TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
TREN DEL DELTA - Locomotora 1 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 TREN DEL DELTA - Locomotora 1

Ir abajo 
+2
Olot
ODAKIM
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2020 6:20 am

El ferrocarril de Tortosa a la Cava va ser batejat com a Tren del Delta per "Enciclopedia Salmeron". La veritat és que no hi tinc cap vinculació, però buscant alguna composició amb força vehicles de fusta, aquest n'està ple, suposo que per la seva modestia.

Així que intentaré fer una composició amb la locomotora, tres vagons de viatgers dos furgons i una plataforma.

Per culpa de gent que dóna idees, vull provar de fer les bases del conjunt amb fusta tallada amb làser. I provar de fer els suports de roda, topalls i alguns elments de màquina amb impressió 3D.

De moment he recopilat informació de base, i estic comprant alguns materials.

Tot i que ho faré el conjunt més o menys en paral·lel ( o aquesta és la idea), aquí explicaré la locomotora. Els vagons de viatgers ho faré a aquest fil :

https://trenscat.forosactivos.net/t3103-tren-del-delta-cotxes-viatgers#108820

I els vagons de mercaderies a aquest:

https://trenscat.forosactivos.net/t3104-tren-del-delta-vagons-mercaderies#108821

La idea és fer una composició similar al de la portada del llibre

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tapa10

A Olot y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2020 7:15 am

Com que se m'estava acabant el projecte anterior, fa dies que pensava que fariem després. El confinament va donar molt per pensar, i com comento, vaig escollir aquest tren perque tenia molts elements de fusta, el material que m'agrada per entretenir-me.

Però un altre dels motius que em va fer decidir, va ser que per internet vaig veure que la locomotora 1 estava preservada a Tortosa.  ( germana de la nº3 que surt a la portada del llibre, però amb algunes diferències, com les finestres frontals quadrades).

Així que a pricipis de juliol, em vaig muntar un cap de setmana de turisme on vaig vistar la ciutat. I vaig fer una una magnífica passejada en bicicleta pel Delta. I per descomptat, vaig agafar l'ametrelladora de fotos per la locomotora al parc de Teodor Gonzalez. Però seré  clement amb vosaltres i només en penjaré algunes de les més de 200 que vaig fer Very Happy


TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc010

Un magnífic detall de les característiques...

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc011

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc012

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc013

Per complicar el tema, una part posterior una mica estrambòtica. Aquests constructors que no pensen en els maquetistes... geek

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc014

Amb l'ajuda de les cadires d'un bar ( demanant permís) vaig saltar la tanca per fer una ullada a l'interior. NO era el primer que hi arribava. Llaunes i botelles que no faltin. diable

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc015

El projecte està en estudi de "com la faig". Per intereix quasi segur que repetiré un motor playmobil e segona mà, però més mutilat que altres experiments on el vaig deixar sencer. Ja veurem.

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2020 7:30 am

Aquesta part posterior que tu trobes estrambòtica no és pas cosa del fabricant, ja que en origen la màquina era oberta. Aquest bunyol és una modificació posterior realitzada per a tancar la cabina, ja que oberta devia ser massa freda.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDt Oct 13, 2020 5:06 am

Es maca aquesta locomotora, als FIM en tenim una, ara falta tenir el circuit llest per que pugui circular...seguiré el teu projecte...Felicitats per la tria!

https://trenscat.forosactivos.net/t1747p100-locomotora-3-carrilet-tortosa?highlight=locomotora+vapor

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDt Oct 13, 2020 10:36 am

MALLET7 escrigué:
 ... als FIM en tenim una...

Passarà com amb la màquina de veritat, que n'hi va haver al Tortosa-La Cava, a la Companyia de Ferrocarriles y Tramvias de Valencia, i als FFCC de Bilbao a Las Arenas, entre d'altres. Dons amb la màquina en miniatura també passarà que n'hi haurà als FIM i al tren de Delta. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDc Oct 14, 2020 7:03 am

He mirat el fil que comentes, i no he vist fotos... però el que m'agrada són els comentaris finals de "d'aquí uns anys no recordarem el que ha sortit dels teus tallers..."

Per això la faré, perque es recordi celles
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDc Oct 14, 2020 8:03 am

Mirare de cercar fotos de la seva construcció i les tornaré a penjar..deuen ser quant fèiem servir lnaltre servidor de fotos.

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDc Feb 03, 2021 11:27 am

Després de comprovar que les rodes del motor de segona mà de Playmobil quadren per 2 mm. La magnífica tècnica de fotografiar el bloc motor i escalar la foto al CADa partir de la roda sun2  Perue quedi bé, s'ha de fer la foto amb alta qualitat des de distànica (+ de 1'5m) iretallar, per per evitar l'efecte de l'angle de visió de distorsiona mides.

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc010

Aquests dies he anat dissenyant les peces que crec que necessita al locomotora.

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc016


Ara a casar el conjunt per ser tallat... i les plaques en 3D que no faltin...

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc011

A Olot, TramBlau, MALLET73 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDv Feb 12, 2021 10:56 am

Em sembla que he aconseguit fer el tetris per portar a tallar el conjunt de locomotora+mercaderies + viatgers, a veure que em diuen....

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 1_2mm10

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 3mm10

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDv Feb 12, 2021 10:43 pm

Que tipus de fusta utilitzes.
Veig que també has fet seients dobles, on van?
Com últim tall crec que faràs les separació per trossos per poder-lo portar després de el tall, millor canvia el color per donar les ordres de tall per colors.
Has deixat els punts d'unió perquè les peces no es deixin anar de el tauler?, són punts de mínim 1 mm en planxa de 1,2 mm i de 2 en planxa de 3 mm i el contorn de la planxa en un altre color perquè no ho agafi la màquina

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 13, 2021 8:08 am

Els punts d'unió potser val més deixar-los per al que programa el làser...

Quina feinada tanta peça!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 13, 2021 9:32 am

Mitjans escrigué:
Els punts d'unió potser val més deixar-los per al que programa el làser...

Quina feinada tanta peça!
Si no ho fas tu corres el risc que les peces caiguin sense acabar o sense fer una interior.
Si posen de soport una graella molt espessa queda la fusta cremada per sota, perquè no passi es posa una que té una mica més de 5 o 8 cm de separació, no recordo, i per ahi es cola tot el que queda solt.
Si són ells els que et fan els punts de tall, prepara la butxaca, si es que t'ho volen fer

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 13, 2021 10:10 am

Ah val, és un tema econòmic...

Jo, quan programava làser, com que ja devia estar contemplat, m'encarregava de totes aquestes coses, unions, rutes de tall, tall de xapa...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 5:25 am

Gràcies pels consells Pere!

Per parts:

- El tema de capes per colors m'ho han dit a atta33, també colors diferents per retalls dins de peces...
- Les pestanyes de subjecció, he sigut més prodent vaig a 2-3-4mm. 1 mm em sembla poc...

- El tema de fustes, faré 3mm contraxapat i volia 1'2mm contraxapat. El problema és que amb pandèmia m'han dit que he de portar el material. El de 3 mm ja el tinc, però 1'2mm contraxapat no el trobo per enlloc ( com a molt tires de 100x1000mm a tendes de modelisme. Provalblement acabaré comprtant planxes de 250x1000x1mm a Servei Estació...( i canviar la composició.... diable )

A veure...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 6:21 am

mira a maderas sants o maderas almer al paral.lel??
a veure si allà tens sort..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 6:37 am

ODAKIM escrigué:
Gràcies pels consells Pere!

Per parts:

- El tema de capes per colors m'ho han dit a atta33, també colors diferents per retalls dins de peces...
- Les pestanyes de subjecció, he sigut més prodent vaig a 2-3-4mm. 1 mm em sembla poc...

- El tema de fustes, faré 3mm contraxapat i volia 1'2mm contraxapat. El problema és que amb pandèmia  m'han dit que he de portar el material. El de 3 mm ja el tinc, però 1'2mm contraxapat no el trobo per enlloc ( com a molt tires de 100x1000mm a tendes de modelisme. Provalblement acabaré comprtant planxes de 250x1000x1mm a Servei Estació...( i canviar la composició.... diable )

A veure...
És millor posar mes pestanyes, en peces grans, dos o tres, que fer-les mes grans de 2 mm, a l'ésser mes grans no es tallen bé amb el cúter.
La fusta de 3 mm jo la compro en Fusta Sants al carrer de l'Espanya industrial, i demano que me la tallin, faig dues mides, 500 x 250 i 500 x 750, segons el que vagi a fer, normalment sempre tinc de 250 x 500 a casa.
La fusta de bedoll 1,2 mm ara nomes a sevei estació i de 1.000 x 250, també tenen de 0,6 mm de 500x250.
Aquest dilluns anire a ATTA33 a deixar els meus últims talls de fustes per fer unes cosetes que tinc pendents, i ja no em quedarà res emmagatzemat, estem pendents de la venda i prefereixo no acumular material en brut

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 7:54 am

Gràcies pels comentaris.

Jo visc prop del paral·lel i aquí hi ha un parell de fusteries a l'alçada d'Entença. Un panell de 120c240 cm de 3mm 17 €.

La prima de 1mm crec que faré Servei Estació.

Per cert Tramblau, els seients dobles és perque vull fer vagons C4 i C5, i un enia bancs longitudinals  i l'altre varis 2+2. Son les teves bases, com les baranes, que també són les que em vas passar.


Editat per darrera vegada per ODAKIM el Dt Feb 23, 2021 10:40 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 1:35 pm

Odakim
però 1'2mm contraxapat no el trobo per enlloc

Hi ha modelistes que encarreguen contraplacat de bedoll de 1 - 1´5 - 2mm etc a botigues de material per modelistes a Madrid.
Per la xarxa hi ha adreces.Miraré si contacto i demano adreces exactes..
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Feb 20, 2021 6:17 pm

Seris molt d’agraïr si poseu aquestes adreces/indicacions en un d’aquests fils: sii

https://trenscat.forosactivos.net/c5-adreces-d-interes-a-on-comprar-obtenir-serveis

Posant-les aqui sempre es poden trobar quan es busquen, mentre que si ho poseu en aquest mateix fil, serà introvable sense memoria per a saber en quin fil i en quin moment es va donar aquella adreça... Mad

Tots els membres que trobem aquestes indicacions en el futur, en buscar-les i trobar-les al seu lloc us ho agrairem per la seva utilitat.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Mar 06, 2021 11:55 am

Sembla que ja tenim tot el material, a veure quan ho tallem. A veure que surt mosegaungles

Finalment s'ha hagut de canviar el patró de tall d'acord amb els panells. A més m'han demanat pintar en una capa diferent els perfils dins de altres peces ( verd) i els trossos on "es igual perdre el material. A

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 1_2_mm10
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Mar 06, 2021 8:57 pm

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid quin trenque closques..espero que sapigués on va tot..!! cridaner cridaner rialla

molt bona feina applaud applaud applaud

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Mar 06, 2021 10:23 pm

Tot en bedoll de 1,2 mm? o també en contraxapat de 3 mm

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDl Mar 15, 2021 11:48 am

No, el de 3mm continuarà complet, no s'ha hagut de canviar.

Però mentre espero un bon moment per anar a tallar, he començat a mutilar el motor de Playobil. De fet anava a fer les perforacións per muntar un eix de biella més resitent

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc017


Peò ja que hi era, m'he animat i he pensat intentar fer uns radis de roda com la real

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc020

i m'he posat a tallar. I la veritat és que el plàstic dels radis és tremendament dur, amb el cuter no el tralles. i amb la Dremel em sembla que ho he elimat més per fusió tèrmica per per llimat....

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc018


I com que sóc del ram de la fusta, uns radis de fusta....

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc019
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Mar 27, 2021 12:23 pm

Despres de omplir i allisar amb cola...
TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc021


Una mica de pintat
TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Tdloc022

La veritat és que el resultat no mata, però s'havia d'intentar. nose

A Olot y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitimeDs Abr 03, 2021 8:00 pm

Molt enginyosa la idea de les rodes.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





TREN DEL DELTA - Locomotora 1 Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA - Locomotora 1   TREN DEL DELTA - Locomotora 1 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
TREN DEL DELTA - Locomotora 1
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» TREN DEL DELTA- Cotxes viatgers
» TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies
» locomotora vapor 16 tren del ciment
» Locomotora 2-4-0
» Construcció locomotora DB 191

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: