TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT

En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Comparteixi | 

Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 48
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6026

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dc Maig 23, 2018 6:37 pm

Suposo que tots tenim la idea final al cap i de vegades pel camí t'adones que no és tant fàcil com semblava i que porta molta més feina del previst. Si el resultat és satisfactori per un mateix és el que compta.
Tornar a dalt Ir abajo
http://emporda-natura.blogspot.com
Olot
Mestre d'obres

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 58
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 20853

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dc Maig 23, 2018 7:26 pm

alvarop escrigué:
... Com diu un amic meu... es com tenir uns cuadres d´exposició a la pared Very Happy Very Happy Very Happy

Un quadre en 3D. Very Happy

Peró tampoc és el mateix, per que ningú pot posar un quadre a sobre de la via i fer-lo córrer! riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dc Maig 23, 2018 7:29 pm

alvarop escrigué:
...
Amb aquesta tercera estanteria, ja tinc tres composicions senceres de tres trens que van circular a la época de FEVE dels 70 i 80.

- La Alsthom 1000 amb el correu Bilbao-Santander amb cotxes blaus de FEVE anys 70.
- La Henschel 1400 amb el correu Santander-Oviedo amb el cotxes MAN blancs i franges vermelles i taronges de FEVE dels anys 80.
- La Batignolle 1200 amb la composició del Limón Exprés com a tren turístic del anys 70 i 80 del FC Alacant-Dénia.
...

Si continues així, quan vinguis a Catalunya necessitaràs un remolc! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

Ubicació : Barcelona
Edat : 39
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 5572

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dc Maig 23, 2018 8:26 pm

La feina està quedant espectacular!

Les meves construccions http://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 45
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 8800

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Maig 24, 2018 12:33 am

Bona feina ! aquest vagó de fusta es genial, com tens pensat fer-lo?? aprofitaràs un de LGB?? o el faràs de "0"??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Bagà
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 3564

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Maig 24, 2018 9:22 am

MALLET73 escrigué:
Bona feina ! aquest vagó de fusta es genial, ,,, ,,,

mallet73

+1

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

Ubicació : Madrid
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 105

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Ds Maig 26, 2018 5:41 am

Estimat amics...

Com us havía promès, aquí teniu la locomotora Batignolle sèrie 1200 FEVE amb els colors i la imatge corporativa de FEVE al FC Alacant-Dénia potant el Tren Turístic "Limón Exprés" a escala G.

En uns dies, tindré acabada la composició singular que va acompanyar a aquesta locomotora durant més de 15 anys sent el primer Tren Turístic de l´Estat espanyol i dela País Valencià.

Per a mi, com ja sabeu, fer un tren a escala G del meu país, de la meva terra, ALACANT, es una cosa que volia fer des de fa anys i nomès em faltaba posar-se i dissenyar-lo.

Doncs, amics, ja ho tinc, ja ho tenim,... como diría un bon amic meu... Senyores i Senyors, amb tots vostés, la locomotora diesel"Sa Majesté Batignolle" a escala G amb la imatge groga del "Limón Exprès".

Aquí teniu la real....

I aquí la seva reprodució a escala G...

Fins molt aviat i una gran abraçada a tots.

Álvaro.

Editat per darrera vegada per alvarop el Dg Maig 27, 2018 12:19 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Ds Maig 26, 2018 6:03 am

Fa goig, Àlvaro. Felicitats! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Ds Maig 26, 2018 10:27 am

Moltes gràcies Amadeu i tots el amics del fòrum...

Estic molt content de com ha quedat la Batignolle i a mès en aquets colors del "Limón Exprés" que son molt llamatius però tal i com es veu hi era aquesta locomotora diesel.

Suposo que la majoria de la gent la conec en color ESTADO verd però al FC Alacant-Denia va circular amb aquests colors i que va ser durant molt anys un tren molt estimat no nomès per els ciutadans de la comarca sino també pels turistes de tota Europa, en especial, els anglesos que arribaven a Benidorm en els anys 80...

Doncs, a tots, moltes gràcies i molt aviat vereu com ha quedat la composició amb els cotxes de viatgers d´aquest tren que estic terminant i jo crec que si va tot bé la propera setmana podrè publicar noves fotos ja acabat a falta nomès de posar els balconets en llautó que un amic meu està fent per a mi...

Com avanç informatiu us envío aquesta imatge de les primeres probes amb les calques i altres detalls:

Álvaro
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 3:31 am

Sort que has triat els colors del Limon exprés que si l'arribes a pintar amb els colors "Estado" no tindrien tant bona pinta.

ok ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 10:04 am

Aquí us envío noves fotos de la construcció dels cotxes de viatgers del Limón Exprés que comja sabeu estic fent tal i com era als any 80... al FC Alacant-Dénia...

Primeres probes amb les calques i les mesures exactes:

Encara queda posar "los balconcillos" en llautó i també les calques i altres detalls importants a mès de l´interior del vagó que ho faré aquesta setmana...

Espero que us agradi... Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 10:06 am

I aquí teniu algún detall mès de la locomotora Batignolle amb la seva placa de CAF d´aquella època que està reproduida en llautó.

A mès de la calca en vermell de FEVE amb la mateixa topologia de lletra que FEVE en tenia en aquells anys.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 10:18 am

Com està feta la placa, Àlvaro?
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 11:54 am

Amadeu, la placa està feta en llautó fotograbrat...copiant la placa original, en aquest cas, la de CAF antiga...

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Maig 27, 2018 7:00 pm

Dons trobo que està molt ben pintada.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 2:49 am

A on l'han fet?, ha sortit molt car?
Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 8800

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 4:24 am

10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 formidable formidable formidable formidable formidable formidable Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats

segur que en els FIM no estaria tan neta!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire

Ubicació : Barcelona i de vegades la lluna
Edat : 63
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 7935

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 5:41 am

Tren aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 7:35 am

Ignasi...no ha sortit nada cara...l´ha en feta entre dos amics i ha sortit per 600-700 euros inclòs la compra de BR 260 de PIKO, que per llavors tenía un preu de 220 euros per, a partir d`aquesta locomotora, construir la Batignolle.

Al principi, la van fer en colors ESTADO però ja tenía al cap construir el tren "Limón Exprès" i és clar, necessitava transformar-la tal i com circulava amb aquest tren alicantí...

Ja vereu quan estigui tot el tren acabat com, amb tota la composició, ja vereu com queda de maca en grog.

Moltes gràcies. Salutations amics.

Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 7:59 am

Moltes gràcies per aquestes explicacions tant ben detallades i que desconeixia totalment,en prenc nota, però no em referia a la màquina sinó a la placa de la marca fotogravada.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dl Maig 28, 2018 9:31 am

Ay!!! jajaja... disculpa Ignasi...em pensava que parlaves de la màquina...  Laughing  Laughing  Laughing

Sobre la placa... està feta en llautò a partir de la placa real reproduida en ordinador, crec que ho fa un amic meu que treballa molt bé el llautò i el AutoCad... i desprès ho fotograva.

Puc preguntar-li però suposo que no deu ser car. El problema del llautò (que cada dia és mès car) està en que cal aprofitar una plantxa quan algú que demana peces diverses a qualsevol escala i en petita part demanar les plaques de la màquina.

Les mides de la placa són: 1cm x 0,5 cm

Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dt Maig 29, 2018 2:51 am

Gràcies Álbaro, és un problema el reproduir les plaques, vaig aconseguir poder fer les de la Garrat a un preu raonable, però em van dir que s'havien colat al facilitar-me el pressupost, que el van mantenir però per properes edicions no seria igual, això m'ha frenat.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dc Maig 30, 2018 10:59 am

Locomotora Batignolle sèrie 1200 FEVE amb els colors del Tren Turístic "Limón Exprès" al FC Alacant-Dénia quan aquest ferrocarril era sota la direcció de FEVE als anys 80.

Moltes gràcies per compartir amb mi aquestes fotos d`un model fet a escala G.

Bona nit a tothom.

Álvaro
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

Ubicació : Barcelona
Edat : 39
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 5572

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Maig 31, 2018 12:41 am

Ha quedat espectacular..! applaud

Una pregunta: per què els enganxalls sobre-surten tant? No quedarien més discrets just per sota de l'enganxall reproduït?

Les meves construccions http://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Maig 31, 2018 9:38 am

Espectacular. ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   

Tornar a dalt Ir abajo

Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent