TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Camió OCHOA WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Camió OCHOA

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 9:34 am

A veure si algú pot ajudar-me en aquest tema. Tinc un camió de Revell que vull començar a muntar i la meva intenció és decorar-lo com "Transports OCHOA" de mitjans dels anys seixanta. D'aquells anys jo els recordo amb les cabines pintades en negre, però m'han dit en un altre fòrum que anaven pintades en verd. Jo no les recordo així, almenys en aquells anys. Voldria que algú em confirmés que les cabines dels camions anaven pintades en negre, i també que m'indiqués com anaven pintades les caixes. El camió té caixa de fusta i coberta de lona.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33087

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 10:37 am

Jo et puc confirmar amb tota seguretat que anaven pintades de verd, les cabines. I t’ho puc dir amb tanta seguretat, perquè jo vivia a Barcelona just a tocar de la casa Ochoa. O sigui que per anar a escola, cada dia del món, passava per davant de Olis Sensat, i una mica més avall Per davant de Ochoa. Allà lo més normal era que m’hagués d’aturar perquè algun camió hi estava entrant de cul o maniobrant, i em podria haver esclafat. Tinc el record molt viu d’aquests camions verd fosc. Very Happy

En qualsevol cas estic segur que si tu busques per internet imatges antigues de camions de Ochoa els trobaràs sempre verds.

Ara, això no vol dir que alguna època anéssim negres i jo no ho sàpigues, és clar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 11:26 am

Gràcies Amadeu. És possible que em traeixi la memoria.Será qüestió d'anar buscant una referencia de pintura que s'adapti.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33087

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 12:06 pm

De res.

Si per casualitat despres vols saber quines cargues portaven, com en el fil de carregues de vagons, aqui en tens un primer bon exemple: Wink

Camió OCHOA A212c310
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 1:19 pm

Quina casualitat, precisament és aquesta foto la que li vaig enviar a Trenmilitaria perquè em fes les calques.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33087

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 2:00 pm

Caram!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
mikado
Trenjardinaire
mikado


Ubicació : Barcelona
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 454

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 3:07 pm

Hola,
En aquest bolg blog.model-space es veu un model d'un camió dels anys 60 Ochoa de color verd, que confirma el que diu l'Amadeu, i la gran memoria que te Wink

blog.model-space, Llastima que no siguin escala G

Salut i Vapor
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18773

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 3:57 pm

camions ochoa

aquí hi ha imatges de camions ochoa fins i tot de la colecció que va sortir als kiosc!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDj Abr 29, 2021 7:33 am

Gràcies pel vostre interès. Ja havia consultat aquestes pàgines. Començo a pensar que m'ha traït la memòria, però era una imatge molt nítida de la infància: dos camions (sempre els mateixos) amb "morro", de no molt grans dimensions, carregant o descarregant a la central d'Ochoa a Logronyo .. . i amb les cabines negres, o no ?. pensativ pensativ pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33087

Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitimeDj Abr 29, 2021 1:39 pm

Potser si, Ignacio. Vés a saber, pot ser perfectament que en algun moment fossin pintades de negre i jo no m’en recordi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Camió OCHOA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Camió OCHOA   Camió OCHOA I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Camió OCHOA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Camió CAMPSA
» Projecte Camió Manteniment
» Camió Büssing 8000 S13 de Revell
» Camió que podria convertir-se en dresina... algun dia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Vehicles de pneumàtic o asfalt-
Canviar a: