TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]

Ir abajo 
+30
Sisu
Shay
Christian
lluis7
Víctorf
mascarat
Antic mak(baixa volunt)
Jbmarcos
MALLET73
Esteve
deMilà
xavieralv
Avet Blau
VAY
manolo0101
gralla
FACTOR
didac
Antseru
Arenales
AdminTRENS.CAT
peps
E4lok
ut800035 (†)
tram47
TramBlau
bantren
QUIM
Denis66
Olot
34 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2011 8:40 am

Ningú podrà dir que no has fet tot el possible per eliminar sorolls.

applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2011 8:59 pm

Amadeu, has fet proves per comprovar que el cautxo et dona el resultat que esperes? En teoria ho hauria de ser, pero trobo molt arriscat posar-te a canviar-ho tot sense provar-ho abans. Si el cautxo no et donés la solució adequada em plantejaria uns panells aïllans de soroll que tenen al Leroy Merlin horribles i molt bé de preu, però que per a les vibracions i el soroll són miracolosos, això si, el problema és que són més gruixuts, entre 2 i 4 cm, no recordo exactament.

Ànims amb la feïnada super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2011 10:29 pm

De quin material són aquests panells?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDs Oct 01, 2011 11:01 pm

Es diu copopren, és un plàstic esponjós, però no tan porós com el plàstic dels matalassos d'aquells grocs. No és un material concebut per a exterior, és una aïllant d'interior. A l'exterior tinc l'experiència que absorveix l'aigua i la va alliberant per evaporació. Una altra opció podria ser el poliestiré d'alta densitat, és igualment absorvent (acústic i de vibracions), no tant com el copopren, però a l'exterior tindria un millor comportament. Jo el que faria es comprar una planxa de cada material (encara que la solució del poliestiré és més econòmica) i veure quin dels tres, et dona millor resultat.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDg Oct 02, 2011 3:16 am

Jorge, moltes gràcies per la suggerència, però no tinc temps per a fer més proves de materials.

No conec aquests materials que em proposes, però no està clar que donin bon resultat a l'exterior.

No se pas si aïllarien més que el cautxú. Però al menys sé segur que el cautxú resistirà l'intempèrie sense problema, ni tampoc tindré cap problema amb l'aigua o l'humitat.

Així que, malgrat la teva idea sigui ben bona, em sembla que continuaré amb el cautxú.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 5:29 am

Avui he estat a Servei Estació i he vist el Copopren del que m'has parlat, Jorge.

Veig que es tracta d'una cosa que sembla llana. Estic segur de que fa meravelles com aïllant acústic, però també em sembla clar que no és massa apropiat per a ús a l'exterior.

I de moment els treballs avancen:

Olot escrigué:
...
La idea és de fer un coixí amb cautxú, tal com abans, però ...
...aquest cop amb les capes de materials sense enganxar. La via reposarà sobre una capa de rajoles de 1'5 cm, que em donarà una base sòlida que em permetrà encolar la via i la grava. Aquesta base de rajoles descansarà, sense encolar, sobre el llit de cautxú....

Ja he fet el camí de rajoles per a la via, i he posat la via provisionalment a sobre. Aquest és l'aspecte que dóna:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0223

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0224

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0225

Encara falta anivellar les rajoles, i després anivellar la via. La via quedarà fixada a les rajoles per la pròpia grava encolada.

De moment he fet algunes proves de circulació amb material divers, i estic força satisfet amb el resultat: sembla que no es transmeti cap tipus de vibració, i el soroll sembla també haver-se reduït en comparació amb el sistema anterior.
Ara mateix el llit de cautxú sembla fer la seva funció. L'únic lloc per a on es transmeten vibracions són els cables elèctrics d'alimentació a la via. Però és un punt de transmissió molt localitzat i la vibració molt minsa.
Faltarà fer les proves definitives a cal veí, un cop fets els treballs que manquen, i un cop encolada la grava.




Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 5:55 am

Les rajoles les podries fixar al cautxú i entre elles amb silicona, silicona de la què venen als Xinesos, silicona barata que no és per a un treball de marqueteria, és res més per fixar sense fer força, augmentaria la insonorització. El Important és que entre elles no es toquin directament study
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:04 am

Entre rajola i rajola hi ha una tira de cautxú de 5 mm que impedeix que es toquin entre elles.

Les rajoles no cal encolar-les al cautxú que tenen a sota, per que en alguns punts queden dintre d'un caixó d'obra (del que també estan separats per una tira de cautxú de 5mm), que impedeix que es belluguin lateralment.
En els punts a on aquest suport lateral no existeix, la rajola tampoc es mou per que la ficció amb el cautxú és suficient com per que estigui estable.

M'han passat les ganes d'encolar amb silicona, per que em sembla que aquest era precisament el focus del problema. La meva sensació és que dos cossos enganxats amb silicona passen a fer una sola massa compacte.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:13 am

Bé és el que hi ha tristonet , a veure com et va ara
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:23 am

Per a il·lustrar les meves explicacions anteriors, aquí algunes imatges.

Aquí es pot apreciar la tira de cautxú entre rajoles i també la tira lateral:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0226

Una imatge del mateix punt sense la via, per a més claredat:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0228

Aquesta seria la instal·lació sense caixó lateral. Aquí només hi ha la tira de cautxú entre les rajoles ( i el llit a sota )

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0227

En aquesta imatge feta amb una rajola aixecada es veu tot: el caixó d'obra, la base o llit de cautxú (de 3 cms de gruix) que descansa sobre una base de goma escuma de 5 mm, les tires laterals de cautxú de 5 mm, la rajola amb la tireta de cautxú de 5mm entre rajoles enganxada, i la via:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0229
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:30 am

Jbmarcos escrigué:
... Si el cautxo no et donés la solució adequada em plantejaria uns panells aïllans de soroll que tenen al Leroy Merlin horribles i molt bé de preu, però que per a les vibracions i el soroll són miracolosos...

TramBlau escrigué:
Bé és el que hi ha tristonet , a veure com et va ara
Pere

De totes maneres, gràcies. Totes les idees són ben rebudes.

ok

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:31 am

Això dels contorns era al que em referia, però amb silicona, amb cautxú sempre és millor.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 6:43 am

Si, Pere. Ja t'havia entès be.

Aquest és el sistema primitiu que vaig fer:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Img_0230

Un llit de ciment que descansava sobre una base de goma escuma i els laterals sellats amb silicona.

L'error va ser la silicona, per que feia solidari el ciment amb el caixó i per tant amb tota l'obra. Per tant, aïllament zero.
De fet aquest sistema no estava tan malament. Ara veig que sense l'error de la silicona pot ser hagués pogut funcionar.

En realitat el que faig ara ve a ser aquest mateix sistema, augmentant l'aïllament de la base que passa de 5 mm a 3 cms, i suprimeixo el sellat amb silicona. El camí de ciment són ara les rajoles.

( ... i ja no puc fer més fotos, per que s'ha fet fosc Wink )
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 7:00 am

Però feia tant de soroll? Els tens fan soroll quan van per la via, de fet fan molt de soroll. Ara m'amoïnes per una cosa amb la que no pensava, a la part de dalt del meu cïtcuït havia pensat posar sobre el terra una mica de sorra per anivellar, al damunt totxo de gran format encadellat (paraula molt maca que no coneixia, molt millor que machiembrado, aquesta gent del Termcat són uns poetes Very Happy ), hauré de fer proves de soroll.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 7:10 am

Ah, si, ells troben noms molt romàntics: de les rajoles que jo utilitzo ara en diuen "toves". Em fa molta gràcia per que jo les trobo dures, i quan els hi he dit no han sabut dir-me perquè s'en hi diu toves si en realitat són dures. riuuu

Per el soroll tu no has pas de patir en absolut si ningú viu a sota del teu tren. El soroll que fa un tren és perfectament compatible amb la vida quotidiana que hi hagi a casa teva, que només podria arribar a ser pertorbada si fas córrer màquines amb funcions de so a l'hora de la siesta. Very Happy

En canvi jo tinc veïns a sota la terrassa, i llavors la cosa es complica. Ells no s'han queixat mai, però quan he estat a casa seva m'ha semblat que se sent massa soroll i no podria fer córrer el tren tot un diumenge tranquil·lament sabent-ho.
M'estimo més preocupar-me'n per no donar motius de queixa, que tenir de buscar solucions a partir d'una queixa. És la meva manera de ser.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 7:21 am

Olot escrigué:
Ah, si, ells troben noms molt romàntics: de les rajoles que jo utilitzo ara en diuen "toves". Em fa molta gràcia per que jo les trobo dures, i quan els hi he dit no han sabut dir-me perquè s'en hi diu toves si en realitat són dures. riuuu

Per el soroll tu no has pas de patir si ningú viu a sota del teu tren. El soroll que fa un tren és perfectament compatible amb la vida quotidiana qui hi hagi a casa teva, que només podria arribar a ser pertorbada si fas córrer màquines amb funcions de so a l'hora de la siesta. Very Happy

En canvi jo tinc veïns a sota la terrassa, i llavors la cosa es complica. Ells no s'han queixat mai, però quan he estat a casa seva m'ha semblat que se sent massa soroll i no podria fer córrer el tren tot un diumenge tranquil·lament sabent-ho.
M'estimo més preocupar-me'n per no donar motius de queixa, que tenir de buscar solucions a partir d'una queixa. És la meva manera de ser.

Ah!, ara ho entenc, si hi ha veïns..., jo no tinc aquest problema, i el que fa la siesta sóc jo Very Happy. Això diu molt de tu Amadeu, et vull tenir de veí Very Happy .
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 7:22 am

Si, és clar, per venir a jugar amb el tren quan no facis la siesta, oi?

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 05, 2011 7:29 am

Olot escrigué:
Si, és clar, per venir a jugar amb el tren quan no facis la siesta, oi?

riuuuu

Embarassed , m´has agafat.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 1:32 am

Primeres proves de fixació de balast i vorera per la cuneta interiors dels túnels:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 A23

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 A_123

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 A_223

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 A_320

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 A_419
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 1:48 am

Això progressa, felicitats.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 7:22 pm

Amadeu em quin liquid enganxas el balastre?

M`ha dit un ocellet que vist en directe es millor que en fotos tota la teva maqueta.terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 637668

salutacionsterrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 462324

PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 10:17 pm

peps escrigué:
Amadeu em quin liquid enganxas el balastre?

M`ha dit un ocellet que vist en directe es millor que en fotos tota la teva maqueta.terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 637668 ...

Pep, segueix aquest fil que hi estic explicant precisament això:

https://trenscat.forosactivos.net/t636-productes-utils-com-a-fixadors-de-balast#6490

Per lo del meu circuit en directe, pots venir quan vulguis i tu mateix ho podràs jutjar. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 10:57 pm

Jbmarcos escrigué:
Això progressa, felicitats.

Gràcies ! ok

Però no va pas tan de pressa com jo voldria.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 11:00 pm

Olot escrigué:
Jbmarcos escrigué:
Això progressa, felicitats.

Gràcies ! ok

Però no va pas tan de pressa com jo voldria.

A mi m´ho has de dir, porto dues setmanes sense fer gairabé res, amb 120m2 de pedra per fer el camí cridan-me cada dia des-de el jardí Very Happy . Paciència.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitimeDc Oct 12, 2011 11:02 pm

Ah, si les pedres parlessin cridessin !! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 19 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 19 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: