TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 automotor "saragossa" motor Barreiros

Ir abajo 
+6
Francesc
Olot
Mitjans
ignasibaga
lluis7
MALLET73
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 20, 2019 6:46 am

ignasibaga escrigué:
affraid affraid affraid affraid affraid

bé no vull dir que jo en faci 2 si no que hi ha algú del foro que també li agraden els apartus extranys i m'ha demanat un parell de morros per fer-ne un ell... Wink Wink Wink Wink

tot i que semblen iguals no ho són..

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Img_2621

a Bagà seran entregats!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 20, 2019 6:48 am

ignasibaga escrigué:
affraid affraid affraid affraid affraid


Jo només en faig un. No solament a mi m'agraden els apartus extranys..hi ha un altre membre del foro que el vol fer i em va demanar si li podia fer un parell de morros per el seu...

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Img_2621

tot i que semblen igual no ho són...tenen diferencies..amb els del meu...

a Bagà seran entregats..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 20, 2019 7:07 am

MALLET73 escrigué:
... No solament a mi m'agraden els apartus extranys..hi ha un altre membre del foro que el vol fer i em va demanar si li podia fer un parell de morros per el seu...

Hi ha d'haver gent de tota mena, noi. Fins i tot personatges que els hi agraden les coses rares. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 20, 2019 9:43 am

Va home , va home...si això ho tens fet i acabat en cinc minutets riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 21, 2019 4:09 am

Una sorpresa més per Bagà, però si quan siguem tots demanes qui és aquell que l'hi agraden les coses rares tots aixecarem la ma.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 21, 2019 5:15 am

ignasibaga escrigué:
 Una sorpresa més per Bagà, però si quan siguem tots demanes qui és aquell que l'hi agraden les coses rares tots aixecarem la ma.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

applaud applaud applaud applaud applaud applaud


riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Crec que el que m'ho va demanar ja ho espera no cal que li digui que aixequi la mà..!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 21, 2019 6:17 am

ignasibaga escrigué:
 Una sorpresa més per Bagà, però si quan siguem tots demanes qui és aquell que l'hi agraden les coses rares tots aixecarem la ma
...

Bravo

Molt ben dit!

riuuu riuuu riuuu


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 23, 2019 11:25 pm

+1 super12 riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2019 4:45 am

No vaig veure com en Carles entregava els morros, per tant no sé qui és aquest que l'hi agraden les coses rares, vaig mirar molt i en vaig veure un munt de molt rars, però molt molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2019 5:38 am

Jo tampoc ho vaig veure... nose

Però un dia sabrem la veritat, perquè les coses rares no es poden amagar gaire temps. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2019 6:13 am

ignasibaga escrigué:
 No vaig veure com en Carles entregava els morros, per tant no sé qui és aquest que l'hi agraden les coses rares, vaig mirar molt i en vaig veure un munt de molt rars, però molt molt.

Olot escrigué:
Jo tampoc ho vaig veure... nose

Però un dia sabrem la veritat, perquè les coses rares no es poden amagar gaire temps. riuuu

DOns si van ser entregats als seu nou propietari per que faci un Barreriros , a veure si publica les imatges de la seva modificació..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2019 6:19 am

Home, li deurà fer vergonya que se sàpiga que li agraden les coses rares.

riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 25, 2019 8:13 am

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 09, 2019 1:07 am

pintura, toca tapar el color blau per poder pintar l'antre color..

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Img_2668

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Img_2669


continuarà..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 09, 2019 1:17 am

L'estas pintat de colors inventats?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 10, 2019 4:04 am

El color corporatiu del trens de FIM

ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 10, 2019 4:29 am

Olot escrigué:
L'estas pintat de colors inventats?

si, blau i gris més el brut i rovell...

ignasibaga escrigué:
 El color corporatiu del trens de FIM

ok ok ok ok ok

super12 super12 super12 super12 super12

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 3:33 am

Jo no sé com se us acudeix de fer una cosa tan lletja com aquest abort infernal.  Mad

riuuu riuuu riuuu

Probablement aquests automotors siguin els més lletjos del món.  Twisted Evil  Tot i així tinc algunes fotografies per si us poden ser útils als que esteu fent aquesta cosa. Algunes ja s’han vist aquí, però auxi està totes juntes.

Del Calahorra a Arnedillo:

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 F28c0610

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 7c9dc510

Malauradament les tonalitats de les fotos en b&n poden ser alterades, de manera que no són gaire útils per a deduir les tonalitats dels colors

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 42567410

Una en color. Però son aquestes les tonalitats correctes?

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 832a2210

O són aquestes altres?

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 3e23d910

Madrid-Navalcarnero y Almorox

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 22d5d910

I ara, sorpresa!  Very Happy

No sou els únics que teniu el mal gust de reproduir el que es tindria d’esborrar de la història,  riuuu
Algú més ha reproduït aquest Zaragoza del Madrid a Almorox. Desconec l’escala, però jo diria que és més petita.

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 389d0610

I per si us és útil, una imatge de l’interior d’un d’aquests vehicles, suposo que abans de ser desfigurat per el canvi de motor.

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 8e6e6910
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 4:24 am

Olot escrigué:
Jo no sé com se us acudeix de fer una cosa tan lletja com aquest abort infernal.  Mad

riuuu  riuuu  riuuu

Probablement aquests automotors siguin els més lletjos del món.  Twisted Evil  Tot i així tinc algunes fotografies per si us poden ser útils als que esteu fent aquesta cosa. Algunes ja s’han vist aquí, però auxi està totes juntes.

Del Calahorra a Arnedillo:

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 F28c0610


Pot ser que els dos capós i en conseqüència els dos motors siguin diferents, com si n'haguessin canviat un i l'altra encara sigui l'original, o és efecte de la foto?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 4:46 am

Jo no ho crec. Augmentant la primera foto (la que tu has replicat) em sembla veure que els dos capós estan desgraciats (ai, perdó, volia dir manipulats), el que es veu menys també.

En la següent foto, en blanc i negre, es veu una placa platejada a sota del que abans era la parrilla del radiador. En la foto en color la placa platejada no hi és, el que em fa pensar que és el morro que a la foto anterior queda amagat al darrera de l'automotor.

I no tindria sentit canviar només un motor, ja que cada un es feia servir per un sentit de la marxa. Però be, això només és el que em sembla a mi.

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 5:40 am

O va ser un malson d'un enginyer o una bona borratxera, però com estava el cap de compres? riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 10:20 am

Per la posició del automotor em sembla que el motor del darrera és més petit i el capó està un pel més baix que l'altra, també sembla més curt i acabat més en punta que el Barreiros. No sé si hi ha bibliografia.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 10:50 am

Em fa l'efecte que és un efecte òptic. pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 11:05 am

Olot escrigué:
Em fa l'efecte que és un efecte òptic. pensativ

Pot ser
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 11, 2019 11:54 am

No ho sé pas.

Aquí he trobat encara més fotos. N'he buscat que tinguéssim una perspectiva semblant a la que genera el dubte. Algunes les he invertit perquè es vegin el més semblant possible a la foto origen del dubte, a fi de que es puguin comparar.

En la primera foto em sembla bastant clar que els dos morros són desgraciats...

automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Provaa10

La segona és la del dubte, posada aquí per a comparar amb les altres tres...

La tercera és un Calahorra-Arnedillo en estat original, i pràcticament amb la mateixa inclinació de perspectiva que la foto segona. Comparant el capó que queda al darrera jo diria que és molt més petit que el de la segona foto, manipulat.

I la quarta foto és el mateix cas que la tercera: un Calahorra-Arnedillo en estat gairebé original i amb la perspectiva semblant. Comparant torno a veure el capo de darrera molt més petit que el de la segona foto, manipulat.

És el màxim que puc trobar. Desconec si hi ha literatura, però també ho puc buscar, tot i que això és més laboriós i trigaré més.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros   automotor "saragossa" motor Barreiros - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
automotor "saragossa" motor Barreiros
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Projecte "Dresina Barreiros" - Via ampla - Escala 1:29 - Galga 45
» Bloc motor
» CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD
» Unitat de motor homebuilt
» automotor rtv

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: