TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT

En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Comparteixi | 

Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Bagà
Edat : 65
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 3779

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Jul 22, 2018 4:12 am

T'acompanyo en el sentiment, Alvaro, moments molt durs i difícil de portar, però no ens queda altra remei que tirar endavant, confortar-se en el seu record que pel que dius ha sigut gran i ple de moments immillorables.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
jandroaltea
Aspirant a jardinaire

Ubicació : Altea
Edat : 26
Data d'inscripció : 09/10/2018
Nombre de missatges : 4

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Oct 18, 2018 5:15 am

Bona vesprada! Sóc Alexandre, fotògraf i càmera a valència en una empresa familiar que s'anomena senchermés fotografia. Voldria donar-te l'enhorabona per el teu treball de construcció del limon expres, es magnífic. Visc en Altea des de fa uns anys doncs estic preprant un projecte artistic personal que consisteix en una pelicula documental que parla sobre com ha canviat altea des dels anys 60 i alhora estic fent un treball fotogràfic en el mateix sentit. He anat coleccionant objectes i antigüetats de la zona per acompañar la exposició fotogràfica que vaig a fer sobre Altea en abril del 2019, i després presentar-la a valència a la tardor vinent. La meva avia em va regalar quan era petit un set de iniciació de lgb i el conserve com un tresor. Voldria preguntar-te si podria fer-te un encarrec de algun vagó o de la locomotora del limon expres per a poder posar-la en la exposició de fotografies. El documental comença amb l'actual tram, i trobe que es un símbol del progrés, malgrat la tardia revolució industrial española, m'atreviria a dir que el limon expres era com un simbol del turisme de qualitat que experimentava la marina en aquell temps. Els meus avis van estiuejar a Altea als anys 60, venien de montroi (ribera alta) amb una vespa sidecar del 56 que conserve i també forma part de la exposició. Estem en contacte! Moltes gràcies, salut!

Editat per darrera vegada per jandroaltea el Dj Oct 18, 2018 9:59 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.senchermes.com
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 59
Data d'inscripció : 04/01/2009
Nombre de missatges : 673

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Oct 18, 2018 6:08 am

Nota de l'Administrador: Disculpa, Alejandro, però no és bona idea donar dades personals en un mitjà que és a l'abast de tothom. Mai se sap a mans de qui poden anar a parar. Faig aquesta observació amb la millor intenció i per a evitar possibles incidents amb les dades personals. Per les mateixes raons i amb la mateixa intenció he suprimit el número de telèfon del missatge anterior a aquest. Sempre que us tingueu de donar dades personals, ja siguin adreces, telèfons o qualsevol altre dada, cal fer-ho per Missatges Privats.

També voldria suggerir-te aquest fil destinat a les presentacions del nous membres. És el lloc oportú per a presentar-se a tothom:

http://trenscat.forosactivos.net/t32-manual-d-instruccions-com-publicar-el-vostre-primer-missatge

Per a qualsevol altre dubte que tinguis estic a la teva disposició. super12

.
Tornar a dalt Ir abajo
http://trenscat.forosactivos.net
jandroaltea
Aspirant a jardinaire

Ubicació : Altea
Edat : 26
Data d'inscripció : 09/10/2018
Nombre de missatges : 4

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dj Oct 18, 2018 9:07 am

Genial! Disculpa i gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.senchermes.com
alvarop
Trenjardinaire

Ubicació : Madrid
Edat : 45
Data d'inscripció : 12/01/2018
Nombre de missatges : 111

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 2:52 am

Hola a tothom amics!!!

Nomès volía saludar-vos i posar unes fotos del element que faltava per terminar la composició sencera del tren turístic "Limón Exprés" que vaig començar a principios d´aquest any.

Como tots sabeu, vaig terminar la composició pero em faltava el furgó que va acompanyar durant anys a aquesta composició de tren tan curiosa i que va circular al FC Alcant-Dénia.

Doncs, et voilà... aquí us presento el furgó del Limón Exprés...

Espero que us agradi...

Una gran abraçada. Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 21467

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 3:05 am

alvarop escrigué:
... Espero que us agradi...

I tant que si!!!

applaud applaud applaud

És fer a partir d’un vagó de LGB?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire

Ubicació : Barcelona i de vegades la lluna
Edat : 63
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 8151

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 3:11 am

Tren applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 5:32 am

Sí, Amadeu... està fet a partir d´un vagó tancat de LGB.

I aquest és vagó a la realitat acomplat a la locomotora Batignolle i la seva composició als anys 70.

I aquesta comparació és la que més m´agrada: ¿Realitat o ficció?

Moltes gràcies amics. Una abraçada. Álvaro.

Editat per darrera vegada per alvarop el Dc Nov 14, 2018 9:09 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D

Ubicació : Barcelona
Edat : 39
Data d'inscripció : 28/05/2014
Nombre de missatges : 5940

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 5:52 am

Gran treball per completar el conjunt!

Les meves construccions http://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus

Ubicació : barcelona
Edat : 72
Data d'inscripció : 18/09/2012
Nombre de missatges : 1452

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 6:03 am

Esplèndid !
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 21467

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 7:09 am

Gràcies per la resposta, Álvaro. M’agrada molt com queda.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Bagà
Edat : 65
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 3779

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dg Nov 11, 2018 8:12 am

genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Dt Nov 13, 2018 10:30 am

De nit i descansant en una vía de la estació per començar el día amb força...

Bona nit amics. I fins demà.

Salutacions a tots. Álvaro.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire

Ubicació : Barcelona
Edat : 40
Data d'inscripció : 03/05/2016
Nombre de missatges : 759

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   Ayer a las 8:17 am

Que guapos el furgo ok
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB   

Tornar a dalt Ir abajo

Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7