrils de La Terrassa compten amb 4 túnels i 7 ponts, que podem comptar que gairebé tots acabats, donat que els dos que falten els hi queda molt poc i tinc molt clar com s'ha de fer el que falta.

Els ponts per ordre són aquests:

(L'ordre dels ponts és sortint de Font-Alba, per la via del nivell inferior, per l'odre en que es trobaden)

Pont nº1 viaducte de pedra baix, sobre la riera imaginaria del Congost  (Pont ama-gat)
Pont nº2 pont de pedra baix, (encara sense nom)
Pont nº3 pont metàl·lic baix, sobre el torrent de la cova (Pont de les divagacions)
Pont nº4 pont llevadis, sobre el pas de les persones,
Pont nº5 viaducte metàl·lic de tres trams sobre la riera imaginaria del Congost (Pont del Gat)
Pont nº6 viaducte de pedra, (encara sense nom)
Pont nº7 pont del Torrent de la Cova

L'objectiu és de reprendre els treballs el més aviat possible, tot i que em sembla que serà de forma ocasional i no pas amb la continuïtat d'aquests darrers mesos.

Sigui com sigui, l'ordre dels treballs en la represa serà el següent:

Acabar el rerefons del Viaducte de Pedra (entre el que hi haurà les Mines de l'Alt Congost, amb el seu tren miner (FCMAC).
Acabar la construcció de Viaducte de Pedra
Acabar el Pont del Gat
Impermeabilització zona del Ferrocarril Miner i construcció de tota la base
Impermeabilització base túnel nº4
Instal·lació definitiva de totes les vies de Puig-Oriol, i també de la rassa de sortida cap al pont nº5 (llevadís)
Cobriment parts del túnel nº4 (boca costat Torrent de La Cova)
Condicionament de la via de sortida cap a Sot del Bac.
Refer totes les vies de Sot del Bac, amb la seva instal·lació definitiva.
Construcció, muntatge i emplaçament de tots els edificis de Sot del Bac (a saber, Wasserhaus, Dipòsit de Màquines, Escala i Passarela amb el seu pont de comunicació a l'ascensor, Andana i Enclavamen. Les fàbriques i els edificis superiors quedaran per més endavant.

Arribats a aquest punt es podrà inaugurar el servei entre Font-Alba i Sot del Bac, amb l'estació de Puig-Oriol funcionant (la decoració d'aquesta estació també quedarà per més endavant), i també el servei entre Font-Alba, Puig-Oriol, Font-Alba.

Això ja permetrà una sèrie de combinacions i possibilitats, però és IMPERATIU que no puguin pas endarrerir la resta de treballs d'aquest pla. Per aquesta raó les obres sempre han d'imperar per sobre de les circulacions i els manteniments de la via, fins que estiguin circulant els tres per a tot el circuit complert.

Finalment dins del pla hi ha contemplats dons punts més:

-L'acabament de la boca del túnel nº2, costat pont llevadis, i del mur de contenció que salva la via de la rampa que va de l'agulla de l'interior del túnel nº2 fins al dit pont llevadis, així com un edifici que hi haurà d'haver.

-La instal·lació de totes les vies de Carbonelles, amb connexió al dipòsit de màquines. Aquest és el punt més endarrerit de tots els treballs que queden pendents.

Com veieu, encara queda força feina a fer. Però això ja està a tocar. A la que vingui el bon temps, si és que puc, miraré de fer una marató com la d'aquest any. Per tant, em caldran molts ànims!!

Mentrestant, als que heu tingut la paciència de llegir fins a aquí, permeteu-me que us obsequi amb unes fotos fetes ahir a l'hora de la màgia del Sol Very Happy

Durant les tardes més curtes de l'any es produeix un fenomen que a mi m'agrada molt:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1109

No és pas l'inici del crepuscle, que també, sinó més aviat la llum que entra a casa meva amb una inclinació suficient com per a il·luminar tota la meva col·lecció amb la millor llum que hom es podria imaginar:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_2109

Mentre el crepuscle avança, imparable, la llum va canviant de color, essent just un moment per a fer cada foto, i si passa aquell moment, la fotografia ja no queda pas igual:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_398

Per exemple, aquest to vermellós li va prou bé a la màquina de la meva neta Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_496

El Sol continua amagant-se, i sembla que tingui pressa per desaparèixer:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_592

És el moment precís, ara mateix, de fer fotos com aquesta:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_781

I potser també dels interiors, que estan molt ben il·luminats...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_687

I el Sol continua el seu camí...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_874

... mentre la llum va canviant de to...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_973

... ja només queda un fil de llum...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1067

... cada cop més rogenca...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1162

M'agrada contemplar com el sol desapareix, ja no tinc temps de fer gairebé cap foto més... bé si, encara potser una...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1254

Amb tota la meva mala sombra aprofito per a fotografiar-me a mi mateix... Wink

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1352

... fins que de cop i volta, la llum s'apaga. Cal encendre el llum de la sala d'estar, perquè de cop me'n adono de que ja és fosc i no m'hi veig!!

La foto que ja no s'hagi fet avui, com amb totes les demés coses, ens quedarà per a fer demà.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 A_1448

A TramBlau, lluis7, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Des 06, 2022 11:35 pm

Amb les temperatures que hi ha és difícil treballar a l'exterior, ara aquí estem a 6º ia la zona que he de treballar està a l'ombra, el febrer ja pots tenir dies bons per reprendre treballs a l'exterior

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDc Des 07, 2022 5:25 am

Hi pot haver dies de fred estones amb un Sol molt agradable que és de molt bon aprofitar, no vol dir que es pugui portar el mateix ritme com fins ara, però segur que alguna cosa podràs fer per avançar les tasques pendents

ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDc Des 07, 2022 6:17 am

Gràcies per les respostes, nois! Very Happy

Ho veus, Ignasi??? ets massa bona persona! com vols que et portin carbó així?!?!?!

Però no et preocupis, que a mi me'n porten a tonelades i ja te'n passaré una mica!

Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDc Des 07, 2022 6:21 am

i si més no, segur que trobaras "algun" que altre projecte pendent que fer al interior, vora la llar de foc Rolling Eyes Laughing
doncs esperarem amb candeletes el bon temps, per que es reprenguin les tasques amb el mateix impetu i il.lusio que les d'aquests ultims temps !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 1:59 am

Avui, estant a casa meva, he vist que començava a caure alguna volva de neu. No sé com haurà acabat el tema perquè jo havia de marxar. No obstant he pogut obtenir-ne algunes imatges, que espero que us agradin:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img20676

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img20675

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img20674

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img-2141

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img-2140

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img-2139

A TramBlau, lluis7, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 3:09 am

Quedaràs colgat amb tanta neu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 3:22 am

Bueno, mira, és clar... : tu pots riure-te'n de mi, perquè allà a on vius tu en tens molta més...


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 3:57 am

Olot escrigué:
Bueno, mira, és clar... : tu pots riure-te'n de mi, perquè allà a on vius tu en tens molta més...


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

NO, NO, aquí gens ni mica i pel que van dir ni en caurà, aquesta borrasca passava pel litoral, aquest anys ens passa tot per sobre i no deixa res, està molt tot sec, l'aigua que ha caigut no serveix ni per regar.
Fins i tot aquella davallada tant gran de les temperatures que tenia que fer aquí han estat uns dies normals d'hivern, res fora de la normalitat, el que si que ha fet una mica de vent i llavors la sensació és de més fred
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 5:24 am

ignasibaga escrigué:
Olot escrigué:
Bueno, mira, és clar... : tu pots riure-te'n de mi, perquè allà a on vius tu en tens molta més...
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
NO, NO, aquí gens ni mica i pel que van dir ni en caurà, aquesta borrasca passava pel litoral, aquest anys ens passa tot per sobre i no deixa res, està molt tot sec, l'aigua que ha caigut no serveix ni per regar.
Fins i tot aquella davallada tant gran de les temperatures que tenia que fer aquí han estat uns dies normals d'hivern, res fora de la normalitat, el que si que ha fet una mica de vent i llavors la sensació és de més fred
El 'Show del temps' és perquè no es parli d'altres coses molt més importants, aquí al març de l'any passat va nevar més que avui i no va sortir a TV

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 24, 2023 9:12 am

Gràcies per les imatges a veure si aquesta nit apreta i demà és tot ben blanc!!

El temps està com el de les ulleres el afelou!! Que com diu l anunci...es boig!!!

A Moià sent un lloc amb força pluja i humit aquest any tenim sequera...tot i que avui si ha nevat però amb nens quantitat que altres cops... Sigui neu o aigua benvinguda!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 31, 2023 1:36 am

ulises escrigué:
Amadeu, no tens remei. Als teus múltiples fronts oberts ara hi afegeixes la impressora 3D que, coneixent-te, t'absorbirà per poder aconseguir el màxim de perfecció. Estic impacient per veure els resultats finals. No canviïs! Very Happy Very Happy Very Happy

Ve d'un altre fil, però contesto aquí per a evitar de contaminar l'altre fil, donat que aquest tema ja se'n va d'aquell fil:

Dons mira, de ben segur que aquest no és pas el resultat final tal com tu demanes, però estic segur de que t'agradarà veure'l:

Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Semafo10

En aquests moments em trobo experimentant amb la impressió de semàfors de terra (sense peu -em sembla que tècnicament se'n diuen "monos", oi?) per a la senyalització de la posició de les agulles d'entrada del triangle, que espero que ben aviat estarà en servei. Això, és clar, sense deixar de fer la impressió dels vagons que seran els oficials de FFCC de La Terrassa, tal com ja vaig anunciar al setembre... i sense deixar de fer la restauració de material antic.

Afortunadament tinc més de cinc minuts cada dia!!!

smiley-angelic004

A KTK y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 31, 2023 4:21 am

Està molt bé aquesta senyalització, l'única cosa que s'ha de tenir en compte és que els trens no s'hi encallin, les corbes que tenim son més tancades del compte i llavors el vagons llargs volen molt ocupant molt d'espai.
Jo també hi he rumiat molt sense trobar de moment una solució, pensava en alguna senyal de posició, tipus fletxa o banderola aprofitant el moviment de l'agulla
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDt Gen 31, 2023 9:07 am

Com és natural, el tema del gàlib està vigilat. Per la senyalització, com que he viscut en una època que pràcticament cada companyia tenia la seva, els FFCC de la Terrassa també tindran la pròpia. No sé encara ben bé com serà, però alguna cosa ben simple, com per exemple podria ser que llum groc és l'agulla girada i llum groc i verd és l'agulla recta. Amb això n'hi hauria més que suficient.

Very Happy

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33148

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 3:26 am

Com que ja fa dies que no treballo a fora, i que tinc les obres aturades, les bèsties estan molt més tranquil·les.

Ahir vaig moure unes rajoles que feia temps tenia "aparcades" en un racó de la meva terrassa, i em va sortir això:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img20681

La pobre dormia tan profundament adormida, que m'hi vagi poder acostar fins a gairebé tocar-la.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Img20682

La bestiola ni tan sols em va veure. Així que un cop fetes les fotos, la vaig tornar a tapar i allà està.

Very Happy

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 4:38 am

Abriga-la bé que demà passarà fred

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12137

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitimeDl Feb 06, 2023 5:34 am

El pobre és als ossos, que no li dónes de menjar?Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Mosca11

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 32Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: