TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit Momi Català (embarcador)

Ir abajo 
+14
alejandro sasplugas
lluis7
fve
ignasibaga
josepmaria
Sisu
tram47
4000Talguera
MALLET73
Mitjans
ODAKIM
Olot
el terrat de margarit
TramBlau
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 7:45 am

Per fi em sembla que he trobat una manera senzilla de fer-ho, no el que volia, però em sembla que pot servir, és senzill i segur.
Ho volia fer amb un relé però al final he optat per un commutador de tres circuits, dos per fer la inversió de polaritat i el tercer per assegurar que no es pot fer una falsa maniobra, com pot ser engegar el motor cap avall quan les barreres ja son a baix.
Per tant de material fa falta dos polsadors per maniobrar amunt i avall, els dos finals de carrera que ja estan muntats i el commutador de tres circuits que he comentat.
L'esquema amb els sistema en repòs i les barreres apujades es
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20110
Veiem els dos finals de carrera, el A és el que actua obrint el circuit quan les barreres arriben a baix i el B és qui para el sistema quan arriben les barreres a dalt, els dos polsadors son per posar en marxa el motor en un sentit o l'altra, el commutador de tres circuits és per fer la inversió de sentit del motor i bloquejar el sistema de falses maniobres
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20111
el ommutador ha d'estar en posició 1 perquè quan premem el botó de "baixar" posi en marxa el motor fent baixar les barreres, si el commutador no està en la posició correcte el sistema no funciona. Quan comença a baixar les barreres primer canvia de posició el final de carrera "B", no deixem de prémer el boto fins que les barreres han baixat del tot, quan arribin a baix canviarà de posició el final de carrera "A" que pararà el motor
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20112
el sistema quedarà aquí bloquejat fins que canviem de posició el commutador, posant-lo en posició "2", llavors ja està a punt perquè quan premem el botó de "pujar" comenci a fer aquest moviment
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20113
així quan premem el botó de "pujar" les barreres comencen a fer el seu moviment, al igual que abans, als primers moments el primer que passa és que el final de carrera "A" canvia de posició, les barreres continuen pujant fins que el final de carrera "B" atura el sistema
Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20114
el sistema torna aquedar bloquejat en aquesta posició fins que canviem de posició el commutador en que tornarem a ser en la posició de l'inici, a punt de baixar les barreres
.Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Img20115
No sé si és entenedor i si et pot ser útil.
Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 7:59 am

Gràcies Ignasi, super12 super12 super12 ara toca estudiar-lo, ahir el vaig posar en marxa amb els interruptors de final de carrera i en principi funcionava amb un sol interruptor, és l'interruptor que atura la barrarà baix, quan li vaig posar el segon tot va començar a fallar, no parava mai, demà em pondre a desmuntar tot el cablejat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 8:21 am

Si necessites algun aclariment diga-ho.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 8:38 am

El circuit és genial.

Només cal canviar els polsadors per contactes de via i el tren farà pujar i baixar les barreres. Caldria, però, un contacte més per abaixar-les, ja que el tren hauria de poder baixar les barreres vingui d'on vingui. Un simple commutador manual podria activar l'un o l'altre segons el sentit de la marxa dels trens (tot i que això també es pot automatitzar fàcilment). L'altre, el de baixar les barreres, pot ser al mig del pas a nivell, de manera que amb un sol contacte les barreres pujarien només arribar el tren al pas a nivell, tal com sovint es veia a la realitat.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 9:10 am

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 P8010011

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 P8010010

Unes fotos de com està ara, les connexions són o provisionals o com es veu no utilitzo soldadures

Els polsadors activen els interruptors de final de carrera, com es veu hi ha dos interruptors, un deté la barrera baixada i l'altre pujada, aqui mé dec haver fet un embolic amb els cables. Amb un sol interruptor la barrarà puja i baixa, i s'atura a baix, li dono al polsador i actiu que torni a pujar i baixar. Fins aquí no he tingut problema, poso el segon polsador perquè l'altre interruptor de final de carraea s'activi i pari la barrera dalt, però no és així, funciona contínuament i no per a cap dels dos interruptors de final de carrera.

I una cosa que crei que em podia passar, cada barrera té el seu motor, quan els poso que funcionin amb interruptors en un sol motor es desajusta, funciona mes lent, això em obligués a posar interruptors també en l'altre motor, no és que sigui molta la diferència, però aniria en augment amb cada circulacio

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDc Ago 01, 2018 9:14 am

No feu cas dels cables de les fotos, falta algú que ja havia tret

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDj Ago 02, 2018 10:52 am

Em sembla que passa això perquè hi ha algun retorn, no em lliga tres fils en un final de carrera, no veig clar l'esquema del que has muntat.

He fet un esquema que per en comtes de fer servir un commutador de tres circuits hi poso un relé de tres contactes, per fer-lo més automàtic com deis l'Amadeu, però és més complicat i em sembla que un un modul com més simple millor, els automatismes queden condicionats al tipus de circulacions i al que va molt bé per un a queda fatal per una altra .

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDv Ago 03, 2018 3:07 am

Tenen un funcionament molt simple, el vermell és el positiu, entra el corrent en l'interruptor, en estar aixecada la pestanya passa el corrent que surt pel negre deixant pas a la corrent perquè el motor funcioni, quan el cargol, que fa de teton empeny la palanca l'interruptor talla el pas del corrent, llavors amb el polsador li torno a donar pas a la corrent, és el cable groc

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 P8030010

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 4:48 am

Si ho entenc bé això funciona en un sentit, però no inverteix la marxa del motor.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 5:17 am

ignasibaga escrigué:
 Si ho entenc bé això funciona en un sentit, però no inverteix la marxa del motor.
Correcte.
Gràcies Ignasi, però ho he resolt d'una altra manera, he modificat la peça que subjecta el motor i engranatges, he construït una de nova mes ampla que em permet subjectar també en ella l'interruptor de parada, i en comptes de posar dos interruptors de parada poso 2 tetons que impulsen l'interruptor, un per a quan està a dalt i l'altre per quan la barrera està sota.
Ara vaig a veure si soluciono ell que es descompensas les dues barreres, un va més de pressa que l'altra, si ho veig complicat li faré una altra peça igual perquè tingui també un altre interruptor de parada, com els polsadors el que fan és tornar a donar corrent a la sortida del transformador quedaria resolt

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 P8050010

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 5:33 am

Al haver-hi dos motors, cada u ha de tenir el seu control per separat, els motors es comporten de manera diferent, i més els motors petits com els que fem servir nosaltres. Son uns motors molt sensibles a qualsevol circumstància, encara que siguin iguals, que siguin de la mateixa marca, model, referència, .... hi ha elements de rossec, fricció, ... que alteren el funcionament de l'un o l'altra, en aparença no ho veiem, però quan els posem l'un al costat de l'altra es veu la diferència.
Per posar un exemple, si posem qualsevol màquina (sobre tot les que porten bieles) sobre un carro de proves amb rodaments veurem que els dos carros motors van a diferent velocitat, en canvi quan circulen sobre la via no hi ha cap problema.
Penso que si cada barrera té el seu propi motor, cada un d'ells ha de tenir els seus elements de parada, la posta en marxa potser comú.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 6:41 am

ignasibaga escrigué:
 Al haver-hi dos motors, cada u ha de tenir el seu control per separat, els motors es comporten de manera diferent, i més els motors petits com els que fem servir nosaltres. Son uns motors molt sensibles a qualsevol circumstància, encara que siguin iguals, que siguin de la mateixa marca, model, referència, .... hi ha elements de rossec, fricció, ...  que alteren el funcionament de l'un o l'altra, en aparença no ho veiem, però quan els posem l'un al costat de l'altra es veu la diferència.
Per posar un exemple, si posem qualsevol màquina (sobre tot les que porten bieles) sobre un carro de proves amb rodaments veurem que els dos carros motors van a diferent velocitat, en canvi quan circulen sobre la via no hi ha cap problema.
Penso que si cada barrera té el seu propi motor, cada un d'ells ha de tenir els seus elements de parada, la posta en marxa potser comú.
Fins aviat, Ignasi.
Així ho faré, demà a la tarda em posaré mans a l'obra amb l'altra peça per a l'altre motor, també prepararé els pals per a les llums intermitents, que posaré els contactes en aquest altre motor



Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 9:59 am

Ara he entès el funcionament, el motor funciona sempre en el mateix sentit, molt bé.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 10:07 am

No és cap cosa crítica, però no es poden sincronitzar els motors? Hi ha vegades que s'aixeca una abans que l'altra i a vegades en baixar, una mica com a l'atzar... en quant al sistema de gir en un sol sentit, molt ben pensat. ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 10:13 am

Demà a la tarda a veure si puc fer el mateix en els dos motors, no quedaran sincronitzats exactament però es semblarà molt. En haver un sol polsador per als dos motors, res mes serà ajust mecànic

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 5:11 pm

En la realitat les barreres no iniciaven gairebé mai el descens o la pujada al mateix temps.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 6:00 pm

Bé, clar, jo tinc al cap automatismes de maqueta... de passos a nivell reals n'he vist ben pocs i no m'hi havia fixat pas... nose

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 9:41 pm

Olot escrigué:
En la realitat les barreres no iniciaven gairebé mai el descens o la pujada al mateix temps.

Especialment, aquestes barreres!!

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Xct00310
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDg Ago 05, 2018 10:25 pm

Si les altres quasi no les havia vist, imagina aquestes...! Sad

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 06, 2018 2:48 am

fve escrigué:
Olot escrigué:
En la realitat les barreres no iniciaven gairebé mai el descens o la pujada al mateix temps.

Especialment, aquestes barreres!!

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Xct00310

Aquest és el Feliuet?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 06, 2018 2:50 am

Mitjans escrigué:
Bé, clar, jo tinc al cap automatismes de maqueta... de passos a nivell reals n'he vist ben pocs i no m'hi havia fixat pas... nose

En el automatismes de maqueta tenen un sol motor

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 06, 2018 3:34 am

Si, Ignasi.

El Feliuet a Santa Cristina d'Aro.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDl Ago 06, 2018 8:32 am

Ja està feta la peça, ha estat una estona funcionant i esta tot correcte, ho he desmuntant per polir el cablejat i col·locar contactes per a les llums i ja veurem si amb les campanetes

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 P8060010

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDt Ago 07, 2018 6:29 am

Ja funciona tot correctament i amb dos polsadors, que substitueixen de moment els contactes de via. Els faldons li queden bé tot i que cal pintar-los millor
Ara toca senyals i llums, tinc algun dubte de com fer-les, aquesta nit em dedique a mirar passes a nivell a veure que veig que sigui capes de reproduir



Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitimeDt Ago 07, 2018 6:52 am

Bravo Pere! applaud T'ha quedat molt bé!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador)   Circuit Momi Català (embarcador) - Página 17 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit Momi Català (embarcador)
Tornar a dalt 
Pàgina 17 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Pas a nivell - MOMI Català
» Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Circuit classificador MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: