TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Una nova Patxanga - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Una nova Patxanga

Ir abajo 
+10
josepmaria
TramBlau
el terrat de margarit
ODAKIM
alejandro sasplugas
MALLET73
Mitjans
Sisu
Olot
ignasibaga
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 9:32 am

La patxanga de 5" la va fer en Xavier Goyta, soci de l'Hospitalet.

Una nova Patxanga - Página 2 03.1

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 10:32 am

La meva memoria visual em diu que els colors que presenta la maquina del Xavier Goita es molt propera a la realitat si be esclar que jo la recordo amb colors envellits per el temps i la bruticia , no crec que les rentesin a la epoca. Mireu la pinta que te a la foto que surt tiran de un mercant-

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 11:13 am

Intentant buscar aquestes fotos de la Patxanga en 7 polzades he anat a parar a Foro-trenes i he vist aquests comentaris d'en Jordi Sala que m'han semblat molt coherents. Comença fent referència a un altra missatge anterior, però crec que és molt aclaridor, ja que el tema dels colors és polèmic a tot arreu.

    """Aunque el color de la locomotora en la foto de Manresa es apócrifo, también es innegable que es mucho más bonito y propiamente ferroviario que el actual por muy de origen que éste sea...[/quote]
Una opinión, humilde por supuesto... Ese color actual, es realmente el de "origen"?, yo creo que no, pues en todas las fotos que poseo y que he visto antiguas, en b/n naturalmente, siempre se las ve en dos tonos claros, que serían lógicamente los azul claro/plata, lo cual me hace pensar que ese sería muy probablemente el color real de origen; en cuanto al gris, la única foto conocida es una de Jaume Fernandez o Jordi Ibañez creo recordar (si me equivoco rectificadme por favor!) hecha enfrente de la cochera de st. Boi, recien salida de gran reparación sobre finales de los 60, pero soy de la opinión de que ese gris tan solo era la imprimación anticorrosiva prévia a la pintura, ya que era un gris uniforme para TODA la locomotora, y que a continuación sería pintada en los colores "cercanías" de la CGFC, o sea dos tonos de azul con raya amarilla a semejanza de los 5000es, decoración que llevaron hasta el fin tres de las "Patxangas" (excepto la, creo recordar, 303 que murio en azul claro/plata), y color "cercanías" que lucía la 304 cuando fué comprada por la AAFCB y en el cual realizó sus primeros viajes para los socios; o sea que soy de la opinión que jamás circularon en ese "gris imprimación" (que por cierto, a mi personalmente no me gusta, pero en cuestión de gustos...); no escaneo la foto esa en gris para subirla por la simple razón de que no soy el autor ni recuerdo exactamente quien es, por lo que no puedo pedirle permiso para subirla aqui.""""""

 Un segon missatge.

   """"Ejem, yo mismo he especificado que la foto en cuestión era de "finales de los 60", y al poco de entrar yo en "la casa de FGC", en 1982, pregunte a operarios de talleres ya de cierta edad, enseñandoles esa foto, que si recordaban ese color, y me confirmaron dos de ellos que era la imprimación, y que por la fecha de la foto esa sería la locomotora que se "chamuscó" en el incendio de pl. Espanya en 1966, acabando la gran reparación a que fué sometida y justo antes de la pintura definitiva, siendo la última que paso por g.r., y parece que el hecho de haber sido esta 304 la última a la que se le hizo esa intervención fué el motivo que argumentó el sr. Ratera (con excelente criterio!) para elegir esta 304 para que la adquiriera la AAFCB... dicho sea sin animo de polémica, tan sólo para aclarar la cuestión."""

 La Patxanga d'en Carles ja està pintat en aquests colors i no l'hi he demanat el perquè va decidir aquest esquema de pintura ja que el meu primer pensament era fer-la en Marró i crema, com també defensa un dels membres de Foro-trenes, però penso que anava errat igual que jo, en el llibre de Carles Salmerón hi ha una foto en la que es veu que el color de la part baixa és una mica fosc, pot fer interpretar que podria ser marró-crema, però també podria ser la tonalitat de la llum o la manera de tirar la foto, a més que els comentaris fets per en Jordi Sala lliguen perfectament amb el testimoni de l'Alejandro i el record de l'Amadeu de les màquines apartades a Martorell.
 Una foto de la d'en Carles
Una nova Patxanga - Página 2 P_carl10

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 11:28 am

Per acabar d aclarir el tema. El color que va lluir la 304 marro i crema molt agradable a la vista, es deu a que siguent propietat de la "Soci" de Barcelona i de president el meu germa Josep Mª, ell i companys de la junta varen decidir pintarla d aquells colors molt encertats al meu parer i que va lluir durant bastans anys . hasta que en una gran reparacio feta a ARMF de Lleida algu va tindre la mala idea de pintarla del gris imprimacio que llueix actualment,.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 6:35 pm

Jo tinc entès que el marró crema amb que la va pintar l'Associació de Barcelona era una inspiració pròpia, no pas uns colors que lluiria anteriorment.

La fotografia del llibre d'en Salmeron és un misteri, però podria tenir una explicació en els tipus de negatius que hi havia a l'època, que podien ser ortocromàtics enlloc de pancromàtics, alterant les tonalitats d'alguns colors en els grisos entre el blanc i negre. Aquests tipus de emulsió, en ser sensibles a les llums verdes i blaves, quedarien molt més fosques que en un negatiu pancromàtic.

Igualment és un misteri la fotografia (tota plata?) que he posat abans. Potser quan varen pintar la de la AAFCB amb color submarí volien fer aquesta versió. Però el color no el varen encertar ni de lluny, ni de nit.

En qualsevol cas, jo només recordo les dues versions: blau cel/plata i corporatius de FGC (dos blaus i franja groga). I veig també que algú confirma el que jo recordo: n'hi va haver una que mai va ser pintada amb els colors de FGC.

El dia que jo me la faci segurament serà en blau i plata.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 02, 2018 11:18 pm

Ep! Que caldrà tenir cura de les numeracions per no repetir..! Em demano la quarta! riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 1:16 am

Així a mi em toca la 303?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 1:51 am

La conclusió que he tret és que podria ser que alguna màquina es recepcionés amb un color uniforme, no hi ha res que ho pugui assegurar, tant sols una fotografia del llibre d'en Carles Salmerón que diu que és dels primers temps de circulació on es veu una uniformitat en la pintura, però també pot ser un efecte de la fotografia, el que si que sembla assegurat és que en les primeres dècades en que van fer els servei de Sant Boi- BCN el seu esquema de pintura era el blau clar-platejat, que a primers dels anys 60 la 301, 302 i 403 van ser pintades en els nous colors blau clar i blau fosc amb franja groga, que la 303 no va portar aquest esquema de pintura, que la "Soci" qui va pintar la 304 en els colors marró-crema, que aquesta és l'única màquina que lluit aquest esquema de pintura.

Ara estic fet un embolic i estic indecís, per una banda m'agrada l'esquema marró.crema, per tant només pot ser la 304 i ambientada amb trens turístics, amb els Martorell envernissats no pintats, per altra banda el esquema gris clar-platejat és que es correspon a l'època en que situo els meus trens i la 303 és la que va conservar més anys l'esquema de pintura i per tant pot fer servei de viatgers i mercaderies, En Carles ja la té en aquest esquema i l'Amadeu s'hi decanta, per contra l'esquema dels dos tons de blau amb ratlla groga el van portar poc temps i ja no feien serveis de viatgers.

Seguirem meditant encara hi som a temps a decidir, en l'esquema blau clar i platejat els pantògrafs han d'anar pintats de vermell o negre?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 2:04 am

La màquina amb colors crema de la “soci” al principi va arrossegar els Martorell sense haver sigut restaurant, i per tant pintats de color xocolata.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 2:04 am

Els pantògrafs sempre vermells, tot i que anaven molt bruts de rovell i greixos.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 3:07 am

Seguiré aquest projecte!! aplaud aplaud Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 4:02 am

Com a curiositat, em va comentar un dia en Goyta que ell va fer la 303 segons plànols, però un cop feta va descobrir unes fotografies on es veia l'altre costat després de la reparació i havia perdut unes reixes laterals, quedant amb una tapa cega.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 5:46 am

affraid affraid affraid

 No ho vist en cap fotografia, però els dos costats son diferents. Hi han fotos d'aquesta màquina?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 9:53 am

En els planos no ho ha una vista de cada costat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 9:59 am

Una curiositat:

Com que tenia al cap que jo recordava una màquina a Martorell amb colors blau i plata, no he parat fins que he trobat una fotografia que l'hi vaig fer. Malauradament la càmera tenia l'obturador avariat i em va fer un desastre de fotografies. Però fixeu-vos en que tot i essent blava i plata, a la fotografia es diria que només hi ha un color. Defecte de fotografia, perquè jo us asseguro que era blava i plata. La fotografia la vaig fer a Martorell que devia ser l'any 1975 o 1976. Poc temps després va ser desballestada.

Una nova Patxanga - Página 2 A12

Aquest efecte que en una fotografia de mala qualitat fa que es confonguin les dues tonalitats i sembla que només n'hi hagi una pot ser el mateix cas que les fotos a on la màquina sembla que només és de color plata. Si això demostrés que és un error de la fotografia, podria demostrar que només hi va haver dues versions, tal com dèiem abans.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 10:53 am

Estic del tot d'acord amb el que dius, això fa pensar que el color platejat no hi va ser, a part de la que els anys 60 va sortir del taller de GR prèvia pintura definitiva.

I si en els plànols hi ha les dues cares.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 11:05 am

Que és aquest element ?

Una nova Patxanga - Página 2 A1210

Els suports dels pantògrafs no es massa clar en cap foto.

Finsa aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 03, 2018 11:10 am

És la botzina.

Si t'hi fixes detingudament, a la majoria de fotos anteriors s'hi veu. I curiosament a la que millor es veu és a la que està en el subterrani de plaça Espanya.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 05, 2018 11:27 am

He trobat unes fotos que em sembla que son de l'època que comentaves de les màquines apartades a Martorell.
Una nova Patxanga - Página 2 L_cata10

Una nova Patxanga - Página 2 L_cata12

Una nova Patxanga - Página 2 L_cata11

Un detall que me'n he adonat ara, les dues màquines estan fotografiades des de la mateixa banda, la que està pintada amb els colors de dos tons de blau porta una reixa de ventilació a la part baixa de la caixa que en la de color blau cel-platejat no la hi té, la 304 també la hi té.

Avui he començat a dibuixar peces per a la caixa.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 05, 2018 11:37 am

Aquesta reixa deu ser de la que em parlaven...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDl Feb 05, 2018 8:44 pm

Justament aquestes són les màquines que jo recordava. Aquestes fotos són exactament de l'any 1977.

I sense que ho sàpigues, tenen una altra valor afegit: l'automotor Ferrostaal que hi ha al seu costat és el 2017 ex Olot-Girona.

Quan es va clausurar el tren d'Olot, l'automotor 2017 va anar a parar al FC Ferrol-Gijon. A l'any 1977 el varen cedir al CGFC en molt males condicions, ja que feia temps que el tenien apartat del servei. Aquest automotor va estar unes setmanes a Martorell, i finalment va ser desballestat. Per això puc datar amb tanta exactitud aquestes fotografies.

Una nova Patxanga - Página 2 Zxz_110

Una nova Patxanga - Página 2 Zxz10

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 07, 2018 11:35 am

Continuant la construcció de la màquina i deixant el xassís per si hi afegeixo alguna cosa més i decideixo el esquema de pintura, de moment el que m'agrada més és el marró-crema.
 Ara cal començar la carrosseria i aquesta ha d'anar ben fixada al xassís, primer faig la peça que servira d'unió dels dos elements, en ella hi ha uns encaixos per permetre de posar dos contrapesos a sobre cada motor, aquests contrapesos encaixaran amb les caixes de gir del motors, encara he de calcular quan de pes farà falta, però he de procurar que siguin el més baix possibles per mantenir el centre de gravetat baix
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_025
comencem a dibuixar i muntar els laterals de la caixa
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_023
fem unes costelles que donaran resistència a la carrosseria, en un principi queda feble, però quan hi vagi afegint tots els elements faran una estructura bastant ferma
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_024
s'ha d'anar amb cura que aquestes primeres peces quedin ben posades no facin deformacions respecte a la bancada, que estiguin ben encolades entre elles i que no s'ens enganxi per cap punt amb al xassís
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_027
hi posarem unes costelles just en el punt en que la carrosseria fa el esbiaix i en posarem dues més que faran de mampara de les cabines de conducció
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_028
enganxant l'altra lateral ja que una caixa que ja té certa fermesa per evitar deformacions
Una nova Patxanga - Página 2 Patx_026
ara he d'anar per la part de les cabines.

Algú sap com eren els interiors de les cabines , en quin punt era la mampara de separació de les cabines amb la sala de maquines i si hi havia portes de comunicació. Tot això és relatiu ja que no es veurà des de l'exterior

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 07, 2018 1:03 pm

Ignasi, estàs fent una feina súper detallada..! I vist així amb les fotos seguides, sembla un pim-pam...!

Recordo quan feia la V51, que no acabava mai de posar perfils i més perfils, i tu ja tens muntats els dos laterals..! applaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 07, 2018 7:47 pm

Les feines que fas són d'una precisió que em deixa meravellat. Tot ho tens previst i sembla com si muntessis un kit i sé que deu ser una màquina força difícil de fer.
És un plaer veure les fotos del procés.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 07, 2018 9:34 pm

Tren genial genial genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Una nova Patxanga - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una nova Patxanga   Una nova Patxanga - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Una nova Patxanga
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» nova vida a vagó LGB
» construcció en G-II/m "la patxanga"
» nova construcció....dresina FGC T-5
» nova vida per un vago playmobil
» Nova locomotora playmobil

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: