TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagó grua tallers Alejandro WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagó grua tallers Alejandro

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDt Mar 29, 2022 3:37 am

l'Alejandro te un vagó grua molt xulu...

vagó grua tallers Alejandro Img-2443

vagó grua tallers Alejandro Img-2444

entenc que es fet com a minim amb peces de 3 vagons diferents...però segur que ens podrà fer 5 centims..oi Alejandro?

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDt Mar 29, 2022 4:38 am

Suposo que com tots sou adictes a LGB podeu deduir la procedencia  dels components ......sobrants de les meves transformacions fetes durant molts anys . 
Potser lo mes curios son els bogies fets a partir de caixons  de pvc amb els eixos i rodes corresponents i amb les caixes de grasa i ballestes procedents de vagons de dos eixos empalmats en el seu dia de dos en dos i que al ser proveits de bogies varen fer sobrants les seves caixes de grasa i ballestes.  Aixo em va engrescar a construir aquestos curiosos bogies ........  TOT s aprofita !!!!!

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDt Mar 29, 2022 10:53 pm

dons justa es la pregunta que et volia fer sobre els bogies....!! super12 super12 super12 super12

potser unes Fotos! Fotos! Fotos! en detall del bogies es ajudaria a veure com són realment!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDj Mar 31, 2022 7:14 am

Buscant al meu arxiu de fotos n'he trobat alguna cosa... a veure si et puc ajudar, Carles...

vagó grua tallers Alejandro A100

Efectivament, és una peça amb un aire molt agradable...

vagó grua tallers Alejandro A_199

Aqui tenim algunes fotos del bogi en detall...

vagó grua tallers Alejandro A_299

Però estic segur de que encara no en tindràs prou. Per a tu, segurament hauria d'haver aixecat el vagó i mirar per a sota, oi???

Bueeeeeeno, vaaaaaaale:

vagó grua tallers Alejandro A_389

Very Happy  És això el que buscaves, Carles?

vagó grua tallers Alejandro A_486

Dons un cop tornat a la via, deixeu-me posar algunes fotos més d'aquesta magnífica peça:  Wink

vagó grua tallers Alejandro A_583

vagó grua tallers Alejandro A_679

vagó grua tallers Alejandro A_773

vagó grua tallers Alejandro A_867

vagó grua tallers Alejandro A_964

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDj Mar 31, 2022 7:35 am

Ondia !!!! Amadeu , tens una traça a fer les fotos com cal , que em deixes cada cop fora de concurs , crec que l amic Carles en tindra prou amb aquest excelent reportatge !!!!

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDj Mar 31, 2022 7:25 pm

Dons mira, fins que no ho digui ell no m'ho creuré perquè aquest noi és insaciable!!!

riuuu riuuu riuuu

alejandro sasplugas escrigué:
Ondia !!!! Amadeu , tens una traça a fer les fotos com cal , que em deixes cada cop fora de concurs...

Gràcies per l'elogi, però res més lluny de la meva intenció que deixar-te fora de concurs!!

Més aviat la meva intenció és realçar la teva obra. Very Happy

(I ja que jo en tinc alguna imatge, també estalviar-te feina!)
ok

A alejandro sasplugas li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitimeDj Mar 31, 2022 10:23 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud si ara queda molt clar com es el bogie i com està fet!!

GRàcies a tots 2!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





vagó grua tallers Alejandro Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó grua tallers Alejandro   vagó grua tallers Alejandro I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagó grua tallers Alejandro
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vagó grua playmobil
» vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure
» Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc
» Vagó de vores baixes del FO; una modificació de tallers Francesc
»  Vagó plataforma a bogis; un free lance de tallers Francesc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: