TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Ferrobus RENFE serie 591 a escala G

Ir abajo 
+7
Olot
Mitjans
TramBlau
Sonderzug
el terrat de margarit
ignasibaga
MALLET73
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 04, 2024 9:30 am

super12  super12  super12 Magnífic treball Alvaro !
Fa un quants anys vaig veure a una botiga a Terrassa (que ja és tancada) aquest ferrobus de Piko, en versió Renfe que comenta l'Amadeu, ...però no m'arribava el pressupost.
Tot i que no és pas de via estreta, trobo que queda molt bé als nostres circuïts i a més a més en tinc grans records de viatges fets amb aquests automotors a llocs ben diversos de la Península, Pobla de Segur, Jaca i Badajaoz però també, no fa tant, a Alemanya.

Molt bon treball applaud

Salut
Xavi -KTK-
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 50
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 04, 2024 9:39 am

Moltes gràcies Xavi... la veritat es que jo que sóc també de via metrica, al final vaig caure en aquest automotor tan conegut i em vaig possar a tranformar.lo i el resultat crec que és molt bó.

El dia que ho vam presnetar a la Gran Trobada de Modelismo a Huelva, molt de gent es va emocionar vent-lo circular i a més amb detall de les plaques de destinació que vaig fer del Huelva-Ayamonte.

La gent de Huelva, visitants de familia ferroviària em van agrair aquest detall per el seus familiars i també quan ells i elles eren petits i feien aquesta llínea.

Moltes gràcies.

Alvaro.

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 04, 2024 9:01 pm

alvarop escrigué:
((( A LA VENDA ))) Per cert, ja sé que no és el lloc per publicar-lo, però aquest Ferrobus M+Rc sèrie 591 RENFE digital amb llums i so, està també a la venda per si algú de vosaltres esteu interessat per 1000 euros.


Moltes gràcies. Álvaro.

Sí, l'he vist!! sembla que ja tens un "pujador!!"

salutacions

mallet73

A alvarop li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 50
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 04, 2024 11:22 pm

Sí, en efecte Carles, per cert amic... Bon Any!!!!

A veure si hi ha sort i algú ho compra.

Tinc molt carinyo al Ferrobus perque va ser un treball molt cuidat i que va quedar molt bé amb la transformació de les cabines, la pintura, les calques del tren i altres detalls molt macos i reals.

Si coneixes algú que estigui interesat, doncs si us plau, endavant!!!!

Moltes gràcies. Una abraçada. Álvaro.



Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 05, 2024 9:15 am

Que tinguis molta sort en la venda, ja ens diràs com acaba.

aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 15, 2024 4:59 pm

Àlvaro, si puc preguntar-te algunes coses sobre la transformació que li vares fer a aquest vehicle, m'agradaria saber:

1) quin color de pintura vàres utilitzar? el plata no és pas un color fàcil, però aquí es veu molt encertat...  Very Happy

2) el fanal superior et va quedar prou bé. Amb què vares fer? és una peça tornejada? pensativ

Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Diposi13

Sé que vaig una mica tard per aquestes preguntes, però m'estava mirant aquestes fotografies en calma, i m'han vingut ara...

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G   Ferrobus RENFE serie 591 a escala G - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ferrobus RENFE serie 591 a escala G
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» ((( A VENDRE ))) Ferrobús sèrie 591 RENFE a escala IIm / G
» Cotxes de viatgers serie 5300 FEVE i furgons serie 9000 FEVE Nord anys 80 a escala G - 45mm
» vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure
» locotractor RENFE 301 a escala G/IIm
» Tremuges RENFE a escala G/IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: