TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)

Ir abajo 
+19
ulises
Sisu
jordi
Francesc
alejandro sasplugas
KTK
lluis7
manolo0101
Denis66
deMilà
Jbmarcos
MALLET73
E4lok
bantren
TramBlau
ut800035 (†)
tram47
peps
Olot
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 929

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 15, 2022 1:27 pm

Possats a dir cadascu la seva..., d'acord amb l'Alejandro. Jo, personalment, crec que una peça de llautó tan ben acabada no la pintaria pas. Penso que el millor acabat és el pavonat; el detall es veuria millor que pintat.

_____________________________________________

cordialment

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 15, 2022 3:10 pm

Gràcies per les vostres opinions, Francesc i Alejandro. Teniu tota la raó: aquest pont va quedar molt bé, i sap una mica de greu no conservar-lo en color llautó i en una vitrina adequada, certament. I a demés em satisfà molt que vosaltres ho veigueu aixi. Very Happy

Però aquest pont va ser fet per ser posat al circuit, i el vaig fer de la única manera que jo sé, i a demés de metall, tal com era el que em va servir d’inspiració.

Potser si que un pont de plàstic aguantaria la intempèrie molt bé. Però aquest Pont de llautó també aguantarà la intempèrie i el pas de tots els gats del món, poser fins i tot millor que el plàstic i tot. La prova d’això és que quan jo ja sigui mort, si algú el recupera, encara llavors, després de submergir-lo en un recipient ple de dissolvent, el podrà polir ben polit i, si vol, se’l podrà guardar en una vitrina. Estic segur que el pont estarà encara en condicions, mentre que un de plastic acabaria facilment a les escombraries... o potser no.

I de fet estaria content de saber que algú l’ha recuperat i el valora com per a tenir-lo en un lloc que, segurament, una obra com aquesta mereix.

El cas es que a mi em farà més feliç de veure’l, per fi, posat al seu lloc, i veure-hi passar els meus trens en sortint del tunel. I us prometo pintar-lo com cal. Very Happy

Quina culpa tinc si no se fer un pont digne de ser posat a l’exterior? nose

A alejandro sasplugas li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2022 1:45 pm


Possats a dir cadascu la seva..., d'acord amb l'Alejandro. Jo, personalment, crec que una peça de llautó tan ben acabada no la pintaria pas. Penso que el millor acabat és el pavonat; el detall es veuria millor que pintat.(Francesc)


Jo tambe diré la meva, jo el conservaria com esta, pero en el meu cas jo li donaria unes quantes capes de laca transparent perque no es rovelles, i quedes tal com esta, per gustos colors;)
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2022 9:02 pm

Gracies a tu també, Jordi, per el teu comentari, que també m omple de satisfacció. Very Happy

Segurament si cent persones diguessin la seva, hi hauria 100 plantejaments diferents de que faríeu amb el pont, abans que posar-lo al circuit. Tres persones, de moment tres maneres de fer diferents: un el posaria en una vitrina, l’altre el pavonaria, i finalment, tu el lacaries...

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2022 10:00 am

Doncs com que tothom hi diu la seua, jo també ho faré: Amadeu, men'alegro de que el posis al circuit !!!.
Em sembla una peça d'exhibició, sí, però on millor llueix que quan hi passi una Alsthom a sobre?. Entenc els que diuen que el deixarien amb el llautó vist, però això jo ho trobo massa d'exhibir-se un mateix, si fos meu el pintaria del color que reproduís l'original o el que jo decidís que era el de totes les peces metàliques de la línia.

En qualsevol cas, et felicito per decidir a acabar-lo i colocar-lo al seu lloc definitiu, al TEU circuit.

aplaud aplaud aplaud super12 super12 super12 Tren

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2022 12:50 pm

Sisu escrigué:
Doncs com que tothom hi diu la seua, jo també ho faré: Amadeu, men'alegro de que el posis al circuit !!!.
Em sembla una peça d'exhibició, sí, però on millor llueix que quan hi passi una Alsthom a sobre?. Entenc els que diuen que el deixarien amb el llautó vist, però això jo ho trobo massa d'exhibir-se un mateix, si fos meu el pintaria del color que reproduís l'original o el que jo decidís que era el de totes les peces metàliques de la línia.

En qualsevol cas, et felicito per decidir a acabar-lo i colocar-lo al seu lloc definitiu, al TEU circuit.

aplaud aplaud aplaud super12 super12 super12 Tren

Totalment d´acord.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2022 8:37 pm

doncs apa, jo també dic la meva:
com veig que no hi ha consens i que cada cop tens menys clar que fer finalment amb el pont, et proposo que m'el cedeixis i ja en faré jo un bon us d'ell riuuu riuuu
i si, si, ja se que no em faràs cas, així que facis el que facis estarà bé, però el lloc on tens previst posar-lo, crec que quedarà de fabula !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2022 8:45 pm

Moltes gràcies pels vostres comentaris, Narcís, Ignacio i Lluís!

Home, Lluís...  nose

Precisament tinc molt clar, des d’abans de començar-lo, què en faré! O sigui que no cola. nono

Ara, que vosaltres, tots, aneu dient, aneu... que comentaris com aquest fan honor al titol del fil!

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
OG22
Trenjardinaire
OG22


Ubicació : Madremanya
Edat : 54
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 661

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 19, 2022 10:49 am

La construcció és impecable. Realment, en vitrina quedaria molt bé, però jo me decanto més pel corrent de posar-lo a via, ben envellit. Partint d'una bona base pots aconseguir millors acabats.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2022 4:44 pm

Gràcies, Alfons, a tu també per el teu comentari.

I mentre vosaltres tots aneu dient, el pont ha estat sorrejat:   smiley-angelic004

(ja sé que que a alguns no els hi agradarà gaire el que veureu a continuació, però jo trobo que no el desmereix perquè continua tenint les mateixes característiques, potser encara més a la vista i tot)¡ Very Happy )

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_012

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_110

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_210

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_310

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_410

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_510

Immediatament ha rebut la seva capa d'imprimació:

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_610

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_710

A TramBlau, lluis7, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2022 5:38 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud super12 super12 super12 super12 dons jo Amadeu he de dir que no me'l quedaria per que es petit..m'agraden grans... Wink Wink Wink Wink riuuu riuuu riuuu riuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2022 7:11 pm

artesania pura aquesta construcció, Amadeu super12
i estic convençut que el treball de pintura estarà a l'alçada
seguirem pendents ...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Abr 23, 2022 12:54 pm

De quin color el pintaràs Amadeu?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDg Abr 24, 2022 6:08 am

Gràcies per els comentaris, amics.

Narcís, bàsicament de color de gos quan fuig.

Aquest és un color que m'agrada molt i que trobo sempre molt ferroviari. Es tracta d'un color indefinible, esmorteït i gastat per el temps, el sol i la pluja. Però he de trobar els colors base per a preparar-lo, que poden ser gris, plata, i una mica de blau rovellat... potser.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDg Abr 24, 2022 9:33 am

Olot escrigué:
Gràcies per els comentaris, amics.

Narcís, bàsicament de color de gos quan fuig.

Aquest és un color que m'agrada molt i que trobo sempre molt ferroviari. Es tracta d'un color indefinible, esmorteït i gastat per el temps, el sol i la pluja. Però he de trobar els colors base per a preparar-lo, que poden ser gris, plata, i una mica de blau rovellat... potser.  


Entesos!!. Ho deia perquè crec que es pintaven els ponts (i altres coses?) tots del mateix color, diguem que era el color de la companyia. M'equivoco? Ja saps que sóc un analfabet ferroviari....
I com que tens el pont gegant, doncs no sé si el volies pintar també perquè aquell és de color alumini i això si que no és genys ferroviari..... pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDc Abr 27, 2022 12:31 am

Home, si, es devia pintar tot amb el color que es tenia, no com ara que els ponts es pinten de verd...

De totes maneres, he estat buscant i em penso que el color plata tal com jo el recordo deu ser un record infantil deformat per el temps, perquè no el trobo. Imagino que el color que jo tinc a la memoria, en realitat devia ser mes aviat això:

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 071d5510

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 2a5dd510

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 66bfa810
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDc Abr 27, 2022 10:26 am

Era un gris perla,encara queden racons que no ha cobert el repintat amb un blau/gris/verd .
Devien aprofitar restes . . . No sé si el va repintar el consorci del carril-bici .
Durant molt temps van deixar els pots buits sota el pont fins que un cop de riu se´ls va endur .
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 29, 2022 6:49 am

Ostres! Llàstima de no saber on van anar a parar. nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDv Oct 21, 2022 6:42 am

Amics, faig una mica de cronologia d'aquesta construcció:

-Les primeres divagacions sobre el pont, és a dir l'obertura del fil, data del maig de 2010

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 A11

-En pocs dies ja tenia clar el disseny i com el tindria de fer.

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 4_bmp10

-Em varen caldre alguns mesos per a trobar tot el material necessari, completant tota la perfileria a l'octubre del mateix any.

-La construcció del pont s'inicia uns mesos més tard, un cop vaig trobar una bona empresa de tall amb làser, el Juny del 2011

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 A17

-Els treballs de construcció varen durar gairebé tres mesos, finalitzant el Setembre del 2011.

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Img_9914

-La obra va romandre en una invitrina (o molts anys en una caixa al fons del traster), fins l'abril del 2022, en que reprenc el treball, per a soldar-hi la passarel·la, que fins llavors havia estat suelta.

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Img_2428

-Tot seguit el vaig fer sorrejar i el vaig imprimar, també a l'abril d'aquest mateix any

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Pont_410

-I finalment, a l'octubre del 2022, acabo de reprendre la feina, construint els pedestals de pedra que tant mereix el pont.

(N'hi haurà imatges ben aviat) Very Happy

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 947

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDv Oct 21, 2022 8:33 pm

Amb perseverança i determinació, aquest pont estarà al seu lloc algun dia! ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 22, 2022 12:34 am

Jo crec que potser serà al més de novembre... pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 947

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 22, 2022 7:24 am

Olot escrigué:
Jo crec que potser serà al més de novembre... pensativ

El novembre està bé.  ok
Però... quin any? riuuu

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 22, 2022 9:27 am

Tonton escrigué:
Olot escrigué:
Jo crec que potser serà al més de novembre... pensativ

El novembre està bé.  ok
Però... quin any? riuuu

trenscat2

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu de abans o desprès de sant Joan!!! riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDs Oct 22, 2022 2:04 pm

Si tenim en compte que és més a prop el Sant Joan passat, que no pas el que ve, hauríem de considerar que és després de Sant Joan.

Ara bé, si ets dels que pensen que aigua passada no mou molí, llavors hem de dir abans de Sant Joan.

No obstant, noto un cert to burlesc en la pregunta que m'ha fet i, en cas de que no fossin imaginacions meves, et diria... si, si, tu ves rient...!!

Picalullet

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33088

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitimeDg Oct 23, 2022 1:23 am

Tal com vaig prometre, aqui venen les fotos dels pedestals:

Començant a fer-les...

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Img20334

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Img20333

I gairebé acabades:

Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Img20335

A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)   Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
» Vagó de construcció anglesa del Tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Ponts, túnels i altres obres de fàbrica-
Canviar a: