TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]

Ir abajo 
+30
Sisu
Shay
Christian
lluis7
Víctorf
mascarat
Antic mak(baixa volunt)
Jbmarcos
MALLET73
Esteve
deMilà
xavieralv
Avet Blau
VAY
manolo0101
gralla
FACTOR
didac
Antseru
Arenales
AdminTRENS.CAT
peps
E4lok
ut800035 (†)
tram47
TramBlau
bantren
QUIM
Denis66
Olot
34 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 09, 2009 10:16 am

Tip de tots els problemes que oferia el meu tren, vaig decidir buidar el caixó de sorra i omplir-lo de ciment.

Així, el circuit va ser "clausurat". Aquestes fotos són de l'ultim dia que els trens varen circular per el circuit inicial:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen10

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_8010

I després, aixecament de les vies...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen11

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen12

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen13

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen14

En fi, que l'instal·lació es va convertir en una mena de "via verda", que fins i tot alguns aprofitaven per recórrer de manera un tant clandestina...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Imagen15

Ara ja tenia el caixó buit de terra. Només calia omplir-lo de morter i tornar a posar les vies, tal com eren...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5511


terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5410

Però s'em va passar pel cap que, ja que hi era, pot ser s'hi podria fer alguna cosa més... (ja n'estava tip de veure voltar el tren)

I si allargués el traçat... però com fer-ho? jo ja no tenia més terrat!
I si hi fes dos nivells?
Al principi creia que no era possible, i no veia la manera de les fer-ho, fins que a base de trencar-mi el cap, al final vaig trobar la manera.

I vaig decidir fer-ho (Ai, pobre de mi: llavors no era pas conscient de la feinada que això em suposaria !!)

La idea era fer un oval replegat sobre si mateix, en dos nivells. Una cosa així:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Idea10

Això implicaria suprimir el caixó que anava a omplir de morter:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 11010

Més o menys, el projecte de la nova instal·lació era aquest:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Defini10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 8:28 am

Em segeuix algú?

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 9:23 am

Jo et segueixo, :rendir: però encara que estic de ple en l'escala "G", tinc la meva maqueta a escala h0, i el que faig és aprendre de vosaltres

S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Denis66
Jardinaire
Denis66


Ubicació : Perpinyà-Catalunya Nord (França)
Edat : 61
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 70

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 9:38 am

Jo també et segueixo. :000a1:

Vivament la continuació.

Admiro à tots els que sou capaços de fer aquestes meraveilles.



smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
QUIM
Trenjardinaire
QUIM


Ubicació : la garriga
Edat : 75
Data d'inscripció : 24/01/2009
Nombre de missatges : 144

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 10:52 am

Et segueixo Amadeu, pero com saps el teu circuit el coneixo a la perfecció, l'anterior i l'actual. ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 7:16 pm

TramBlau escrigué:
Jo et segueixo, :rendir: però encara que estic de ple en l'escala "G", tinc la meva maqueta a escala h0, i el que faig és aprendre de vosaltres
S2
Pere

Dons espero que aquí hi trobaràs algunes idees. Però no t'alarmis per el que veuràs a partir d'ara ! Tingues en compte que tendeixo a complicar-me la vida, i que de vegades les coses es poden fer amb menys feina de la que jo em busco...
Wink

Denis66 escrigué:
Jo també et segueixo. :000a1:
Vivament la continuació.
Admiro à tots els que sou capaços de fer aquestes meraveilles.
smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013

Gràcies per els compliments... Embarassed

QUIM escrigué:
Et segueixo Amadeu, pero com saps el teu circuit el coneixo a la perfecció, l'anterior i l'actual. ok

Sí, però quan acabi d'explicar l'història que ja coneixes, aquest fil et permetrà de seguir els meus avenços dia a dia.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 9:13 pm

Hola Amadeu

Tu ja saps que cuan et poses amb les modificacions et compliques la vida,
pero endavant que la cosa es posa interesant.

Felicitats pels camvis.

fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDt Feb 10, 2009 11:38 pm

Et segueixo, Tú ja saps que qualsevol modificació per senzilla que sembli sempre es complica i si a mes en comptes de treballar amb fusta es fa amb totxanes ja que es al aire lliure la cosa ja no se com es torna.



Tenint amb compte l’espai que tens i el radi de corbes que vols fer servir, crec que la solució es bona, ara tinc un parell de preguntes que a fer.



L’estació subterrània, esta a sota d’una altre no?, en aquest cas com pensés fer el terra de l’estació de sobre per si tens d’accedir a la de sota, fins i tot per si tens que netejar la via manualment.



La segona, encara que potser motiu d’un nou tema, al final de la rampa perquè l’aigua no s’acumuli com ho penses fer



Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 4:06 am

ut800035 escrigué:
...Tenint amb compte l’espai que tens i el radi de corbes que vols fer servir, crec que la solució es bona, ara tinc un parell de preguntes que a fer...
Per les corbes he trobat una manera de combinar diferents radis i, si bé no m'hi cap el R5, amb aquesta combinació aconsegueixo un efecte molt millorat. Si hi penso, aquest vespre us ho explicaré.

ut800035 escrigué:
...L’estació subterrània, esta a sota d’una altre no?, en aquest cas com pensés fer el terra de l’estació de sobre per si tens d’accedir a la de sota, fins i tot per si tens que netejar la via manualment...
Si, una estació es trobarà sobre l'altre. En principi he pensat de fer el pati de vies de l'estació superior en una estructura abatible (p.e. en alumini) que em permeti l'accés a la de sota, ja sigui per un eventual manteniment, neteja de vies, un descarrilament, etc. No obstant, si teniu idees seran també ben rebudes.

ut800035 escrigué:
...La segona, encara que potser motiu d’un nou tema, al final de la rampa perquè l’aigua no s’acumuli com ho penses fer...
Senzillament en el punt mes baix després de la rampa faig desaigües. A mida que vagi explicant, apareixerà alguna foto a on es veurà. Ja t'ho senyalaré.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 9:06 am

Olot escrigué:
ut800035 escrigué:
...Tenint amb compte l’espai que tens i el radi de corbes que vols fer servir, crec que la solució es bona, ara tinc un parell de preguntes que a fer...
Per les corbes he trobat una manera de combinar diferents radis i, si bé no m'hi cap el R5, amb aquesta combinació aconsegueixo un efecte molt millorat. Si hi penso, aquest vespre us ho explicaré.

Aquí està explicat:

https://trenscat.forosactivos.net/vies-i-infraestructures-f30/millora-de-les-corbes-de-radi-petit-t113.htm#484
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 9:46 am

Bé, dons sabent que no estic parlant sol, continuo l'història.

Wink

Si heu comparat el plànol del traçat antic i el del nou, haureu vist que el túnel antic quedava amagat per la seva pròpia prolongació degut a la creació del nivell superior a sobre seu.

I com que el túnel em va costar lo meu fer-lo amb pedra, vaig decidir desplaçar-lo.

Vet aquí que vaig haver d'idear un dispositiu a tal efecte...

Primer arrancar el túnel del terra:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5910

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5911

Transportar-lo:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5912

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5913

I just quan només faltava posar-lo a lloc, alguna cosa va fallar...
I tot el túnel es va desintegrar !!!

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5914


plorarmolt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 10:45 am

Has pensat en ampliar una mica l'espai destinat a la bancada de la via per posar una mica d'herba artificial per muntar el circuit com si d'uns mòduls es tractés, l'estil del circuit modular "MOMI".
S2
Pere

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 10:49 am

tristonet Tu as pensé en étendant un peu l'espace destiné au sommier de la voie pour rendre un peu d'herbe artificielle pour monter le circuit comme si de quelques modules, le style du circuit modulaire "MOMI", se traitait. tristonet
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 11:05 am

Ara l'espai que destina al tren és l'espai de la via, si en comptes d'aquests 20 cm. li dóna una amplitud d'uns 50 cm. li permetria col locar gespa artificial, o altre tipus d'escenificació, a més d'alguna casa o construcció al costat de la paret, també en els racons aprofitament amb escenificacions.
El mòdul de "MOMI" demostra que en molt poc espai la quantitat de detalls que es poden incorporar


S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 7:19 pm

Pour Daniel:
TramBlau escrigué:
tristonet As tu pensé en agrandir l'espace destiné à la voie pour lui mettre un peu de l'herbe artificielle pour faire comme dans un module, à le style du MOMI?...


TramBlau escrigué:
Has pensat en ampliar una mica l'espai destinat a la bancada de la via per posar una mica d'herba artificial per muntar el circuit com si d'uns mòduls es tractés, l'estil del circuit modular "MOMI".
S2
Pere

Si que hi he pensat. Faré alguna cosa, però no pas a base de ampliar l'espai de la base de la via. La meva terrassa no és pas tan gran, i amb l'espai que prenc per el tren ja queda molt reduïda.

El que tinc en projecte és construir una estructura de fusta folrada amb gespa artificial, en forma inclinada, com la pendent d'una muntanya. Segurament això em prendrà també el mateix espai, però crec que l'impacte visual serà mes suau.

En aquest cas, més que escenificació, serà paisatge.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 7:29 pm

Havia oblidat dirvos-ho:

Una altre avantatge que buscava al fer el segon nivell era guanyar alçada. Quan vaig fer el meu circuit tenia 20 anys, i 25 cms d'alçada eren perfectament accessibles per a mi.

Ara estic a punt de fer-ne 50, i 25 cms són molt avall. S'hi treballa molt incòmode, i segurament amb els anys arribarà un moment que es tornarà impracticable.

Amb la nova estructura la via del segon nivell (la que es veurà) és a uns 70 cms de terra, amb el que la puc tocar estant dret sense quasi inclinar l'esquena. Això és un valor importantissim a tenir en compte a l'hora de crear una instal.lació.
A demés, el punt de vista es millor a aquesta alçada. De l'altre manera només veus els sostres dels trens (vista aèria).

Es un consell a seguir per els que encara no heu començat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 11, 2009 9:10 pm

Hola Amadeu

Tens molta raó Amadeu, es mes facil fer un circuit a nivell del terra ,pero tan per treballar, com per encarrilar els trens resulta molt incòmode i com tu dius
només es veuen els sostres dels trens.

Jo tambe soc de l´opinio que sa de tenir en compte aquesta posibilitat cuan es pensi amb construir uncircuit.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 12:01 am

DIUS:
I just quan només faltava posar-lo a lloc, alguna cosa va fallar...
I tot el túnel es va desintegrar !!!


O sigui conclusió, si volem fer us dels serveis de l’empresa “transports especials Amadeu”, tindrem que fer paral·lelament una bona pòlissa d’assegurances.



I pensar que la propaganda deia: A transports especials Amadeu, movem tot el vulgueu moure, des d’un cargol fins a una muntanya, som eficients, rapits i mai fracassem


Joan smiley-angelic004 smiley-angelic004

angell angell
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 12:58 am

Jo, el dia que faci la meva, la plantejaré a 1 m. d'alçada, cal pensar, a més de l'esquena, en els néts i agregats. :diable2:
Plantejada com el que fa una taula, deixant la part inferior buida.
Aquest és el meu plantejament inicial, ja veurem que passés quan canviï de casa.
:Hola:
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 2:46 am

ut800035 escrigué:
O sigui conclusió, si volem fer us dels serveis de l’empresa “transports especials Amadeu”, tindrem que fer paral·lelament una bona pòlissa d’assegurances.

Sempre pots acudir a l'empresa d'"assegurances especials Amadeu".



ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
QUIM
Trenjardinaire
QUIM


Ubicació : la garriga
Edat : 75
Data d'inscripció : 24/01/2009
Nombre de missatges : 144

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 8:00 am

Prenc nota dels transports Amadeu

Quan vulgui desballestar qualsevol cosa et contractaré

Quim
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 8:02 am

scratch
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 12, 2009 8:47 am

Bé, posem-nos seriosos, que l'història continua:

De mica en mica, una nova geometria de via s'anava dibuixant en el que quedava de l'antiga infraestructura. I també s'anava veient a on era insuficient:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5915

Així, vaig començar a fer les modificacions oportunes (ningú sap la quantitat de runa que això genera !!!)

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5916

I comprar nou material d'obres (rajoles, ciment, eines, etc amb la corresponent ocupació d'espai que això suposa !)
Però els treballs anaven avançant...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5917

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5918

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_5919

Així cada cosa s'anava posant al seu lloc:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_6010

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_7910

Fins i tot hi ha hagut algunes primeres circulacions...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_6011

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_8011

Sempre sota la supervisió de la meva gata, és clar:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_6012

També algunes proves de gàlib...

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_6013
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 15, 2009 8:29 am

Finalment la cosa ja es va posar seriosa, quan vaig tenir de modificar el forat d'entrada a la casa.
El motiu de la modificació era per una banda un canvi en l'alçada del pis del túnel degut a la modificació de la pendent de la via, i per altre banda fer una cavitat per l'allotjament dels motors de dues agulles que quedarien dintre del forat.
I encara una altre raó: tenia de fer pas per tot el nou cablejat.

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_7211

Vista des de l'interior:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_7211

Les modificacions acabades:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 310

Instal.lació dels motors:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_0213

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_0212

Les agulles al seu lloc:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 410

Vista de la porta per la part interior:

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_1017

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Img_1016
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitimeDg Feb 15, 2009 9:55 am

applaud
treball
S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 40Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: