TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de prova [VAY] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit de prova [VAY]

Ir abajo 
+9
lluis7
Esteve
bantren
tstrens
TramBlau
Denis66
peps
Olot
VAY
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 5:59 am

Aprofitant una petita treva que el clima va donar, el passat cap de setmana vaig treure els trens a rodar.

Us deixe unes poques fotos.

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2120348version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2130382version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2120350version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2130357version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2130354version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2120344version2

Circuit de prova [VAY] - Página 3 P2120345version2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 8:34 am

Com de costum, excel·lents fotos.

Molt ben aprofitada la llum del que semblen els darrers rajos de sol del dia.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 18, 2011 9:30 am

El temps va tímidament a millor i la primavera comença en un mes. Circuit de prova [VAY] - Página 3 968701
Molt bones fotos Circuit de prova [VAY] - Página 3 637668
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 19, 2011 10:11 am

Molt bones fotos Circuit de prova [VAY] - Página 3 637668 Circuit de prova [VAY] - Página 3 637668
que fas servir de balastre? ja que et queda molt be.
Circuit de prova [VAY] - Página 3 462324 SALUTACIONS
PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve


Ubicació : Esparreguera
Edat : 50
Data d'inscripció : 20/03/2011
Nombre de missatges : 33

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 11:23 am

Hola Vay, et queda precios , m'agrada molt com queda i dona moltes posivilitats de automatitçacio, un 10 super12
Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 23, 2011 11:23 pm

Gràcies pels comentaris.

El balast que utilitze es una grava comprada a un magatzem d'obres. Vaig comprar un sac gran i em va costar uns cèntims. Penseu que la unitat de mida d'aquesta gent es la tona!! Es el tamany més petit que vaig trovar. Les pedres venen molt brutes y vaig haber de cribarles banyantles en aigua. Vaig omplir una safata d'aigua i anava avocant grapats grans de pedres. Amb una mena de cullerot col•lador anava agafant les pedres de la safata y les menejava dins de l'aigua, després les menejava ja fora de l'aigua per eixugarles una mica i les deixava dins del vagó tolva, on acavaben d'eixugarse i d'aquesta manera vaig netejarles de terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 22, 2011 8:43 am

Cap novetat al teu circuit durant les vacances d'estiu?

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Gen 04, 2012 9:30 am

Hola Vay,
Veig que fa temps que el fil no es "mou", pero et volia comentar que el teu circuit em va encantar desde que el vaig veure, i em va obrir els ulls a que no es indispensable disposar de jardí per poder "jugar" amb un tren d'exterior Wink . Tant de bo sigui capaç de donar-li un aspecte tant pulit en el meu ... sigui quan sigui que el faci !! Very Happy
Felicitats i a gaudir-lo !!
Tornar a dalt Ir abajo
tstrens
Aspirant a jardinaire
tstrens


Ubicació : Mataró
Edat : 84
Data d'inscripció : 28/05/2009
Nombre de missatges : 8

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 06, 2012 1:03 am

És veritat el que diu en Lluís. Fa pocs dies vaig anar a Pamplona per veure una expo on hi havia un circuit magnífic de LGB, amb varies estacions i, en una, zona de maniobres. Fins i tots hi ahvia una estació oculta (visible a través dùn vidre) pels AVE's. Em vaig deixar la màquina i no vaig poder fer fotos. Algú més la va veure?
Espero que els Reis s'hagin portat bé en tots vosaltres
Toni
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.grupferroviarimataro.info
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 11, 2012 10:56 pm

lluis7 escrigué:
Hola Vay,
Veig que fa temps que el fil no es "mou", pero et volia comentar que el teu circuit em va encantar desde que el vaig veure, i em va obrir els ulls a que no es indispensable disposar de jardí per poder "jugar" amb un tren d'exterior Wink . Tant de bo sigui capaç de donar-li un aspecte tant pulit en el meu ... sigui quan sigui que el faci !! Very Happy
Felicitats i a gaudir-lo !!

M'alegre de que t'agrade el meu ciruïtet, je, je. Com be dius, amb poc espaï es pot fer una cosa molt decent.

Una instal·lació com la meva i inclús més petita, amb, per exemple, un tramvia i una mica de decoració pot resultar molt entretingut i pot ajudarnos a "matar el gusanillo" als que tenim poc espaï però no volem renunciar al nostre trenet de jardí.

A la realitat van haver un munt de petits trens de via estreta, industrials, miners, etc, amb unes instal·lacions molt simples i reduïdes, però no per això menys reals. Si parlem de tramvíes encara es més fàcil fer una explotació realista amb un espaï reduït. Una simple vía, inclús sense cap vía morta, amb una ambientació adeqüada, pot resultar molt realista i jugable.

Vaig a pujar unes fotos del cap de setmana passat, que va caure una mica de neu.


Editat per darrera vegada per VAY el Ds Feb 11, 2012 11:48 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 11, 2012 11:39 pm

El passat diumenge va nevar i el serveï del ferrocarril es va interrompre. El fet de ser un diumenge gelat de febrer feia que la demanda dels usuaris fora molt reduïda durant tot el matí... si a més a més cau neu i es congelen els canvis de vía, la ventisca posa en perill la circulació i la línia telefònica ha resultat tallada enre Guadalupe i Barraquet... no ens ha de fer extranyar-nos si la companyía va decidir no fer circular més trens a partir del mig día. Ni tant sols van fer circular una màquina exploradora per tal de llevar la neu de la vía.

Unes hores després va deixar de nevar, encara que el fort vent no parava. El dilluns al matí, amb les degudes precaucions, el serveï es va reanudar, la línia telefònica es va reparar i tot va tornar a la normalitat.

Us deixe un recorregut fotogràfic per la línia:

A Lucerna la neu caiguda no va ser molta. Apenes va cobrir el terra, però sí va congelar els canvis i inclús la transmissió funicular i els elements d'accionament del semàfor d'entrada.

Circuit de prova [VAY] - Página 3 120120205vaylpap2051540

Circuit de prova [VAY] - Página 3 220120205vaylpap2051541

A Guadalupe la cosa era distinta. Molta més neu, que cobría la vía i s'acumulava al voltant de l'edifici. La comunicació telefònica es va interrompre amb la colateral de Barranquet, on es trovaba l'últim tren que va circular en serveï regular.

Circuit de prova [VAY] - Página 3 320120205vaylpap2051571

Circuit de prova [VAY] - Página 3 420120205vaylpap2051574

Circuit de prova [VAY] - Página 3 520120205vaylpap2051567

Circuit de prova [VAY] - Página 3 620120205vaylpap2051547

Entre Guadalupe i Barranquet es on més neu es va acumular i on més fort va bufar el vent, fins l'extrem de tallar-se la línia telefònica. Es pot apreciar l'efecte de la ventisca als vagons que es trovaben a l'apartador de mercaderíes. També es poden vore els canvis de vía totalment coberts de neu, congelats i per tant inoperables. El semàfor d'entrada a Barranquet, que també protegeix el ramal de mercaderies, també ha quedat inútil pel gel.

Circuit de prova [VAY] - Página 3 720120205vaylpap2051542

Circuit de prova [VAY] - Página 3 820120205vaylpap2051566

Circuit de prova [VAY] - Página 3 920120205vaylpap2051527

Circuit de prova [VAY] - Página 3 1020120205vaylpap205155

Circuit de prova [VAY] - Página 3 1120120205vaylpap205155

Circuit de prova [VAY] - Página 3 1220120205vaylpap205156

Circuit de prova [VAY] - Página 3 1320120205vaylpap205156

A Barranquet la nevada va tindre una intensitat pareguda a la de Lucerna. La neu tan sols va cobrir una mica el terra. Podem vore el cotxe de viatjers, de l'últim tren que va circular, apartat. La màquina es trovaba resguardada al cotxeró.

Circuit de prova [VAY] - Página 3 1420120205vaylpap205155

Aquesta ha sigut la petita crònica d'un día de neu al ferrocarril d'LGB.
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 7:30 am

aplaud aplaud aplaud

Esplèndid reportatge Lluis.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 7:43 am

Bon reportatge neu neu neu applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 7:51 am

Circuit de prova [VAY] - Página 3 963597 Circuit de prova [VAY] - Página 3 963597 Bones fotos

salutacions

Circuit de prova [VAY] - Página 3 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 9:37 am

baba
molt bonic i interessant
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 10:30 am

Unes fotos genials !!

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

A demés, me'n alegro de tenir de nou noticies del teu ferrocarril. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2012 10:43 am

Em re afirmo en el molt de "suc" que li treus al teu circuit !! Es fantastic super12
I deu n'hi do com deuria nevar per enblanquinar aixi la terrassa !!
Las fotos magnifiques, com sempre ...
Salutacions !!
Tornar a dalt Ir abajo
VAY
Jardinaire
VAY


Ubicació : Ibi
Edat : 44
Data d'inscripció : 03/08/2010
Nombre de missatges : 71

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 16, 2016 1:07 am

Hola a tots.

Després d'uns 3 anys desaparegut, torne per a dir-vos que el circuït va pasar a ser història en juny del 2013. La meva vida va canviar i amb ella el meu domicil·li, lo qual em va portar a desmuntar el circuït.

Lamentablement ja no dispose d'un lloc per tindre un nou circuït, així que properament posaré a la venda tot el material que tinc.

Un fort abraç a tots els companys de fòrum que tan be em van acollir al seu moment.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 16, 2016 1:29 am

VAY escrigué:
Hola a tots.

Després d'uns 3 anys desaparegut, torne per a dir-vos que el circuït va pasar a ser història en juny del 2013. La meva vida va canviar i amb ella el meu domicil·li, lo qual em va portar a desmuntar el circuït.

Lamentablement ja no dispose d'un lloc per tindre un nou circuït, així que properament posaré a la venda tot el material que tinc.

Un fort abraç a tots els companys de fòrum que tan be em van acollir al seu moment.

ondia si que hem sap greu!! almenys tenim noticies teves que ja es bo!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 16, 2016 1:48 am

Quin greu, esperem que tot sigui per millorar....
Salutacions,
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 16, 2016 3:41 am

Per una banda, me'n alegro de tornar a llegir-te. Per una altra em sap molt de greu el que ens dius.

És una llàstima.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 16, 2016 9:13 am

És una llàstima, esperem que tot sigui per millorar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit de prova [VAY] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de prova [VAY]   Circuit de prova [VAY] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit de prova [VAY]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» via de prova
» Circuit de Despatx
» El meu circuit [Bantren]
» Circuit 4000Talguera
» CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: