TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")

Ir abajo 
+10
Francesc
ignasibaga
ulises
TramBlau
alejandro sasplugas
4000Talguera
Sisu
Mitjans
Olot
MALLET73
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2019 4:38 am

Olot escrigué:
De totes maneres, he aconseguit aquest que es veu a les següents fotos. És d'una altra col·lecció de fascicles que s'està editant a França, paral·lelament a la nostra.

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Delfin10

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Delfin11

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Delfin12

Aquest vehicle no podia faltar a la meva col·lecció perquè és el que tenien els meus oncles de Girona. A demés és vermell, com el seu.  Very Happy

Naturalment l'hi canviaré la matrícula de París per una de Girona. A veure si puc trobar en alguna fotografia de família, la matrícula del "nostre".

ignasibaga escrigué:
Efectivament, aquesta setmana el seat 124 color granate a 25 euros.

Aquest de la foto sembla el Renault Gordini, però hi veig un no sé que.... el meu pare tenia un Renault Fragate molt semblant al Gordini però més gran i amb el motor al davant. El Gordini a aquesta col·lecció no hi surt.

Fins aviat, Ignasi.

Aquest és el Dauphine. Gordini eren les versions esportives de Renault, fàcilment reconeixibles pel seu color blau i les franges blanques (tot i que hi podia haver alguna variació de color).

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Renault-dauphine-renault-ondine-dauphine-gordini-azul_6193544566

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 2473148753_2591efc6d0

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 240px-Renault_17_Gordini_001

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2019 11:32 am

Del Renault Dauphine es van fabricar a España per la FASA de Valladolid els models Ondine i Gordini que eren models mes deportius que el Dauphine original, Eren una mica perillosos al portar motor al radere , tenien tendencia a aixecar el morro , jo en vaig tindre un ,i portaba un saquet d arena al maletero devanter, ja sabeu la meva tendencia a lastrar el meu material .... riuuu riuuu

Alexandre reverent
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2019 12:10 pm

riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 08, 2019 12:22 am

Sí, el R8 tenia el mateix problema.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 08, 2019 12:34 am

És que el R-8 no era més que un Dauphine modernitzat. En realitat era la mateixa concepció de cotxe. Més quadrat tot ell, però era el mateix. Fins i tot tenien alguns detalls comuns, com la roda de recanvi, que anava darrera la matricula del davant, en un caixó que s'obria cap avall.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 08, 2019 12:41 am

El que m'agradava fer quan passava per darrera d'un R-8, era fer passar un dit, costat ungla, per la reixa de ventilació del motor, que feia un soroll molt característic.

I recordo també una vegada, quan vaig "estrenar" el meu R-8 de segona mà, que un amic hi va pujar per fer la brometa d'endur-s'el. Jo havia deixat les claus posades i ell va colar-se ràpidament al seient del conductor. Va engegar el motor, va posar la primera, i va començar a accelerar per a marxar.

Jo, que em trobava justament al darrera del cotxe, vaig tenir temps d'obrir el capó, estirar el fil d'alimentació del delco, i desconnectar-lo. El motor es va parar ipsofacto quan el meu amic ja havia començat a avançar els primers centimetres...

El pobre es va quedar enganxat al volant, amb un pam de nassos: "Ostres! com ho has fet???"
Sense dir ni "mu", jo vaig aixecar la mà, ensenyant-li el cable del delco...

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 08, 2019 4:05 am

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 11, 2019 7:46 am

Rebut avui. Col·lecció francesa. Peugeot 203 furgoneta.

Els meus oncles en tenien un d'igual. Cada any viatjaven en ell tota la família (una parella i tres nanos), des de Beziers fins a Sevilla per a passar-hi les vacances d'estiu, perquè el marit de la meva tia era d'allà. A Barcelona en prou feines hi passaven 2 o 3 hores, de tornada, lo just per dir hola i adéu. Recordo aquell monstre de cotxe... Algun cop fins i tot hi vaig pujar!
Uns anys després jo vaig tenir oportunitat de conduir-lo ocasionalment. És per això ha de formar part de la meva col·lecció. Very Happy

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Zzzzzz10

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Zzzzzz11


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 11, 2019 7:49 am

Q maco!!! molt xulu!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 11, 2019 7:58 am

El trobo molt encertat .m agrade molt
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 11, 2019 9:06 am

MALLET73 escrigué:
Q maco!!! molt xulu!!

salutacions

mallet73

+1
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 11, 2019 9:07 am

Molt xulo aplaud aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 4:02 am

Ja ha sortit el proper cotxe, el escarbat de WW en color verd ampolla, molt maco.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 4:56 am

Gràcies per avisar-nos! super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 5:32 am

Saps si te de sortir el SEAT 1400, Ignasi?

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 <a href=col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 1024px10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 3:56 am

A la llista no hi és, però com que sembla que els aniran enviant tots estarem a l'aguait per si hi ha algun canvi.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 6:16 am

Sí aquest sortís, aquest sí que no me'l vull perdre per res del món!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 7:25 am

Es que no entenc perquè no hi és, és molt més representatiu que molt d'altres que hi ha i que a més n'han fet en dues versions, com és el 850 que fan el normal i el cupé.
A més em sembla que va ser el primer model fabricat com a Seat

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 7:37 am

Suposo que és anterior a l’epoca que han triat. El Biscuter, per exemple, tampoc no hi és. Ni el Citroën Stromber...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 7:39 am

I hagués estat genial que fessin el camió Pegaso “mofletes”, per que més d’un el convertiria en la dresina del Sadaba a Gallur. Wink

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 9:05 am

El Biscuter seria la pera que el fessin, aquest si que era nostre 100%, el mofletes el tinc en escala 1/43

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 8:32 pm

Aquesta col·lecció de Salvat va començar fa un any. Ja porten més de 30 entregues. El 1400 sortirà en un parell de mesos. Aquí us passo un enllaç amb la situació actual de la col·lecció.

https://coleccionescheveres.blogspot.com/2018/01/coleccion-coches-inolvidables-salvat-salvat-124-espana.html
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 22, 2019 11:24 pm

Justament d'aquesta col·lecció de Salvat he pintat un cotxe per un company de feina, un 127, que el volia com el de son pare. Originalment era vermell.

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 20190330

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 20190331

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDg Mar 24, 2019 4:48 am

ulises escrigué:
Aquesta col·lecció de Salvat va començar fa un any. Ja porten més de 30 entregues. El 1400 sortirà en un parell de mesos. Aquí us passo un enllaç amb la situació actual de la col·lecció.

https://coleccionescheveres.blogspot.com/2018/01/coleccion-coches-inolvidables-salvat-salvat-124-espana.html

Aquesta col·lecció á distribueix directament salvat als quioscs i consta de 60 cotxes, la que distribueix el Peridico és la mateixa però la limita a trenta cotxes, el Seat 1800 és el número 36, per això queda fora, això no vol dir que posteriorment el Periodico faci posteriorment la segona meitat, son estratègies comercials fora del nostre abast i moltes vegades de la nostra comprensió.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitimeDg Mar 24, 2019 5:09 am

Llavors, vols dir que Salvat, en el seu moment, ja va treure aquest cotxe?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")   col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat") - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
col·lecció de vehicles escala 1:24 (cotxes fascicles "Coches Inolvidables-Salvat")
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Col·lecció de vehicles escala 1/24; Hachette Collections
» Maquetes de vehicles de carretera a 1/24
» [A vendre] Venda de la meva col·lecció
» Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc
» vehicles !!!!!:

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Vehicles de pneumàtic o asfalt-
Canviar a: