TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Escapada al Bernina Express WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Escapada al Bernina Express

Ir abajo 
+7
ignasibaga
ODAKIM
Sisu
el terrat de margarit
Olot
josepmaria
Mitjans
11 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 10:20 am

Aquestes vacances, ens les hem empescat per viatjar de la forma més econòmica possible, amb viatge en cotxe, allotjament amb AirBnB i menjar de supermercat. La primera idea era visitar el Llac de Como, al nord d'Itàlia, i mirant el plànol, vaig veure que possiblement mai seria tan a prop de Tirano... així que vaig tancar un tracte per a poder visitar el Bernina Express..!

Per arribar, vaig pensar que potser valia la pena visitar Milà, tot i que ja vaig veure que no hi ha gran cosa a veure... Tot i així, allà hi tenen una extensa xarxa de tramvies, amb diversos models de diverses èpoques.

Els moderns

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Els antics

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Els dels 70(?)

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I els lletjos...
Cabina assimètrica i cul extrany...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Fins aquí el que es podia veure a Milà...

Per anar cap al Bernina, va sortir més econòmic fer nit a Sondrio, una mica abans de Tirano.

Allà hi passa el tren, així que aprofitant que havia de comprar sucre, vaig anar a fer un passeig a l'estació, que casualment teníem a prop.

L'estació

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Un cop a dins, a l'esquerra, hi havia aquest cobert, amb un tractor o dresina estacionat al costat.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Mentre hi era, va arribar un tren. Com podeu veure, ve amb els vagons per davant

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I aquesta és la màquina.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Mentre feia aquestes fotos, vaig veure un dipòsit al fons. Intuint alguna cosa, m'hi vaig acostar

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I m'hi vaig trobar això a dins!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Vista per l'altre costat, des del carrer.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I fins aquí, el passeig del vespre. L'endemà esperava el plat fort...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 10:52 am

Bonic reportatge. Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 10:53 am

Bravo

Els tramvies de Milà són la pera. Trobo increïble que encara circulin els antics. Jo hi vaig ser a finals dels 80 i només hi havia aquells, que en aquella època ja eren antics!

Aquests precisament són els que estava fent en Jerrybafetto:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Espero impacient les fotos del Bernina!!

Very Happy

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 11:16 am

Buscant informació sobre els bitllets, horaris i demés, vaig veure que la millor forma i més econòmica de viatjar és agafant el tren regular, ja que és més barat, no té seients reservats, si vols, pots baixar a qualsevol estació i agafar el següent tren i a diferència dels vagons panoràmics del turístic, les finestres es poden baixar i no tens els reflexes dels vidres, que tan malament queden a les fotos.
Els bitllets els vam comprar el mateix matí, a taquilla, així ens van poder oferir el millor preu, ja que els nanos només pagaven un petit suplement.

I el millor...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Els trens regulars duen un parell de vagons oberts al final! Així que corrent a buscar seient.

Mentrestant, arribava un conegut molt alegre...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Comença el viatge i enmig de grinyols constants, travessem Tirano pel mig del carrer, tan tranquil·lament, igualet que aquí... ah, no, aquí no...



I xino-xano va fent, fins que arriba el que portava controlant amb el GPS per no perdre'm detall... El Viaducte de Brusio! Com grinyola!!! És impressionant el pendent que té la via en tot el trajecte, costa creure que sigui d'adherència...



Un cop passat el viaducte, arribem a l'estació, on hi trobem això

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Les imatges, a mesura que el tren puja, són espectaculars...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Arribem a Miralago

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I seguidament, Poschiavo, on vam veure més material.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Deixem Poschiavo i comença la pujada de veritat, fent esses ben tancades i pujant sense parar...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


I ja sé que us deixaré amb la mel als llavis, però per avui, això és tot. Costa molt pujar les fotos de tres en tres i anar penjant videos, se'm fa tard i treballo, així que demà, més super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 11:54 am

formidable applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 5:58 pm

Després de Poschiavo les pendents arriben al 70 per mil!

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 6:43 pm

Caram, quines vacances que t'has marcat!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 7:56 pm

Olot escrigué:
Després de Poschiavo les pendents arriben al 70 per mil!

Ja arribaran les fotos, ja...

Sisu escrigué:
Caram, quines vacances que t'has marcat!

Si s'estudia bé, es pot fer per un preu força raonable. Millor que quedar-se a casa passant calor...

En avió, apart de tot l'embolic d'aeroports, necessites un cotxe de lloguer per moure't, així que apa, carretera i amunt. Gasolina i peatges són molt més econòmics que l'avió.

A l'hora de dormir, Airbnb, buscant sempre el més econòmic. Com que és una plataforma que es basa en els vots dels usuaris, la gent procura tenir-ho tot molt arreglat, a diferència d'alguns hotels barats...

I per menjar, supermercat, com aquí, així no gastem en restaurants. Bé, sí, algun kebab o pollastre del KFC... Razz

D'aquesta forma et pots permetre unes vacances mínimament decents, almenys, entretingudes, i t'escapes de la rutina, que sempre fa falta.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDl Ago 20, 2018 9:16 pm

Dons enhorabona per que hauràs fet un senyor viatge. Very Happy

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 1:50 am

aplaud aplaud ok bota bota Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 5:38 am

Molt guapes les imatges,

realment, el tramvia asimetric és estrany, sembla embestit per un camió. triste6
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 8:12 pm

Lo que m'ha sorprés es la força del Allegro ,que com a unitat de tren automotor , deu n'hi dó els vagons que arrossega!!! 6 Vagons + les 2 "jardineres" =8 !! hein80  Una pregunta del Allegro. Quina composició te, M+R+M? pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 8:36 pm

I això ho fa en pendents del 70 per mil i corbes de 45 metres de radi!!

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 8:46 pm

Cert. I encara impresiona més! Shocked Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDt Ago 21, 2018 9:04 pm

el terrat de margarit escrigué:
Lo que m'ha sorprés es la força del Allegro ,que com a unitat de tren automotor , deu n'hi dó els vagons que arrossega!!! 6 Vagons + les 2 "jardineres" =8 !! hein80  Una pregunta del Allegro. Quina composició te, M+R+M? pensativ

Segurament al Berninabahn coneixen el teorema Sasplugas.

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDc Ago 22, 2018 5:23 am

Olot escrigué:
el terrat de margarit escrigué:
Lo que m'ha sorprés es la força del Allegro ,que com a unitat de tren automotor , deu n'hi dó els vagons que arrossega!!! 6 Vagons + les 2 "jardineres" =8 !! hein80  Una pregunta del Allegro. Quina composició te, M+R+M? pensativ

Segurament al Berninabahn coneixen el teorema Sasplugas.
Segúr que si!! riuuuu riuuuu riuuuu mororiure riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDc Ago 22, 2018 11:31 am

Va nois, no us esvaloteu...
Per a que pogueu veure com n'és de necessari aquest teorema, us poso la resta de viatge...

Ens havíem quedat sortint de Poschiavo, i la veritat, riu-te'n dels que fan maquetes recargolades... la realitat supera la ficció..!

La via s'enfila fent ziga-zaga, passant per túnels en corba (com ho deuen fer per posar la mà quan se'ls desenganxa un vagó...?  riuuu )

He fet una captura en perspectiva de la zona al Google Maps i he marcat el camí que fa de pujada... impressionant...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Posaré fotos tant de pujada com de baixada, que sinó em faig un embolic. Així no m'oblido tantes coses.

Ens vèiem la cua del tren...!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Arribant a Cavaglia

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

On ens vam creuar amb un tren de baixada.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I el de pujada era mixte

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Aquest tros, amb el túnel i el pont, em va impressionar de pujada i de baixada el vaig poder retratar

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Racons "de maqueta"...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Arribant a Alp Grüm es veu la glacera com s'escorre cap a un petit llac

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Cavaglia ja queda lluny...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

El següent pas era arribar a Ospizio Bernina, amb el seu curiós pantà que té dues preses, una a cada vessant de la vall, per on havíem pujat i per on baixaríem...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I a partir d'aleshores, començava una suau baixada, direcció St Moritz

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A Pontresina hi havia una mica més de material

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I ja a St Moritz vem poder veure material més "sèrio"

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

De baixada, anàvem mig corrent per no perdre el tren i vem entrar a l'Allegra, sense fixar-nos massa on ens posàvem. Vem trobar un raconet que no hi havia ningú i s'hi estava molt bé...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Ens havíem situat, sense saber-ho, a primera classe..!  riuuuu

Quan va passar el revisor, ens va marcar els bitllets i no ens va dir res, així que vem fer tota la tornada en la comoditat dels moderns Stadler... I quina diferència..! Els grinyols de la pujada es van tornar un rumrum llunyà... va ser d'agrair, per descansar una mica.

Ja quasi arribant, a Miralago ens vem creuar amb dos automotors acoblats, dels que ja us n'havia posat foto

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I ja la resta, com l'anada, vaig gaudir el Viaducte de Brusio i l'entrada a Tirano... un plaer de viatge...

Recomano a tothom qui pugui, que hi vagi almenys un cop.

Sé que m'hauré deixat detalls o que potser alguna foto la tinc embolicada, però vaig estar força més pendent del que veia que de la càmera... no n'hi ha per menys..!

I vet aquí un gos, vet aquí un gat, aquest conte s'ha acabat.
I vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquest conte ja s'ha fos. Tren

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDc Ago 22, 2018 6:32 pm

Gràcies per les imatges Joan, és brutal. Quants dies hi has estat?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDc Ago 22, 2018 7:10 pm

Mitjans escrigué:
... la veritat, riu-te'n dels que fan maquetes recargolades... la realitat supera la ficció..!

En els meus primers viatges a Suïssa se’m varen trencar els esquemes que sempre havia tingut del que és i del que pot fer un tren. Gairebé qualsevol cosa que puguis imaginar en una maqueta és a Suïssa, i allò que no hauries imaginat mai, també. Hi ha molts “escenaris” suïssos que si els reprodueixen en una maqueta segurament t’hauras de sentir allò que diuen els experts: “això no és realista, cap tren és així, això no pot existir a la realitat...”!

Mitjans escrigué:
... He fet una captura en perspectiva de la zona al Google Maps i he marcat el camí que fa de pujada... impressionant...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Senzillament és aco censura llogant. Una autèntica escalada. I tot i així la foto no fa honor al que veus allà al natural.

I lo de ficar-se al tren sense mirar... qui havia de dir que en via mètrica es pot viatjar en primera, eh?  Very Happy
A Suïssa sempre has de mirar a on et fiques. De vegades fins i tot hi ha “vagons silenci” a on no es pot parlar perquè els que hi viatgen tenen el dret a silenci. Ni el revisor hi parla per a demanar-te el bitllet!

Felicitats, Joan, perquè has fet un dels millors viatges que es poden fer per Suïssa.

I gràcies per les fotos i les explicacions.

_________________
Amadeu
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDc Ago 22, 2018 7:50 pm

Olot escrigué:
De vegades fins i tot hi ha “vagons silenci” a on no es pot parlar perquè els que hi viatgen tenen el dret a silenci. Ni el revisor hi parla per a demanar-te el bitllet!

Sort que no era un "vagó silenci", perquè el petit va estar tot el viatge xerrant i fent el palasso... la resta de viatgers, tot i no entendre què deia, reien només de veure'l riure..! riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Els meus cotxes [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Les meves figures de Warhammer [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDv Ago 24, 2018 12:36 pm

Moltes gràcies pel reportatge Joan!! aplaud aplaud
Visca la maïnada!!! riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDs Ago 25, 2018 10:08 am

genial genial genial genial genial genial genial

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDs Ago 25, 2018 10:14 am

Estic meravellat!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDg Ago 26, 2018 5:03 am

un formidable viatge i un maravellós reportatge fotogràfic, Joan !! Gràcies per compartir ok
PD: nosaltres tirem d'autocaravana, que també es una manera de viatge mès comode i economica que tirar d'hotels i avions !!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitimeDg Ago 26, 2018 8:26 am

Unes fotos i vídeos interessants Tren baba baba baba aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Escapada al Bernina Express Empty
MissatgeAssumpte: Re: Escapada al Bernina Express   Escapada al Bernina Express I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Escapada al Bernina Express
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Bernina Express
» De 2/2 151 Bernina en resina, fil d'un altre fòrum
» Construccio d'una cocodril del Bernina amb playmobil
» La fi dels automotors sèria 4x del Bernina
» [A vendre] Composició sencera LIMON EXPRESS a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Arreu del món-
Canviar a: