TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
el meu tren perimetral HO WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Comparteixi

el meu tren perimetral HO

AutorMissatge
dvdtren
Jardinaire
dvdtren

Ubicació : ARENYS
Edat : 51
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 57

el meu tren perimetral HO Empty
MissatgeAssumpte: el meu tren perimetral HO   el meu tren perimetral HO I_icon_minitimeDg Oct 13, 2019 7:27 am

Bones!

A rel d'una conversa amb l'Amadeu, tot i que encara no he començat amb el "G" us poso unes fotos de com va el meu tren HO, bàsicament es una maqueta ambientada a l'época III dels ferrocarrils alemans DB.
Vaig obtar per fer-la fixe perimetral amb U que faig a estones dins de l'habitació; tot i que l'LGB l'hauré de fer al terrat riuuu

El circuit es complementa amb una extenció extraible per fer rodar el material quan no faig maniobres.

Salut!!

el meu tren perimetral HO Pa130714

el meu tren perimetral HO Pa130715

el meu tren perimetral HO Pa130716

el meu tren perimetral HO Pa130717

el meu tren perimetral HO Pa130718
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 43
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2023

MissatgeAssumpte: Re: el meu tren perimetral HO   el meu tren perimetral HO I_icon_minitimeDl Oct 14, 2019 6:30 am

Shocked somriu aplaud aplaud Calen més fotos!!! foot101 aplaud aplaud Tren Tren bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 58
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 870

MissatgeAssumpte: Re: el meu tren perimetral HO   el meu tren perimetral HO I_icon_minitimeDl Oct 14, 2019 7:23 am

Shocked Shocked
un treball molt pulit ok
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: el meu tren perimetral HO   el meu tren perimetral HO I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

el meu tren perimetral HO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES ESCALES NO TANT DE JARDÍ (El tren d'hivern) :: Totes les altres escales (I, 0, H0, S, TT, N, Z...)-
Canviar a: